Johan.quote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meest chauvinistische klootzak in Utopia, was dat Bas of Johan ?
johan en bas volgens Boquote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja zag het. Linda haar mond viel ook open toen ivan over Beau begon.quote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef Ranah het volgende:
de twins zitten verbijsterd te luisteren, af en toe met open mond
Johan. (weet ik omdat ik hem deze grap eerder heb horen vertellen aan Mehmet en Baldr.)quote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
oh je mag alleen wat zeggen als je meedoet?, kinderachtigquote:
Tegen de tijd dat dit uitgezonden wordt zitten we in een hittegolf.quote:Op zondag 15 april 2018 19:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik bedenk mij alleen , waarom john de mol , denkt dat wij allemaal naar de tv gaan kijken, met al die sl
Als je Paul Romer moet geloven in de BB docu, werkt dit juist averechts!quote:Op zondag 15 april 2018 19:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik bedenk mij alleen , waarom john de mol , denkt dat wij allemaal naar de tv gaan kijken, met al die sl
Die zijn anders toch van Chip wel wat gewend? Of is oudere vrouwen uitschelden juist leuk?quote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef Ranah het volgende:
de twins zitten verbijsterd te luisteren, af en toe met open mond
Zegt de grootste Tiran van Utopia.quote:Op zondag 15 april 2018 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |