bekend probleemquote:Op zondag 15 april 2018 08:59 schreef I. het volgende:
Mijn quote alerts werken de helft van de tijd niet, wat schijt.
bekend probleemquote:Op zondag 15 april 2018 08:59 schreef I. het volgende:
Mijn quote alerts werken de helft van de tijd niet, wat schijt.
bekend probleemquote:Op zondag 15 april 2018 09:01 schreef I. het volgende:
En m'n posts worden ook al niet altijd zichtbaar. Dubbel kak
Ja maar ik zit niet mobielquote:Op zondag 15 april 2018 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op mobiel heb ik er niet zoveel last van
quote:Op zondag 15 april 2018 09:10 schreef m1st1g het volgende:
Autoupdate is slacht voor de pageview. Zonder autoupdate krijgt elke pagina meer 'kijkers'. Goed voor de adverteerders.
rustig rustigquote:Op zondag 15 april 2018 09:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nou, die ads zie ik toch niet.
Oh, nu krijg ik zeker een ban
daar werkt het goed iddquote:Op zondag 15 april 2018 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op mobiel heb ik er niet zoveel last van
geen ban maar wel een rekening.quote:Op zondag 15 april 2018 09:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nou, die ads zie ik toch niet.
Oh, nu krijg ik zeker een ban
komende week volop zonquote:Op zondag 15 april 2018 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier niet. Zwaar bewolkt net als gister
Ja geloof er geen kut vanquote:Op zondag 15 april 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wow van vrijdag naar zaterdag
dat is waarquote:Op zondag 15 april 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb er weinig aan als ik werk
Dan ben ik jarig, dus eens.quote:Op zondag 15 april 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1e weekend van mei ben ik weekendje weg. Dan mag het wel mooi weer zijn
ik hoop het voor jequote:Op zondag 15 april 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, da's wel net daarvoor ja.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 09:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, da's wel net daarvoor ja.
Ik ga mijn verjaardag niet verklappen, want dan ben ik minder anoniem.
Van mij mag het elk weekend mooi weer zijn.quote:Op zondag 15 april 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja eensquote:Op zondag 15 april 2018 09:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij mag het elk weekend mooi weer zijn.
goed ideequote:Op zondag 15 april 2018 09:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mooi. Dan betaal jij een rondje in de kroeg voor ons.
Okquote:Op zondag 15 april 2018 09:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mooi. Dan betaal jij een rondje in de kroeg voor ons.
gewoon niet vieren hequote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef I. het volgende:
Wat is dat voor kutregel eigenlijk. Ben je jarig, moet je shit weg gaan geven.
zeker...quote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pfff Jezus. Moet je nog veel nachtdiensten?
Dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op zondag 15 april 2018 09:53 schreef I. het volgende:
Wat is dat voor kutregel eigenlijk. Ben je jarig, moet je shit weg gaan geven.
Slaat nergens op. Net als bij ontslag op kantoor, dat ze dan ook verwachten dat je even rondgaat met taart, dahag.quote:
haha mooi nietquote:Op zondag 15 april 2018 10:03 schreef I. het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Net als bij ontslag op kantoor, dat ze dan ook verwachten dat je even rondgaat met taart, dahag.
Er wordt wat taart gegeten iddquote:Op zondag 15 april 2018 10:03 schreef I. het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Net als bij ontslag op kantoor, dat ze dan ook verwachten dat je even rondgaat met taart, dahag.
Die taart durf ik niet te eten. Weet jij wat ze erin hebben gestopt als wraak?quote:Op zondag 15 april 2018 10:03 schreef I. het volgende:
[..]
Terecht ook wel, danquote:Op zondag 15 april 2018 10:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die taart durf ik niet te eten. Weet jij wat ze erin hebben gestopt als wraak?
waarom maak je dat niet zelf? Is veel lekkerder.quote:Op zondag 15 april 2018 10:30 schreef I. het volgende:
Ik heb browniebeslag gekocht. Eens kijken of dat te eten is
quote:
Ik maak de brownies zelf. Heb gewoon van dat poeder in zo'n doosje gekochtquote:Op zondag 15 april 2018 10:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom maak je dat niet zelf? Is veel lekkerder.
Dat poeder is meel met cacao, suiker en een beetje zout. Dat menig je toch zelf met boter en een reep chocola.quote:Op zondag 15 april 2018 10:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ik maak de brownies zelf. Heb gewoon van dat poeder in zo'n doosje gekocht
ik vergeet een paar eieren en bakpoeder.quote:Op zondag 15 april 2018 10:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat poeder is meel met cacao, suiker en een beetje zout. Dat menig je toch zelf met boter en een reep chocola.
Lui enzoquote:Op zondag 15 april 2018 10:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat poeder is meel met cacao, suiker en een beetje zout. Dat menig je toch zelf met boter en een reep chocola.
Maar in zo'n pakje zit toch ook gewoon het spul wat je met zelf maken ook nodig hebt?quote:Op zondag 15 april 2018 10:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zo'n pakje is goed te doen maar zelf maken is veel lekkerder.
met een hoop toevoegingen en mindere kwaliteit meel en cacao.quote:Op zondag 15 april 2018 10:58 schreef I. het volgende:
[..]
Maar in zo'n pakje zit toch ook gewoon het spul wat je met zelf maken ook nodig hebt?
week 31/32 volgens mij.quote:Op zondag 15 april 2018 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wanneer ga jij met vakantie?
ohquote:Op zondag 15 april 2018 11:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
met een hoop toevoegingen en mindere kwaliteit meel en cacao.
lekker. Duitsland is mooiquote:Op zondag 15 april 2018 11:10 schreef aloa het volgende:
[..]
zeker geen camping. Huisje...waarschijnlijk Duitsland.
Ik zie het...met Markquote:Op zondag 15 april 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was een productief nachtje
goed planquote:Op zondag 15 april 2018 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gek zeg. Ga zo lekker naar buiten
al komt er zo regen aan. Wil in ieder geval terug zijn voor psv-ajaxquote:
idd jaquote:Op zondag 15 april 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
al komt er zo regen aan. Wil in ieder geval terug zijn voor psv-ajax
Die wedstijd zal ik niet zien.quote:Op zondag 15 april 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
al komt er zo regen aan. Wil in ieder geval terug zijn voor psv-ajax
lekker danquote:Op zondag 15 april 2018 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf paar straten verderop heeft een gek zn vrouw vermoord.![]()
Is naar een buurman van ons gelopen en gevraag mee te gaan, die heeft 112 gebeld.
Creepy shitquote:Op zondag 15 april 2018 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf paar straten verderop heeft een gek zn vrouw vermoord.![]()
Is naar een buurman van ons gelopen en gevraag mee te gaan, die heeft 112 gebeld.
Yup.quote:
Wat is een helicopter?quote:Op zondag 15 april 2018 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup.
Hele straat afgezet, helicopter erbij.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ning-bodegraven.htmlquote:Op zondag 15 april 2018 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup.
dat ding tussen je moeder dr benen waar iedereen welkom isquote:
quote:
quote:A helicopter is a type of rotorcraft in which lift and thrust are supplied by rotors. This allows the helicopter to take off and land vertically, to hover, and to fly forward, backward, and laterally. These attributes allow helicopters to be used in congested or isolated areas where fixed-wing aircraft and many forms of VTOL (vertical takeoff and landing) aircraft cannot perform.
The English word helicopter is adapted from the French word hélicoptère, coined by Gustave Ponton d'Amécourt in 1861, which originates from the Greek helix (ἕλιξ) "helix, spiral, whirl, convolution" and pteron (πτερόν) "wing". English language nicknames for helicopter include "chopper", "copter", "helo", "heli", and "whirlybird".
Helicopters were developed and built during the first half-century of flight, with the Focke-Wulf Fw 61 being the first operational helicopter in 1936. Some helicopters reached limited production, but it was not until 1942 that a helicopter designed by Igor Sikorsky reached full-scale production, with 131 aircraft built. Though most earlier designs used more than one main rotor, it is the single main rotor with anti-torque tail rotor configuration that has become the most common helicopter configuration. Tandem rotor helicopters are also in widespread use due to their greater payload capacity. Coaxial helicopters, tiltrotor aircraft, and compound helicopters are all flying today. Quadcopter helicopters pioneered as early as 1907 in France, and other types of multicopter have been developed for specialized applications such as unmanned drones.
ik wel ja...quote:
In Nederland praat men doorgaans Nederlands.quote:
Paar straten verderop?quote:
Ik weet waar je huis woont. Gr gr johan de witquote:Op zondag 15 april 2018 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup.
Vergeet wartaal nietquote:Op zondag 15 april 2018 12:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
In Nederland praat men doorgaans Nederlands.
En Turks
Nou, dit is dan ook FOK!.quote:Op zondag 15 april 2018 12:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
In Nederland praat men doorgaans Nederlands.
En Turks
Geen detective jij hèquote:Op zondag 15 april 2018 12:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Paar straten verderop?
Bodegraven is eerder een paar steden verderop.
Ja die is hier ook in de buurt toch? Ben niet heel bekend hier verder.quote:Op zondag 15 april 2018 12:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont. Gr gr johan de wit
Hey moet ik daar ook geen straatnaambord hebben dan?quote:Op zondag 15 april 2018 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die is hier ook in de buurt toch? Ben niet heel bekend hier verder.![]()
Wel zeehelden allemaal hier
Latijn is veel beter:quote:Op zondag 15 april 2018 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik praat gewoon grieks hoor
Honos o doulos pherei
Griekse les van bassie en adriaanquote:Op zondag 15 april 2018 12:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Latijn is veel beter:
Quod voces in Graecae?
Vrijgezellen feestje?quote:Op zondag 15 april 2018 12:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen detective jij hè![]()
Ik slaap niet in mijn eigen huis vandaag
ik ben geen vrijgezel.quote:
Jij bevaart de rode zee?quote:Op zondag 15 april 2018 12:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hey moet ik daar ook geen straatnaambord hebben dan?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alleenstaande?wprov=sfla1quote:Dit kan iemand zijn die vrijgezel is (nog niet gehuwd),
20 20 20quote:
quote:
Groninger archieven.quote:Op zondag 15 april 2018 12:41 schreef I. het volgende:
[..]
Wat ga je doen, onkruid schoffelen? 't is weer het seizoen hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |