Sodemieter nou maar op, eikel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
dat kan ik mij voorstellen maar niet midden op een feest met gasten er om heen vind ik.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken. Maar mensen met een bekrompen geest, waar je toch mee moet samenleven, moeilijk hoor.
Ivan/Baldr??? absoluut!!quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:25 schreef kkka3 het volgende:
Baldr: de manier waarop jij tegen mij praat op dat moment waar mensen bij staan, dan loop ik gewoon weg
Ik snap dat best
eensquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:22 schreef goldback het volgende:
Ivan mist toch af en toe de sociale skills, soms moet je dingen gewoon niet zeggen op een bepaald moment of even wachten er mee.
Wat glimt ze lekker, hmmm?quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
Er is een fitty en ik krijg gewoon die geile vlaai in beeld.![]()
![]()
![]()
Ivan hoeft Baldr niet te kakken te zetten. Dat doet hij zelf wel.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Baldr
het was niet mijn intentie zo te reageren
als je mij te kakken gaat zetten
Ivan ; dat was niet de bedoeling man!!
einde fitty ..uitgepraat klaar en door
Band is de meuk aan het inpakken
nee ook gewone die zwetende reetveter niet ff vervangenquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Snal amgakleed.
Zal geen natte lap overheen gegaan zijn.
Krijgen ze tenminste nog wat waar voor hun geldquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ruzie maken als er nog mensen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |