gefaald sinds gister door die aanrijding,vandaag pak ik de taxiquote:Op zondag 15 april 2018 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Mooi topic weer vogeltjesdansjigggy.
Hoe gaat het met het stoppen met roken?
dan lees je het nietquote:Op zondag 15 april 2018 00:57 schreef KreKkeR het volgende:
Wordt het niet beetje saai/vermoeiend? Al die topics over jouw ex?
Ik vind het absoluut niet vervelend hoor. Ik vind het alleen opvallend/raar/soms wel grappig/meestal erg zielig en vraag me oprecht af waar die obsessie/frustratie vandaan komt mocht het echt zijn. Mochten het fake-topics zijn vraag ik me oprecht af vanwaar de keus om dit onderwerp zo extreem "uit te melken".quote:
het is niet fake, ik wou oprecht dat ik het verzon dat ik minimaal 200 euro per maand aan haar uitgaf en zij vreemd op mij ging, zit hier puur op fok! Om het anoniem te delenquote:Op zondag 15 april 2018 01:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut niet vervelend hoor. Ik vind het alleen opvallend/raar/soms wel grappig/meestal erg zielig en vraag me oprecht af waar die obsessie/frustratie vandaan komt mocht het echt zijn. Mochten het fake-topics zijn vraag ik me oprecht af vanwaar de keus om dit onderwerp zo extreem "uit te melken".
quote:Op zondag 15 april 2018 01:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
het is niet fake, ik wou oprecht dat ik het verzon dat ik minimaal 200 euro per maand aan haar uitgaf en zij vreemd op mij ging, zit hier puur op fok! Om het anoniem te delen
Waarom zou je nuchter nog wakker zijn op dit tijdstip?quote:Op zondag 15 april 2018 01:28 schreef Anneloos het volgende:
Heerlijk die dronken klb verhaaltjes op de zaterdagnacht.. jammer dat ik nuchter ben
Omdat ik aan het oppassen ben.. en ondanks dat die pa zei dat ik aan de wijn of het bier mocht vind ik dat niet chill als ik moet opletten.. daarnaast ben ik nog redelijk brak van gisterenquote:Op zondag 15 april 2018 01:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou je nuchter nog wakker zijn op dit tijdstip?
Ah ja, oppassen op kinderen die niet de jouwe zijn + drank is niet zo handig neequote:Op zondag 15 april 2018 01:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat ik aan het oppassen ben.. en ondanks dat die pa zei dat ik aan de wijn of het bier mocht vind ik dat niet chill als ik moet opletten.. daarnaast ben ik nog redelijk brak van gisteren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |