Zelfs in filmpjes maken zijn we beterquote:Op zondag 15 april 2018 23:04 schreef RipCity het volgende:
Europe: We are backtwitter:PSV twitterde op zondag 15-04-2018 om 22:58:13De 24e landstitel is binnen. Geniet! ♥️ #PSVKampioen https://t.co/e6IhEJ9xtI reageer retweet
![]()
Woont er nu twee jaar en de stap van Duits naar Nederlands lijkt me niet de meest lastige.quote:Op maandag 16 april 2018 07:45 schreef BadderHaring het volgende:
Wat spreekt Schwaab trouwens goed Nederlands in dat Fox filmpje in de kleedkamer. Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?
Wat hopen ze hiermee te bereiken? Dat ze nu ineens wel goed gaan voetballen? Of dat clown a in de directie wordt vervangen voor clown b die je dan volgend jaar weer kan bedreigen omdat ook in 2019 er weer niets te vieren valt in Amsterdam?quote:Op maandag 16 april 2018 02:56 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een genot dit. Stadionverbod, wijf kwijt, 3000 euro schuld.
Mosterd na de maaltijd.quote:
Schijnt ook erg intelligent te zijn. Universiteit gedaan enzo.quote:Op maandag 16 april 2018 07:45 schreef BadderHaring het volgende:
Wat spreekt Schwaab trouwens goed Nederlands in dat Fox filmpje in de kleedkamer. Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?
quote:Op maandag 16 april 2018 02:56 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een genot dit. Stadionverbod, wijf kwijt, 3000 euro schuld.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 16-04-2018 om 08:37:39Mocht iemand nog twijfelen over wat er gisteren bij die bus gebeurde: Ziyech heeft alle verwijzingen naar Ajax van z’n Instagram gehaald. reageer retweet
Duits en Nederlands lijken wel veel op elkaar hèquote:Op maandag 16 april 2018 07:45 schreef BadderHaring het volgende:
Ik werk momenteel in Amsterdam. Valt me op dat de Ajacieden hier veel realistischer en eerlijker zijn dan de Ajacieden die in de regio Eindhoven wonen. Maar ja, die zullen diep van binnen ook wel balen. PSV krijgt echt de overhand en heb het gevoel dat er weinig jongens onder de 12 zijn die voor Ajax zijn.quote:Op maandag 16 april 2018 08:28 schreef Gutanoth het volgende:
man man man, wat een stille dag hier op kantoor
Eens over Hendrix, als die jongens het gewoon simpel houdt en niet met lange ballen/afstandsschoten gaat strooien is het een prima speler.quote:Op maandag 16 april 2018 09:29 schreef Ciscus het volgende:
Ok, iedereen weer nuchter. Op naar het recordaantal punten en team klaarmaken voor de CL- voorronde.
Hendrix heerste gister behoorlijk he? Dan is die Donny echt een schooljongetje.
Ten Hag zei gister naderhand dat hun basiself heel jong was, maar scheelde niks met PSV toch?
En waarom werd Room erin gegooid? Als bedankje voor zijn inzet? Het is toch geen speeltuin?
Mijn verzamelpost..
Ja hier staan ze gelukkig ook niet met het schuim op de bek en kunnen ook gewoon heel realistisch terugkijken op dit seizoenquote:Op maandag 16 april 2018 09:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik werk momenteel in Amsterdam. Valt me op dat de Ajacieden hier veel realistischer en eerlijker zijn dan de Ajacieden die in de regio Eindhoven wonen. Maar ja, die zullen diep van binnen ook wel balen. PSV krijgt echt de overhand en heb het gevoel dat er weinig jongens onder de 12 zijn die voor Ajax zijn.
De commentator had het over een publiekswissel omdat Zoet geen minuut had gemist van dit kampioensseizoen. Ook vond ik het wel mooi dat je tegen Ajax je keeper wisselt omdat het kanquote:Op maandag 16 april 2018 09:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens over Hendrix, als die jongens het gewoon simpel houdt en niet met lange ballen/afstandsschoten gaat strooien is het een prima speler.
Room erin vonden wij ook raar, als het nou de laatste thuiswedstrijd was dan kon het nog als afscheid van Zoet gezien worden, die zal wel richting West Ham of Newcastle United gaan.
Het gaat me eigenlijk vooral om de instelling, niet om de complexiteit. Dat je als Duitser naar Nederland komt en de taal leert, zegt dat je niet met een passanten-instelling komt. Ik vind dat gewoon sterk, er zijn er zat die lekker vertrouwen op hun eigen taal.quote:Op maandag 16 april 2018 08:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Woont er nu twee jaar en de stap van Duits naar Nederlands lijkt me niet de meest lastige.
Afstandsschoten zijn vaak belabberd, maar zijn openingen naar met name Lozano over 50 meter zijn vaak wel echt geniaal. Lukt iedereen over die ballen van Ziyech, maar Hendrix doet dat ook regelmatig. Alleen minder vaak en hij doet het niet na 10 seconden wachten met de bal aan de voet.quote:Op maandag 16 april 2018 09:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens over Hendrix, als die jongens het gewoon simpel houdt en niet met lange ballen/afstandsschoten gaat strooien is het een prima speler.
True. Die man heeft mij in alles verrast dit seizoen. Een speler die doet wat hij moet doen zonder benen doormidden te trappen en laat zich nooit opnaaienquote:Op maandag 16 april 2018 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk vooral om de instelling, niet om de complexiteit. Dat je als Duitser naar Nederland komt en de taal leert, zegt dat je niet met een passanten-instelling komt. Ik vind dat gewoon sterk, er zijn er zat die lekker vertrouwen op hun eigen taal.
Tekenend voor zo'n gast.
Dat wel, organiseert ook de BBQ's, toch niet eens zo heel oud maar stelt zich wel op als een vader, of grote broer, tegenover de selectie.quote:Op maandag 16 april 2018 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk vooral om de instelling, niet om de complexiteit. Dat je als Duitser naar Nederland komt en de taal leert, zegt dat je niet met een passanten-instelling komt. Ik vind dat gewoon sterk, er zijn er zat die lekker vertrouwen op hun eigen taal.
Tekenend voor zo'n gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |