Je bedoelt 1 van de 3 sterkstequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef lord_bono het volgende:
Overigens is Spiteful ook wel behoorlijk sterk.
Ik kijk zelf naar HSReplayDaar is dit het lijstje:quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ja?Op Heartpwn eens naar de stats kijken
[ afbeelding ]
Wie is hier nu de taunt warrior?
Bedankt! Hogere winrate dan Cubelockquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik kijk zelf naar HSReplayDaar is dit het lijstje:
https://hsreplay.net/meta/
Kan zijn dat het niet helemaal klopt, maar naar mijn gevoel wel aardig
Ik ben maar overstag gegaan en een baku paladin deck gaan gebruiken. Van rank 18 naar 14.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bedankt! Hogere winrate dan Cubelock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog lage rank, maar goed aan het winstreaken. Nog geen pot verloren hiermee. Eens zien hoe ver ik ermee kom.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:19 schreef Molurus het volgende:
Gaaf deck dit.Als je genoeg speelt, LegendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog lage rank, maar goed aan het winstreaken. Nog geen pot verloren hiermee. Eens zien hoe ver ik ermee kom.![]()
Met spiteful heb je denk een betere late game en grotere minions, zeker in combinatie met Prince Keleseth. https://disguisedtoast.co(...)egend-spiteful-druidquote:Op woensdag 18 april 2018 12:40 schreef skysherrif het volgende:
Is spiteful veel beter dan taunt druid, ben nu taunt druid aan het spelen met cube (ben sinds 1 dag na meer da neen jaar weer begonnen) en vind het best leuk.
Lategame met die cube is ook wel gestoord, constant al je taunt minions weer terug in combi met hadronox.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met spiteful heb je denk een betere late game en grotere minions, zeker in combinatie met Prince Keleseth. https://disguisedtoast.co(...)egend-spiteful-druid
Alleen Hadronox is dan wel weer heel weak als je niets pakt wat je early game een beetje helpt tegen aggro (toch?) daar verlies ik mn games nu mee.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Spiteful is met name sterk op beurt 6 als er een krankzinnige minion uitkomt. Dat alleen al kan je games mee winnen, maar qua endgame is Hadronox wel veel beter natuurlijk.
Het is nog best sterk tegen aggro want je hebt veel armor en taunt waar ze doorheen moeten. Dat icm een swipe en je kan best je mannetje staanquote:Op woensdag 18 april 2018 14:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen Hadronox is dan wel weer heel weak als je niets pakt wat je early game een beetje helpt tegen aggro (toch?) daar verlies ik mn games nu mee.
Is er nog een leuk priest deck?quote:Op woensdag 18 april 2018 16:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is nog best sterk tegen aggro want je hebt veel armor en taunt waar ze doorheen moeten. Dat icm een swipe en je kan best je mannetje staan
Wat is er mis met Trump?quote:Op woensdag 18 april 2018 17:42 schreef blessed19 het volgende:
Ja, trump.... maar dit lijkt me best een tof cheap deck om mee te spelen.
Speel zelf met dit priest deck. Vrij makkelijk naar rank 10 gegaan ermee.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is er nog een leuk priest deck?
Priest en Druid zijn altijd mn favoriet
Nja, normaal had ik genoeg kaarten voor elk deck, maar nu moest ik werken vanaf 15k dust (ff al mn wild dingen gesalvaged).
Nu nog 5k dust over (taunt druid en dude paladin gemaakt). Heb wel alle standaardkaarten gewoon.
Je linkje doet t niet ouwequote:Op woensdag 18 april 2018 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Speel zelf met dit priest deck. Vrij makkelijk naar rank 10 gegaan ermee.
[ afbeelding ]
Traag issie zeker, wel erg entertaining jaquote:Op woensdag 18 april 2018 18:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sommige vinden zijn filmpjes erg traag.. ik vind hem juist tof!
(die het ook niet doetquote:Op woensdag 18 april 2018 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is dan ook geen link; gewoon een screenshot van m'n deck.
Plaatje deed het nietquote:Op woensdag 18 april 2018 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is dan ook geen link; gewoon een screenshot van m'n deck.
Ik moet je toch teleurstellen, je plaatje doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 18 april 2018 18:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Plaatje deed het nietWel een erg leuk deck! Best heftig om tegen te spelen, zelfs zonder Lady in White erg sterk. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |