Vorig jaar deed Vettel het zelf door de titel te verliezenquote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Bayswater het volgende:
Vettel heeft alle recht om Max tot de grond toe af te zeiken. Kan zijn titel kosten.
shirtje ruilen AIDSquote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer lekker Skypen met Ome Sjek en dikke Frank.
In dit geval heeft hij er alle recht toe.quote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Bayswater het volgende:
Vettel heeft alle recht om Max tot de grond toe af te zeiken. Kan zijn titel kosten.
aan de andere kant heeft hij de zelfde positie behouden als de start en als team enorm gewonnen, weinig reden tot klagen.quote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max heeft hier een overwinning weggegooid, echt dom
Mooi tochquote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Bayswater het volgende:
Die liet zijn auto naar buiten lopen. Wat gewoon mag.quote:Op zondag 15 april 2018 09:50 schreef mikieu het volgende:
Wil graag de onboard van Ham zien town max buitenom ging..
inderdaad, dit zijn torpedo praktijkenquote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat Max wel wordt meegenomen door Horner en Marko naar een klein kamertje waar hij even aan een tafeltje uitleg mag geven hoe hij de situatie wil veranderen
Preciesquote:Op zondag 15 april 2018 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo heeft dit op eigen kracht gedaan.
inderdaad. Letterlijk op zijn kop zeiken zou ik zelfs terecht vinden na deze actie van VER.quote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef MMXMMX het volgende:
Ricardo bewijst dat het niet aan de auto licht.
Verstappen is roekeloos en moet wat mij betreft stoppen met rijden in de F1
Ben er helemaal klaar mee
ricardoquote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef MMXMMX het volgende:
Ricardo bewijst dat het niet aan de auto licht.
Verstappen is roekeloos en moet wat mij betreft stoppen met rijden in de F1
Ben er helemaal klaar mee
wellicht auto lichtjes beschadigd door actie van Maxquote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi toch
Maar als Vettel zo goed is waarom rijdt hij dan niet terug naar p4 en Max wel? Hij had het sowieso niet gehouden dus.
Ja en als je dat dus weet, moet je niet van die domme fouten makenquote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi toch
Maar als Vettel zo goed is waarom rijdt hij dan niet terug naar p4 en Max wel? Hij had het sowieso niet gehouden dus.
Ferrari denkt daar anders over, de tweet staat vast nog wel ergensquote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Vettel het zelf door de titel te verliezen
Misschien was die auto naar de teringquote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi toch
nou nou nou.quote:Op zondag 15 april 2018 09:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
inderdaad. Letterlijk op zijn kop zeiken zou ik zelfs terecht vinden na deze actie van VER.
Lol.quote:Op zondag 15 april 2018 09:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
inderdaad. Letterlijk op zijn kop zeiken zou ik zelfs terecht vinden na deze actie van VER.
Kan niet, hij zat buiten. Hij stuurde juist naar binnen om Max in reactie te dwingen. Walgelijke actie.quote:Op zondag 15 april 2018 09:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die liet zijn auto naar buiten lopen. Wat gewoon mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |