Onze trein ontspoort weer heel gemakkelijk. Mark my words.quote:Op maandag 16 april 2018 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
Eens
Maar ook wel dat de tekeningen aanleiding geven tot om iets om over te praten.
Maar het moet niet teveel uit de hand lopen
Maar over het algemeen gaat dat wel ok hier denk
Leg eens uit wat je gedachte was om dit zo te tekenen?quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:45 schreef Morrigan het volgende:
Laatste tijd weer veel bezig geweest met tekenen, dus hier minder actief. Ik merk dat het tekenen voor mij best wel rustgevend is.
Iets vrolijks
[ afbeelding ]
owh vast, maar dat hoeft niet gelijk een probleem te zijnquote:Op maandag 16 april 2018 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onze trein ontspoort weer heel gemakkelijk. Mark my words.
Voor mij niet nee. Ik vind het wel humor.quote:Op maandag 16 april 2018 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
owh vast, maar dat hoeft niet gelijk een probleem te zijn
naja of humor het juiste woord is weet ik niet.quote:Op maandag 16 april 2018 14:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor mij niet nee. Ik vind het wel humor.
Ongetwijfeld, ben het met je eens.quote:Op maandag 16 april 2018 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
naja of humor het juiste woord is weet ik niet.
Maar sommige mensen kunnen zich beter uiten in iets creatiefs of dat tekenen is of muziek of noem het het op,
Denk wel dat we het daarvoor open moeten houden
in woorden iets vertellen is soms lastiger nl.
Ja eens, euhm ik denk soms zijn dingen niet makkelijk te vertellen in woorden.quote:Op maandag 16 april 2018 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ben het met je eens.
Voor mij is dit topic meer een vorm van observatie. Ik mag graag naar mensen kijken en proberen te doorgronden. Voorbeeldje: wat motiveert iemand om hier een tekening te posten?
Dit dus.quote:Op maandag 16 april 2018 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat je dan in een emo toestant iets tekent en daar iets mee wil zeggen ook
precies en dat is dus wat er in dit topic open moet staan om wel te praten tussen doorquote:
Ik kan geen enkele afbeelding van imgur bekijken omdat de toegang is geweigerd. Heb ik weer eens iets verkeerd gedaan dat ik geblokkeerd ben?quote:
Linkermuisknop Somberling.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:30 schreef Somberling het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele afbeelding van imgur bekijken omdat de toegang is geweigerd. Heb ik weer eens iets verkeerd gedaan dat ik geblokkeerd ben?
Thanks man. Ga de komende weken weer druk tekenen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:49 schreef Somberling het volgende:
Ah, als ik de afbeelding in een nieuw venster open doet ie het wel. Fucking toffe tekening, LordofLeaves!
Ik ben nu ook weer bezig met een tekening.
imgur doet het bij mij ook niet lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2018 07:30 schreef Somberling het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele afbeelding van imgur bekijken omdat de toegang is geweigerd. Heb ik weer eens iets verkeerd gedaan dat ik geblokkeerd ben?
Nee, ligt aan FOK!, wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:30 schreef Somberling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Thanks man. Ga de komende weken weer druk tekenen.
Ben zeer benieuwd naar jouw recente werk.
Ik gebruik meestal Tinypic, die werkt altijd wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
imgur doet het bij mij ook niet lekker
deze werkt ook
https://ctrlq.org/images/
Oke!quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ligt aan FOK!, wordt aan gewerkt.
Dit is weer een pareltje!quote:
Lastig, want ik teken meestal wat in mij opkomt. Mijn tekeningen hebben verder ook geen betekenis.quote:Op maandag 16 april 2018 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je gedachte was om dit zo te tekenen?
Gaaf al die verschillende gezichten. Daarnaast vind ik het een toffe stijl. Vooral die 4 hoofden bovenaan zijn goed gelukt.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gaaf al die verschillende gezichten. Daarnaast vind ik het een toffe stijl. Vooral die 4 hoofden bovenaan zijn goed gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |