google is your best friendquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:31 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom staat de acestream niet meer standaard in het topic?
Omdat je die gewoon zelf op kunt zoekenquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:31 schreef BadderHaring het volgende:
Vorig weekend was het andersomquote:
Zo beter?quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:31 schreef BadderHaring het volgende:
Klopt, en normaliter zoek ik die hier. Lijkt me ook gewoon geen rare vraag om die hier neer te zetten?quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je die gewoon zelf op kunt zoeken
quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, en normaliter zoek ik die hier. Lijkt me ook gewoon geen rare vraag om die hier neer te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Dank je, fijn dat er ook nog behulpzame users zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, en normaliter zoek ik die hier. Lijkt me ook gewoon geen rare vraag om die hier neer te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:38 schreef ShaoliN het volgende:
Lewis mag weer met zn partyknop spelen.
En op een compound harder.quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:40 schreef ShaoliN het volgende:
Maar geen partymode op die Mercedes, lewis vind gewoon even een seconde
Wat een prutsers inderdaad. Niet eens even hun race bandjes oproken zonder redenquote:
2 compoundsquote:
Ik vond het niet slim. MAX gaat door op een tiende ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:41 schreef Tinos85 het volgende:
RBR maakte nog bijna een gedurfde keuze om niet meer naar buiten te gaan.
Eerder 2 tienden, .809 tegenover .970quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vond het niet slim. MAX gaat door op een tiende ofzo.
Kan kloppen de app blijft weer hangen is nog een beetje buggie dit seizoen.quote:
Suck my balls, honey!quote:
Een tiende trager dan RIC is belabberd?quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:46 schreef Fir3fly het volgende:
Rondje van Max was vrij belabberd, maar door in ieder geval.
Best wel, het ligt allemaal zeer dicht bij elkaar en normaal gesproken is een tiende sneller dan Ricciardo de norm. Het was onnodig close.quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Een tiende trager dan RIC is belabberd?
okquote:
Op Bahrein konden ze anders ook goed aansluiten qua pace. Dus op gelijksoortige banen zie ik ze wel gewoon aanvallen op de top3.quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:54 schreef Justevo het volgende:
De tijd dat RBR iets te vertellen heeft in de kwalificatie ligt nog mijlenver bij ons vandaan. Gaat dit jaar, op Monaco na misschien, ook niks beter worden. Gewoon 0.6/0.7 als er een beetje power wordt gevraagd op rechte stukken.
Gelukkig zitten ze op racepace er wel goed bij. Maar zou toch wel fijner zijn om vanaf de eerste startrij te startenquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:54 schreef Justevo het volgende:
De tijd dat RBR iets te vertellen heeft in de kwalificatie ligt nog mijlenver bij ons vandaan. Gaat dit jaar, op Monaco na misschien, ook niks beter worden. Gewoon 0.6/0.7 als er een beetje power wordt gevraagd op rechte stukken.
Alsof je in China verschil merkt tussen bandenrook en de smogquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:56 schreef zoem het volgende:
Lekker zonder bescherming in de rook hangen
Remmenrookquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof je in China verschil merkt tussen bandenrook en de smog
Als het zo blijft en Rb heeft een goede race pace dan kan het nog wel interessant worden met de Mercs ervoor op de softs.quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze op racepace er wel goed bij. Maar zou toch wel fijner zijn om vanaf de eerste startrij te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |