Wat is je klacht? Zelf niet duidelijk kunnen communiceren?quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:07 schreef Homozoon het volgende:
Soms kom ik een lekkertje tegen in de dancing en tijdens het dansen steeds meer oogcontact. Dus ik denk game on en stap er op af, drinken we samen een drankje en beetje lichamelijk contact maken. Dan vraag ik ga je met me mee naar huis en komen dan bij mij thuis aan en dan krabbelen ze ineens terug. Hij zou van ja ik dacht gewoon potje fifa
Gebeurt best vaak dit, mannen die wel van de spanning houden maar dan ineens zeggen van ja ik ben gewoon hetero hoor.
ik weet wel het verschil tussen zaadvragende en zaaddodende pasta ogen?quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat is je klacht? Zelf niet duidelijk kunnen communiceren?
Als je daar zelf een vraagteken achter zet dan getuigt dat niet echt van zuiver zelfvertrouwen op dat gebied.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:11 schreef Homozoon het volgende:
[..]
ik weet wel het verschil tussen zaadvragende en zaaddodende pasta ogen?
getuigt met een tquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als je daar zelf een vraagteken achter zet dan getuigd dat niet echt van zuiver zelfvertrouwen op dat gebied.
sorry geen interessequote:Op zaterdag 14 april 2018 13:14 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waarom verander je mn post in je quote?
Volgens mij heb je inderdaad een beetje een probleem met het juist interpreteren van signalen ja.quote:
ik wil nu niks met je en in de toekomst ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:18 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inderdaad een beetje een probleem met het juist interpreteren van signalen ja.
Derhalve onterechte klacht.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:19 schreef Homozoon het volgende:
[..]
ik wil nu niks met je en in de toekomst ook niet
damn, sommige mannen
de jouwe is waarschijnlijk een groot gapend gat met plaats voor 3 manquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:37 schreef Homozoon het volgende:
[..]
een kont is meestal te strak om te plompzakken![]()
Krampachtige post is krampachtigquote:
Het enige wat hier krampachtig is, is jouw kont als ik mijn schoen erin schop.quote:
Jouw moeder deed anders ook behoorlijk krampachtig toen ze voor het eerst mijn 45cm vleesstaaf zag!quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige wat hier krampachtig is, is jouw kont als ik mijn schoen erin schop.
Tuurlijk, want dat is voor haar veel te weinig.quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw moeder deed anders ook behoorlijk krampachtig toen ze voor het eerst mijn 45cm vleesstaaf zag!
Tegenwoordig wel ja, sinds ze weet dat ze meer kan krijgen dan de mannen in jouw familie.quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is voor haar veel te weinig.
Maar jij bent dus duidelijk minder dan de mannen in onze familie.quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, sinds ze weet dat ze meer kan krijgen dan de mannen in jouw familie.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |