abonnement Unibet Coolblue
pi_178503263
De topic-titel van vorig jaar kan nu weer van stal worden gehaald, want ......

Het onwaarschijnlijke is gebeurd. Cambuur wint vier keer achtereen, waaronder de uitwedstrijden tegen FC Den Bosch en FC Dordrecht, en staat inmiddels 6 punten los van Volendam.

De stand na 36 wedstrijden is als volgt:
(exclusief Jong-ploegen)
1/2 Fortuna Sittard en NEC
3. De Graafschap → 61 punten
4. Telstar → 61 punten
5. FC Emmen → 54 punten

6. Cambuur → 52 punten
7. MVV → 49 punten
8. Almere City → 49 punten
FC. Dordrecht als periodekampioen → 46 punten.
FC Volendam → 46 punten

Ik moet eerlijk bekennen, Cambuur staat nu op de mooiste positie. De plek in de eerste ronde eindigend met een thuiswedstrijd op zondagmiddag. De plek van FC Emmen (nu drie keer achter elkaar verloren) is minder leuk, ondanks dat je vrijgesteld bent in de eerste ronde.
Want dan moet je gelijk doordeweeks beginnen tegen de net afgehaakte kampioenskandidaat.

Dat De Graafschap en Telstar het tegen elkaar gaan opnemen in de tweede ronde, staat inmiddels vast

Ik heb zin in deze nacompetitie :Y Ik hoop op drie extra thuiswedstrijden en op lekker zacht weer.
pi_178706504
FC Emmen en SC Cambuur hebben beide gewonnen. Van mij mag FC Emmen wel boven Cambuur blijven volgende week.



[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 25-04-2018 08:21:26 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:25:11 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178709320
Play-offs _O_

Altijd sensatie, altijd drama. Roda - MVV zou leuk zijn voor de halve finales. Daarna zou vooral NEC - Sparta een interessante confrontatie zijn voor een plek in de Eredivisie
pi_178709376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Play-offs _O_

Altijd sensatie, altijd drama. Roda - MVV zou leuk zijn voor de halve finales. Daarna zou vooral NEC - Sparta een interessante confrontatie zijn voor een plek in de Eredivisie
Vorig jaar waren de play-off finales tussen Roda/MVV genot, dit jaar is Roda helaas iets beter en MVV iets minder -O-
pi_178709413
In hoop toch wel dat Emmen de eerste ronde vrij is. Iedereen kan er zomaar uitvliegen tegen Dordrecht, Almere of MVV.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_178733678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
In hoop toch wel dat Emmen de eerste ronde vrij is. Iedereen kan er zomaar uitvliegen tegen Dordrecht, Almere of MVV.
Dat blijft toch het mooie van deze opzet, niemand is volkomen kansloos en op het juiste moment pieken kan de wereld aan verschil maken.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_178735691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
In hoop toch wel dat Emmen de eerste ronde vrij is. Iedereen kan er zomaar uitvliegen tegen Dordrecht, Almere of MVV.
Ik vond Emmen altijd een leuke club, maar ik schrik iedere keer weer tijdens de samenvattingen van het gebrek aan publiek op de tribunes. Is die club nog wel levensvatbaar genoeg voor de eredivisie?
Incelfrikandel
pi_178735700
Ik ben voor de eerste keer best wel gehyped voor de play-offs. Er is iets speciaals aan Jupiler league/degradatieploegen die keihard tegen elkaar strijden voor promotie/behouding.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_178908470
Wel goed dat er twee topics zijn over de play-offs.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_178908731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik vond Emmen altijd een leuke club, maar ik schrik iedere keer weer tijdens de samenvattingen van het gebrek aan publiek op de tribunes. Is die club nog wel levensvatbaar genoeg voor de eredivisie?
Ach, qua publiek valt het al heel lang tegen, idd. Resultaten zijn er ook nauwelijks geboekt natuurlijk. Maar in de laatste halve finale van de play-offs die Emmen haalde (2015) zaten er wel weer 8600 man op de tribune. Tegen NEC zitten die er niet, denk ik. Ik denk dat als we een ronde verder komen dat het weer gaat leven.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_178910934
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:38 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ach, qua publiek valt het al heel lang tegen, idd. Resultaten zijn er ook nauwelijks geboekt natuurlijk. Maar in de laatste halve finale van de play-offs die Emmen haalde (2015) zaten er wel weer 8600 man op de tribune. Tegen NEC zitten die er niet, denk ik. Ik denk dat als we een ronde verder komen dat het weer gaat leven.
Hopen dan maar dat een eventuele promotie de club een positieve impuls zal geven, zoals met Go Ahead, Sparta of Cambuur. Zo tragisch om te zien dat voorheen mooie clubs in de JL zijn doodgebloed.
Incelfrikandel
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 12:28:07 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178911151
Ondanks dat dit topic ouder is, loopt het andere topic beter: VBL / [2018] De Jupiler Playoffs #1
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')