Nee ik heb geen rommel zien vliegen, vandaar dat ik het geen SC vind. Dus vandaar mijn vraag, wellicht had ik wat gemistquote:Op donderdag 19 april 2018 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had Verstappen nog zijn hele voorvleugel intact?
Vettel had sowieso zichtbare schade, dus ook troep op de baan.
Je wil volgens mij iets te graag denken dat ik het een SC vond
bij de botsing van beide TR’s met elkaar, had de wedstrijdleiding blijkbaar gemist dat er brokstukken op het circuit terecht waren gekomen. Anders was de SC waarschijnlijk wel direct naar buiten gegooid. Makes sense right?quote:Op donderdag 19 april 2018 17:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen rommel zien vliegen, vandaar dat ik het geen SC vind. Dus vandaar mijn vraag, wellicht had ik wat gemist
Ja, maar een menselijke component wil niet zeggen dat die telkens maar ad hoc op basis van zijn gevoel moet beslissen.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je wilt toch gewoon een menselijke component hebben die bepaald of de sc nodig is?
Dat weet ik niet, ik denk wel dat hij zijn best doet om neutraal te zijn maar dat is niet per se hetzelfde. Van de neutraliteit van de stewards heb ik in ieder geval geen hoge pet op.quote:En verder is Charlie natuurlijk compleet neutraal en gooit hij de sc eruit op het moment dat hij denkt dat het nodig is.
Ik had begrepen dat ze opzoek waren naar een gat in het verkeer, die konden ze niet vinden en gooide toen de sc naar buiten. Geen idee waarom dat zolang duurde.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bij de botsing van beide TR’s met elkaar, had de wedstrijdleiding blijkbaar gemist dat er brokstukken op het circuit terecht waren gekomen. Anders was de SC waarschijnlijk wel direct naar buiten gegooid. Makes sense right?
Dus stel als absoluut voorkomen moet worden (niet mijn stelling....) dat de SC pas na twee ronden op de baan wordt gestuurd, en dus te laat, dan zou je kunnen pogen te stellen dat de crash van Verstappen en Vettel, op eerste gezicht nagenoeg gelijk aan die van de TR’s, ook tot een SC had moeten leiden. Want misschien wel brokstukken op het circuit
Ja achteraf lag er niks
https://racingnews365.nl/(...)-op-de-renault-motorquote:Renault: 'Max Verstappen heeft een kwalificatiemodus op de Renault-motor'
150 PK in bahrein?quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)-op-de-renault-motor
Ik zie daar geen probleem in.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, maar een menselijke component wil niet zeggen dat die telkens maar ad hoc op basis van zijn gevoel decennia lange ervaring en inschattingsvermogen moet beslissen.
Wat een walgelijke actie van de FIA, met zoiets maken ze de F1 nou compleet kapot. Degene die daar de media verzorgt zouden ze meteen moeten ontslaan.quote:Op donderdag 19 april 2018 13:47 schreef SnowOokami het volgende:
FIA is ook maar ingestapt op de hate train:
Alles en iedereen aan die tafelquote:
Zet Rick Winkelman op de plek van Jack Plooij aub.quote:
Iddquote:Op zaterdag 21 april 2018 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zet Rick Winkelman op de plek van Jack Plooij aub.
Zodra de OP is gepost is het raceweekquote:
#fakenewsquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:29 schreef Nattekat het volgende:
654d177035624d555fd846f92c2691a46e3da4a9
Check deze gave acestream
Hij doet het alleen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |