abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178497715
In mezelf en ook in iedereen om mij heen voelde ik mij naakt met alle slechte bescherming door gedachten over het leven, en meditatie onder bomen en die ultieme kennis shit. Wat is het volgende om te doen? Hout hakken? Ik zie mezelf als verdoemd, een afschuwelijke realisatie bekruipt mij. Ik heb mezelf voor de gek gehouden heel mijn leven. Altijd denken dat er een volgende ding was om te doen, om de show te laten doorgaan? In werkelijkheid ben ik slechts een zieke clown. Er is niet eens een vorm van gezond verstand die de ziel kan animeren en geruststellen. In deze vreselijke morbide staat van hopeloosheid. Ik haat het om te schrijven al mijn trucjes liggen open en bloot,en bloot ligt zelfs de realisatie dat ze bloot liggen als een hoop gelul.

De zee roept mij 'volg je hart, ga voor dat wat je wil, blijf niet hier hangen. waarom leef je niet voor plezier, lol, of een leuk meisje bij een kampvuur. Waarom volg je je verlangens niet en lach je. Maar ik rende weg van die zeekust en kwam nooit terug zonder die geheime kennis waarvan het niet wilde dat ik het zou hebben. Maar ik was een sukkel om hier te gaan zitten op de eerste plaats. De zee heeft haar golven en de man heeft zijn kampvuurtjes punt. Deze keer ben ik weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 10:44:19 ]
pi_178497762
Zelf het leven nakken. Start klein, begin met een lijn.
pi_178497775
Beter pep nakken.
pi_178505646
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 21:31 schreef spiritusbus het volgende:
Zelf het leven nakken. Start klein, begin met een lijn.
Hoe?
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:41:03 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178505692
Wat is deze
pi_178505721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:41 schreef jigggy het volgende:
Wat is deze
Reflectie verslag over het leven tot nu toe.
pi_178505768
sterkte
pi_178505780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Alcar het volgende:
sterkte
Door jouw UI weet ik gewoon dat je het niet meent.
pi_178505799
Ja soms is het leven niet geweldig en meestal helemaal wel. Je moet nou eenmaal ook overweg kunnen met de paar dipjes die je in het leven misschien krijgt. Beetje vermannen en gewoon even wat extra leuke dingen gaan doen :)
pi_178505828
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Door jouw UI weet ik gewoon dat je het niet meent.
lol
pi_178505829
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja soms is het leven niet geweldig en meestal helemaal wel. Je moet nou eenmaal ook overweg kunnen met de paar dipjes die je in het leven misschien krijgt. Beetje vermannen en gewoon even wat extra leuke dingen gaan doen :)
Het probleem is ik heb altijd gedacht dat mijn pad op het spirituele veld lag. Maar al gauw viel ik voor de kerken die slechts geld van me willen, vervolgens heb ik gemediteerd. Uiteindelijk is alle geheime kennis verborgen gehouden. Lemuria en Atlantis is vast allang gevonden maar die technologie hebben ze niet gedeeld en houden ze geheim.

De mysteriescholen zijn uitgewist en de nu geheime ordes houden alles geheim. Het spirituele kan zo niet getraind worden en ik kan dus niet bij de sleutels die ik nodig heb.
pi_178506127
Sterkte ts in deze zware tijden!
Zonder wrijving geen glans
pi_178506217
Ja dat probleem heb ik ook wel. Ik voel me ook helemaal niet spiritueel, komt misschien wel omdat die etters alles geheim houden, post niet voor niets plaatjes van naakte vrouwen af en toe. Ik zou waarschijnlijk wel heel anders zijn geweest als ze me gewoon niet telkens die verdomde sleutels onthielden
pi_178506300
Ik weet niet wat jullie gebruiken, maar doe mij ook maar een beetje van dat spul.
pi_178506308
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:20 schreef -river- het volgende:
Ik weet niet wat jullie gebruiken, maar doe mij ook maar een beetje van dat spul.
Dan krijgen we nog meer van dit soort topics.
Zonder wrijving geen glans
pi_178506312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:12 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja dat probleem heb ik ook wel. Ik voel me ook helemaal niet spiritueel, komt misschien wel omdat die etters alles geheim houden, post niet voor niets plaatjes van naakte vrouwen af en toe. Ik zou waarschijnlijk wel heel anders zijn geweest als ze me gewoon niet telkens die verdomde sleutels onthielden
Als je helemaal niet spiritueel voelt is het geen ramp want je hebt niet nodig. Dan moet je gewoon nog wat cyclussen doorgaan. Persoonlijk heb ik iets spiritueels nodig anders ga ik ten onder. Alleen dan komt het probleem pas je hebt het nodig. Alsof je bent geboren met een verslaving maar iedereen de drugs en alcohol achter slot en grondel houdt.

God en ik kunnen Ockhams razor niet kalmeren het pad dat we lopen is anders. Ik ben geen atheïst die met zijn vuist schudt, God is niet een woord dat ik gebruik voor deze relatie. En de meeste gaan gewoon met de stroming mee, ik ben een opstandeling dus ik neem het risico. Ik leef in quarantaine en ik ben verslaafd aan het spirituele, new age is gewoon een nieuw dogma die de meerderheid wil duperen..
pi_178506314
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Oh ja :N
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:21:22 #18
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_178506318
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Houd de gekkies wel van de straat tough.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_178506341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:20 schreef -river- het volgende:
Het is niet 'iets gebruiken.' Het is het lezen van de boeken die diep verborgen liggen en worden afgedaan als onzin. En zij die het pad bewandelde zijn of succesvol geëindigd of gek geworden op het pad.
pi_178506362
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:23 schreef Argo het volgende:

[..]

Het is niet 'iets gebruiken.' Het is het lezen van de boeken die diep verborgen liggen en worden afgedaan als onzin. En zij die het pad bewandelde zijn of succesvol geëindigd of gek geworden op het pad.
Oké :{
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:40:45 #21
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178506593
Ik geef TS wel gelijk hoor. Er is weldegelijk een zesjescultuur in Nederland, want hoger presteren wordt niet gestimuleerd door anderen, door de samenleving in zijn geheel. Dat betekent niet dat iedereen matig scoort, maar niemand wordt verteld of aangemoedigd dat ze beter kunnen. Iets meer dan gemiddels is genoeg, als je kop erboven uitsteekt wordt je zo neergeslagen...

Ik speelde Call of Duty MW1 tijdens mijn gehele eindexamenperiode voor de VWO en ben geslaagd met een 7.4 gemiddeld. Fucking jammer natuurlijk, want met een minimale inspanning had ik veel beter gekund. Maar, dat maakte toch niet uit? Geen lotingstudie, niemand kijkt naar cijfers, dus speel maar kleine Blauwehoofd... Niemand die zegt: weet je wat, jij zou best wel eens naar Oxford of Cambridge kunnen gaan, het enige wat je moet doen is nu alvast iets meer inzet tonen en nu beginnen met aanmeldingen sturen. Daar kom je pas later achter. Het enige wat we doen is ergens eind zesde jaar naar een beurs met HBO/WO instellingen te gaan. :') Dat moedigt aan om verder te gaan...
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178506620
Ja dat heb ik ook wel, als mensen vroeger me meer hadden gestuurd was ik misschien geen programmeur geweest maar bijvoorbeeld astronaut ofzo. Heb dat mensen ook altijd wel kwalijk gehouden, bedoel ik was nog maar een kind. Wil ik het later inhalen, zijn alle belangrijke boeken niet beschikbaar (of heel moeilijk te krijgen plus dat ik de kans heb om gek te worden), werkt allemaal zo demotiverend.
pi_178507290
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:40 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ik geef TS wel gelijk hoor. Er is weldegelijk een zesjescultuur in Nederland, want hoger presteren wordt niet gestimuleerd door anderen, door de samenleving in zijn geheel. Dat betekent niet dat iedereen matig scoort, maar niemand wordt verteld of aangemoedigd dat ze beter kunnen. Iets meer dan gemiddels is genoeg, als je kop erboven uitsteekt wordt je zo neergeslagen...

Ik speelde Call of Duty MW1 tijdens mijn gehele eindexamenperiode voor de VWO en ben geslaagd met een 7.4 gemiddeld. Fucking jammer natuurlijk, want met een minimale inspanning had ik veel beter gekund. Maar, dat maakte toch niet uit? Geen lotingstudie, niemand kijkt naar cijfers, dus speel maar kleine Blauwehoofd... Niemand die zegt: weet je wat, jij zou best wel eens naar Oxford of Cambridge kunnen gaan, het enige wat je moet doen is nu alvast iets meer inzet tonen en nu beginnen met aanmeldingen sturen. Daar kom je pas later achter. Het enige wat we doen is ergens eind zesde jaar naar een beurs met HBO/WO instellingen te gaan. :') Dat moedigt aan om verder te gaan...
Dat is het leven hier.
pi_178507315
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja dat heb ik ook wel, als mensen vroeger me meer hadden gestuurd was ik misschien geen programmeur geweest maar bijvoorbeeld astronaut ofzo. Heb dat mensen ook altijd wel kwalijk gehouden, bedoel ik was nog maar een kind. Wil ik het later inhalen, zijn alle belangrijke boeken niet beschikbaar (of heel moeilijk te krijgen plus dat ik de kans heb om gek te worden), werkt allemaal zo demotiverend.
Denk dat de boeken er wel zijn, maar stel je wil alle mysterie scholen kennis hebben. Dan pis je al vaak naast de pot.
pi_178507770
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:25 schreef Argo het volgende:

[..]

Denk dat de boeken er wel zijn, maar stel je wil alle mysterie scholen kennis hebben. Dan pis je al vaak naast de pot.
Ja dat is zo. Vind dat ook maar niks, vrijheid van informatie toch? Hoort toch normaal te zijn. Nu krijg ik bepaalde informatie niet omdat een paar mensen besluiten dat ik het niet mag lezen? Wat is dit voor wereld?
pi_178507785
Is dit het topic voor mensen die zich geassraped voelen?
wooblabalurg
pi_178508027
TS, ik ben bezig met het schrijven van een boek over dit issue maar met daarbij een antwoord in de vorm van een universele theorie die door iedereen vrij te interpreteren is, maar in beginsel voor iedereen houvast biedt en het spirituele in de vorm van welke godsdienst dan ook hand in hand laat gaan met de wetenschap van vandaag de dag.

Als je serieus bent krijg jij van mij een exemplaar. (y)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 13:08:40 ]
pi_178508393
en ik dan?
pi_178508464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
en ik dan?
Jij moet gewoon betalen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 13:30:08 ]
pi_178509027
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Vind dat ook maar niks, vrijheid van informatie toch? Hoort toch normaal te zijn. Nu krijg ik bepaalde informatie niet omdat een paar mensen besluiten dat ik het niet mag lezen? Wat is dit voor wereld?
Het ergste is dat dit dus teruggaat naar de Babylonische tijden. Gilgamesj had de kennis van onsterfelijkheid maar wie kreeg het uiteindelijk? De slang...
pi_178509055
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:07 schreef -mosrednA het volgende:
TS, ik ben bezig met het schrijven van een boek over dit issue maar met daarbij een antwoord in de vorm van een universele theorie die door iedereen vrij te interpreteren is, maar in beginsel voor iedereen houvast biedt en het spirituele in de vorm van welke godsdienst dan ook hand in hand laat gaan met de wetenschap van vandaag de dag.

Als je serieus bent krijg jij van mij een exemplaar. (y)
Ik ben wel serieus. Mijn ideeën zijn vrij raar voor de meeste mensen. Toch denk ik dat de mysteriescholen daadwerkelijk bestonden. Persoonlijk denk ik dat ockhams scheermes niet veel heel laat van welke spiritualiteit dan ook. Voor mij is spiritualiteit iets wat je moet ervaren en waar je je aan moet overgeven. Ook als het onzin is dan nog het gevoel heeft waarde.

Beetje zoals mensen nu alles een labeltje geven in de term van woorden. Een boom is een 'boom.' Men voelt het niet meer als een boom men ziet het enkel als het labeltje het woord. We zijn een connectie kwijt.
pi_178509584
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:07 schreef Argo het volgende:
Beetje zoals mensen nu alles een labeltje geven in de term van woorden. Een boom is een 'boom.' Men voelt het niet meer als een boom men ziet het enkel als het labeltje het woord. We zijn een connectie kwijt.
Als ze ons nou gewoon vaker van onze zolderkamer af zouden laten gaan dan zouden we de boom zelfs kunnen knuffelen
pi_178509922
Toch nog maar even een serieuze reactie:
Ik denk dat o.a. een probleem dat je hebt is dat je laagdenkend over andere mensen bent en teveel dingen zelf invult die je niet weet. Bedoel bijvoorbeeld ik lees die 4 zinnen daar en herken mezelf of anderen er helemaal niet in. 'We voelen het niet meer als een boom'? Geven het een labeltje boom. We zien het volgens mij gewoon zoals het is, wortels, een stam en bladeren, het leeft etc. We kunnen het ook aanraken als we willen of omzagen als de boom in de weg staat. Maar jij doet net alsof die mensen een soort van heel speciale connectie/perceptie/gevoel/intelligentie etc missen die jij wel hebt. En sterker nog dat andere mensen dat zogenaamd niet hebben geeft jou blijkbaar zelfs nog problemen, want jij kan dat niet op jezelf wel ervaren ofzo? Anderen moeten dat ook?

En dan nog wat, voor iemand die zich zo verheven voelt en spiritueel is etc klaag je nogal wat. Krijg gewoon je leven wat op orde man en ga dan bezig met al de dingen die je wil. Net zoals dat ik werk zodat ik op vakantie kan en van mijn part postzegels kan gaan verzamelen of mediteren en alles wat ik wil. Een baan krijg je niet met mediteren en connecties met bomen, een gezin en kinderen ook niet.
pi_178509928
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Als ze ons nou gewoon vaker van onze zolderkamer af zouden laten gaan dan zouden we de boom zelfs kunnen knuffelen
Je kunt een boom gaan zien als dat wat het is, en een boom ervaren. Alleen is dat erg lastig er is een soort blokkade. Ik ben er nog niet achter hoe de westerse mens hiermee om moet gaan. Chakra's openen is niks voor ons dan heb je echt feeling nodig voor die oosterse cultuur.
pi_178509959
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Toch nog maar even een serieuze reactie:
Ik denk dat o.a. een probleem dat je hebt is dat je laagdenkend over andere mensen bent en teveel dingen zelf invult die je niet weet. Bedoel bijvoorbeeld ik lees die 4 zinnen daar en herken mezelf of anderen er helemaal niet in. 'We voelen het niet meer als een boom'? Geven het een labeltje boom. We zien het volgens mij gewoon zoals het is, wortels, een stam en bladeren, het leeft etc. We kunnen het ook aanraken als we willen of omzagen als de boom in de weg staat. Maar jij doet net alsof die mensen een soort van heel speciale connectie/perceptie/gevoel/intelligentie etc missen die jij wel hebt. En sterker nog dat andere mensen dat zogenaamd niet hebben geeft jou blijkbaar zelfs nog problemen, want jij kan dat niet op jezelf wel ervaren ofzo? Anderen moeten dat ook?

En dan nog wat, voor iemand die zich zo verheven voelt en spiritueel is etc klaag je nogal wat. Krijg gewoon je leven wat op orde man en ga dan bezig met al de dingen die je wil. Net zoals dat ik werk zodat ik op vakantie kan en van mijn part postzegels kan gaan verzamelen of mediteren en alles wat ik wil. Een baan krijg je niet met mediteren en connecties met bomen, een gezin en kinderen ook niet.
Nee ik denk niet laag over andere mensen. Wat ik denk is dat ik het zelf ook niet meer kan. De ervaring is gedood er zit een soort blokkade.

Ik ben ook geblokkeerd en weet niet hoe ik de blokkade moet opheffen en new age komt met haar dogma's en strikt zieltjes.
pi_178509980
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik denk niet laag over andere mensen. Wat ik denk is dat ik het zelf ook niet meer kan. De ervaring is gedood er zit een soort blokkade.

Ik ben ook geblokkeerd en weet niet hoe ik de blokkade moet opheffen en new age komt met haar dogma's en strikt zieltjes.
Tjah er zijn vast nog wel mensen in de wereld die het wel lukt? Wat doen hen wat jij niet doet?
pi_178510006
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Tjah er zijn vast nog wel mensen in de wereld die het wel lukt? Wat doen hen wat jij niet doet?
Tja ik doe nu een training zo zijn zij ook begonnen. Alleen gaat het lastig worden wanneer ik goed genoeg ben om een leraar te zoeken.
pi_178510014
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Tja ik doe nu een training zo zijn zij ook begonnen. Alleen gaat het lastig worden wanneer ik goed genoeg ben om een leraar te zoeken.
Ik kan je wel wat dingen leren. Gaat je waarschijnlijk blijer maken dan een verdere spirituele spiraal
pi_178511390
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik kan je wel wat dingen leren. Gaat je waarschijnlijk blijer maken dan een verdere spirituele spiraal
Graag als jij dat kan.
pi_178511407
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:52 schreef Argo het volgende:

[..]

Graag als jij dat kan.
Lol. Was een bluf van mij maar je hapte. Geen idee hoe ik je zou kunnen helpen.
pi_178511570
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:52 schreef Argo het volgende:

[..]

Graag als jij dat kan.
Ik wel als je wilt, maar ben zelf ok nog maar een broekie. Kom net kijken met mn 24 jaar.

Koffie staat klaar in elk geval. ^O^
pi_178514884
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik wel als je wilt, maar ben zelf ok nog maar een broekie. Kom net kijken met mn 24 jaar.

Koffie staat klaar in elk geval. ^O^
Leeftijd zegt niks... We kunnen wel een babbelen over het leven.
pi_178515312
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef Argo het volgende:

[..]

Leeftijd zegt niks... We kunnen wel een babbelen over het leven.
Ik zie wel een DM verschijnen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')