Ik verzin geen topics, ik maak wel ff een pic voor jequote:Op zaterdag 14 april 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Wilde overigens slotje zetten want verzonnen diarree.
Slotje niet gezet, want Hertog Jan Grand Prestige.
Ik zit aan de Bavaria 8-6 Extreme. Best lekker spul.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Topics van Mosred niet waarderen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Die moet ik ook nog is proberenquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb hier een glaasje van ingeschonken
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:49 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog is proberen
Overigens Dit is m
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, in dr vorm van strorum of hoe je dat ook schrijft.quote:
Zeker waar, ik kan mn eerste keer skeeleren nog goed herinneren. Maarja met mijn motoriek moet ik misschien al blij zikm dat ik zelfstandig kan lopenquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maargoed je had net zo goed blind kunnen zijn dus het valt best mee.
https://www.gall.nl/shop/761451-stroh-rum-80-50clquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, in dr vorm van strorum of hoe je dat ook schrijft.
Werd eerst wakker in een cel
Daarna in het ziekenhuis
valt best mee jaquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/761451-stroh-rum-80-50cl
Maar 80 procent.
Mehquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
...want Hertog Jan Grand Prestige.
Ik vind het gewoon zoete troep. Ja je voelt het wel ff wat je slokdarm in gaan, maar niet echt extreem of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
valt best mee ja
Nee serieus, als je dat drinkt dan lijkt het gewoon spontaan te verdampen in je mond. Als je het doorslikt is het net alsof je hele slokdarm met een hogedrukreiniger ontsmet wordt. Wat, je slokdarm, je hele spijsverteringskanaal.
De volgende dag ging is schijten en was mn kak gewoon crème van kleur. Gewoon eerder wit dan bruin. Heel apart
Ach het is niet verkeerd. Zelf zit ik nu ff aan de Gladiator, maar mijn favo biertje is Trappiste Rochefort.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
valt best mee ja
Nee serieus, als je dat drinkt dan lijkt het gewoon spontaan te verdampen in je mond. Als je het doorslikt is het net alsof je hele slokdarm met een hogedrukreiniger ontsmet wordt. Wat, je slokdarm, je hele spijsverteringskanaal.
De volgende dag ging is schijten en was mn kak gewoon crème van kleur. Gewoon eerder wit dan bruin. Heel apart
Echt? Nou ik vind dat vuurwater van een Jack Daniels niet eens in de buurt komen. Bij een slok krijg je zowat een klapjong cadeauquote:Op zaterdag 14 april 2018 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zoete troep. Ja je voelt het wel ff wat je slokdarm in gaan, maar niet echt extreem of zo.
Althans, dat was een paar jaar geleden zo. In de tussentijd is m'n slokdarm wel wat gevoeliger geworden!Jeez, I wonder why!
Ik heb stevig wat van dat spul weg zitten tanken op de avond voor m'n niersteenoperatie!quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:03 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Echt? Nou ik vind dat vuurwater van een Jack Daniels niet eens in de buurt komen. Bij een slok krijg je zowat een klapjong cadeau
Maarja ik was dan ook al zo stoned als een garnaal.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:01 schreef _--_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Deed het pijn bij het slikken of voelde het alleen vreemd?
Ook niet echt mijn bieren.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is niet verkeerd. Zelf zit ik nu ff aan de Gladiator, maar mijn favo biertje is Trappiste Rochefort.
Zelfs dan nog niet!quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Jack Daniels![]()
Alleen maar goed voor in de cola.
Die zijn prima te pruimen ja.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet!
Doe mij dit schatje maar:
[ afbeelding ]
Of eventueel:
[ afbeelding ]
Maar deze is ook wel lekker.Stuk zachter!
[ afbeelding ]
Pretpet leert snel.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:08 schreef -mosrednA het volgende:
[..]![]()
kifesh SP vieze ibelaun die je bent
![]()
8 en 10 vind ik beiden prima. Ik heb ze nooit echt naast elkaar uitgeprobeerd. Eerst dronk ik altijd 10, toen een hele tijd niet meer gekocht en nu is-ie inmiddels een stuk duurder en koop ik soms de 8 die ik ook prima vind.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn bieren.
Rochefort 8 of 10?
Persoonlijk vind ik 10 de minst onprettige.
Ik zit nu aan een La Trappe tripel, om een Leffe Bruin weg te spoelen.
Man, ik kan niet wachten op het moment dat ik mijn zelfgebrouwen Stout en Pale Ale mag openmaken.
Phoe, deze man weet.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet!
Doe mij dit schatje maar:
[ afbeelding ]
Of eventueel:
[ afbeelding ]
Maar deze is ook wel lekker.Stuk zachter!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:39 schreef -mosrednA het volgende:
Stap ik bij m achterop, rijdt tie weg, trekt dat ding zo godsgruwelijk hard op dat ik op mn stuitje balanceerde om niet met mn tanden het wegdek te kussen, verspreid over een oppervlakte van 20m2. Goddomme gelijk weer nuchter.
Weet je wel niet hoe duur zo'n botteltje is?quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Phoe, deze man weet.
Mijn gif was The Bheag
[ afbeelding ]
of Oban.
[ afbeelding ]
Meh, te zoetig met te veel zoethout.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
8 en 10 vind ik beiden prima. Ik heb ze nooit echt naast elkaar uitgeprobeerd. Eerst dronk ik altijd 10, toen een hele tijd niet meer gekocht en nu is-ie inmiddels een stuk duurder en koop ik soms de 8 die ik ook prima vind.
Ja, helaas welquote:Op zaterdag 14 april 2018 22:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe duur zo'n botteltje is?
Die eerste ken ik niet, die 2e is zeker wel goed!quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Phoe, deze man weet.
Mijn gif was The Bheag
[ afbeelding ]
of Oban.
[ afbeelding ]
Ja zoetig is het idd wel, maar ik drink speciaalbiertjes meestal als dessert na het eten en dan is iets zoetigs niet eens zo verkeerd.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, te zoetig met te veel zoethout.
De 10 heeft dat wat minder. Is wat frisser.
Ik heb nu een Stout die op de fles staat te rijpen, die daar wel aan voldoet.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoetig is het idd wel, maar ik drink speciaalbiertjes meestal als dessert na het eten en dan is iets zoetigs niet eens zo verkeerd.
Maar later op de avond mag het ook wel wat stevigers zijn qua smaak!Biertjes van 't IJ of zo.
Nice, nice!quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb nu een Stout die op de fles staat te rijpen, die daar wel aan voldoet.
Sterke koffie met wat chocolade, hintje zwarte bes, zoetig en behoorlijk moutbitter en een mondgevoel alsof je siroop drinkt.
De smaak bleef minstens een half uur hangen
Zo'n 6,5 á 7 % alcohol.
De Tremens vind ik wel lekker. De nocturnum niet zo.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice, nice!
Qua zoetige vind ik Delirium Nocturnum ook best lekker!
Bat out of hell vond ik ook heel apart, maar toen ik dat dronk was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes. Best zonde eigenlijk.
Met een Hertog Jan is niks mis.quote:Op zaterdag 14 april 2018 23:19 schreef -mosrednA het volgende:
Leuke wending heeft dit topic zo.
Laat ik mijn paradepaardje onder de pilsjes maar eens even posten dan:
[ link | afbeelding ]
Gewon enne eckte hertog junge
Tis helaas niet meer echt wat gewordenquote:Op zondag 15 april 2018 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Hebben we al wat drinken we vanavond topic ?anders is dit het verkapte eerste deel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |