Ik ook, maar ik lees net dat onze gaydars kennelijk kapot zijnquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:22 schreef Copycat het volgende:
Getrouwd en twee kinderen. Nu kan het alsnog hoor. Vriend van me is ook pas uit de kast gekomen nadat zijn huwelijk knalde. Maar die kwam uit een benauwend Jehovamilieu.
Ik denk dat Arie haske hetero is.
Tsja, ze komt bij mij vooral over als enorm gemaakt enthousiast, zou me niet verbazen dat als de camera uitgaat de interesse ook voorbij is. Maar ach, die mensen hebben ook jarenlang succes gehad en dan kan het je naar je bol stijgen. zeker als je daar ook nog structureel een lading snuif bij in je neusje druktquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
super enthousiast als de camera aan staat maar zodra die uit gaat heel nors en kortaf. (Ben bij de live-uitzending van de voice geweest)
Tijdens haar huidige relatie? Met wie dan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:03 schreef roninho het volgende:
[..]
Wat ook niet vreemd is als je vader ineens met jouw voormalig oppas-meisje gaat...
Vind het altijd wel bijzonder om te zien hoeveel imago/uitstraling/act doet voor hoe er op je gereageerd wordt. Sylvie Meis (wat ik overigens ook een drama vind) wordt als grote gold-digger gezien en bij chantal wordt gezwijmeld op social media als ze weer een vakantiefoto van haar gezinnetje post.
Maar....
+ Chantal ging vreemd![]()
Oh aha. Dat is allemaal wel een heul end geleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:32 schreef roninho het volgende:
Nee, ze had een serieuze/jarenlange relatie en ging tijdens die relatie vreemd met johny. Wat resulteerde in een relatie met jdm.
Details?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:02 schreef Jurk het volgende:
Zoon werkt in “het wereldje” en is een allemans vriend. Er is eigenlijk niemand die hij echt niet moet, maar voor Chantal Janzen maakt hij graag een uitzondering. Volgens hem is ze een ijskoude tante.
oh ja dat klopt dat het lang geleden is, maar meer een van de voorbeelden dat het imago van het ideale buurmeisje/schoondochter niet helemaal strookt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh aha. Dat is allemaal wel een heul end geleden natuurlijk.
En met jdm bedoel je niet, neem ik aan, Johnny's pa.
Oh dat laatste is jammer, qua achterklap.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:35 schreef roninho het volgende:
[..]
oh ja dat klopt dat het lang geleden is, maar meer een van de voorbeelden dat het imago van het ideale buurmeisje/schoondochter niet helemaal strookt met de werkelijkheid.
En idd voor zover ik weet alleen maar met junior in bed gelegen
Ja goed, jij hebt er weinig kaas van gegeten. Je mag heus wel homo zijn in christelijk verband. Zelfs de biblebelt laat gewoon homo's toe.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:36 schreef Mariocash het volgende:
De grap is dat religie’s niet zo positief tegenover homoseksualiteit staan. Nee, ook het Christendom niet. Als jij denkt dat je als homo volledig jezelf kan zijn in de meeste christelijke kringen, dan zit je er goed naast.
Eigenlijk is dat helemaal niet grappig. 🙁
Laat ze toe? Homo’s zullen niet publiekelijk gestenigd worden, nee. Maar ga eens een rondje lopen door Barneveld en vraag daar aan wat mensen hoe ze over homo’s denken. 👍quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja goed, jij hebt er weinig kaas van gegeten. Je mag heus wel homo zijn in christelijk verband. Zelfs de biblebelt laat gewoon homo's toe.
In Kootwijkerbroek is het nog veel erger dan in Barneveld, maar ook daar zijn homo's.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laat ze toe? Homo’s zullen niet publiekelijk gestenigd worden, nee. Maar ga eens een rondje lopen door Barneveld en vraag daar aan wat mensen hoe ze over homo’s denken. 👍
Oh, ze zijn er zeker hoor. Maar i know for a fact dat de meeste mensen er afkeurend tegenover staan. Dat verhoogt de drempel toch wel aanzienlijk om uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Kootwijkerbroek is het nog veel erger dan in Barneveld, maar ook daar zijn homo's.
Nicolette helemaal mee eens. Kim-Lian vind ik juist leuk.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:28 schreef milaya het volgende:
Nicolette van Damwat een nep wijf is dat.
En Kim - lian van der Mei.
'Slechtste presentatrice ooit' is een groot woord, maar overschat vind ik haar wel. Die gaat nog door de mand vallen als ze ouder wordt. Als het jonge & frisse eraf is, moeten andere aspecten het gaan compenseren.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Geraldine Kemper; overschat, slechtste presentatrice ooit
lieke is echt wel een leuk mensquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Nicolette kluiver, Vreselijk mens, echt! Altijd die vreselijke lach.. krijg ik echt de kriebels van.
Lieke van Lexmond, ik heb altijd gevoel dat zij een soort van showtje opvoert.
Ik ben ook blij dat Rob Geus met zijn idiote kop van tv is, dat vind ik wel zo'n kwal, net als Alberto Stegeman trouwens... al zie je die af en toe nog wel voorbij komen..
Die komt altijd zo nep over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |