Helaas niet, dat is net allemaal de deur uit (heb zelf niks meer met N64). Tevens ook geen GameCubes meer (daar was ook nog iemand naar op zoek volgens mij).quote:Op zondag 15 april 2018 21:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
Niet toevallig ook een N64 console over?
Het is een lege 'Universal Game Case'. Een plastic case (soort videoband-case) waarbij je bepaalde tabs kan afbreken zodat je je losse carts kan storen. Het is dus geen papieren doos!quote:Op zondag 29 april 2018 12:28 schreef Amoeba het volgende:
Je hebt dus alleen de snes doos en niet de game?
Cool, let me knowquote:Op zondag 29 april 2018 23:55 schreef Amoeba het volgende:
Oh ok. Ik heb die NES even geforward, als die 'm wil zal het sowieso ophalen worden. Ik laat t even weten.
Cart + Box (mist de Instructions)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 02:42 schreef Sjors_Peter het volgende:
N64 NTSC-U Star Wars Episode 1 Racer (CB) wat betekent CB? Ik ken wel cib maar niet CB.
En nevermind over verzenden lees net dat je pas vanaf 20 verzend.
Cool. Het is een Amerikaanse. Ik kan hem niet testen want heb geen Amerikaanse N64 (en hij past niet in een PAL N64 voor zover ik weet). Ik had trouwens een bod van 20 (???) op die via MP, dus t kan zijn dat ‘ie tegen die tijd verkocht is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:46 schreef Amoeba het volgende:
Misschien dat we die N64 game zaterdag ook even mee oppikken, TS. Even vragen of mijn huisgenoot die game al heeft
Ik heb geen N64 (meer) dus dat weet ik allemaal niet zo goedquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Cool. Het is een Amerikaanse. Ik kan hem niet testen want heb geen Amerikaanse N64 (en hij past niet in een PAL N64 voor zover ik weet). Ik had trouwens een bod van 20 (???) op die via MP, dus t kan zijn dat ‘ie tegen die tijd verkocht is.
Kijk maar. MP haakte af (what else is new), dus voor 5 kun je m meenemen zaterdagquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb geen N64 (meer) dus dat weet ik allemaal niet zo goed
quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
PM verzonden op buttonbashers voor Kula World.
quote:
Haha vet! Fijn dat de Zapper werkte ook! Top man. Blij dat het bij een liefhebber terecht is gekomenquote:Op zondag 6 mei 2018 04:06 schreef Amoeba het volgende:
Hele avond Castlevania zitten spelen op de nieuwe NES maar stage 11 was te moeilijk.![]()
voor TS
DM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop