Is het ook maar het een dient een doel moet je maar denken. Er staat nu een kek brilletje op mijn dochters neusje en ze vindt hem geweldig..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:44 schreef Selvaria het volgende:
N. poepte vandaag voor het eerst op het potje en constateerde dat het een worm was.![]()
Wij hebben overigens een verwijzing naar de oogarts te pakken voor haar. Ze focust zich niet goed/lang genoeg op het lampje en scoorde ook onvoldoende op de test waarbij ze die plaatjes moest noemen. Ik weet dat het allemaal niet zo spannend is, maar ik vind het toch stom.![]()
Neequote:Op woensdag 9 mei 2018 07:48 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Hij heeft al het koelste plekje in het huis dus helaas kunnen we daar niks aan verbeterenIk merk trouwens geen verschil nu met het warme weer als dat het koeler is. Jij wel bij S.?
En thanks MevrouwCactus, ik heb het gegoogeld en dit klinkt zo herkenbaar! Nog nooit eerder van gehoord. Hij heeft 's ochtends ook echt niet door dat hij wakker is geweest. Als ik vraag of hij goed heeft geslapen antwoord hij met een vrolijke ja
Keek jouw dochter ook scheef, of kwam dit alleen voort uit de ogentest?quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Is het ook maar het een dient een doel moet je maar denken. Er staat nu een kek brilletje op mijn dochters neusje en ze vindt hem geweldig..
Ik had een draak van een arts bij het CB. Dus na een 2e keer weigeren kreeg ik een doorverwijzing naar de Optometriste in het ziekenhuis. Daar ging het al een stuk beter, maar was het nóg nét niét goed. Ik merk dat de brilletje hier wel veel goeds heeft gebrachtquote:Op woensdag 9 mei 2018 08:34 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Keek jouw dochter ook scheef, of kwam dit alleen voort uit de ogentest?
Mooie lange meid ist. Wannneer wordt ze 4?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 08:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze is 107cm dus ook wel iets langer dan gemiddeld.
Gek idee hoor dat ze bijna naar school moet, mijn kleine bolle baby.
Is het niet aannemelijker dat de meting van 98 niet klopt dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mooie lange meid ist. Wannneer wordt ze 4?
Koen was bij de kinderarts 98 cm en bij de opname vorige week (spoed, uitdroging, alles is weer oké) 1.03. Ze kon er niks korters van maken. 5 cm in een maand?!
31 Juli.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mooie lange meid ist. Wannneer wordt ze 4?
Koen was bij de kinderarts 98 cm en bij de opname vorige week (spoed, uitdroging, alles is weer oké) 1.03. Ze kon er niks korters van maken. 5 cm in een maand?!
Denk je?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Is het niet aannemelijker dat de meting van 98 niet klopt dan?
Gefeliciteerd met N! Het klinkt als een perfecte verjaardag voor een peuterquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:21 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd alvast Fazz!![]()
N. is vandaag jarig, drie alweer.Ze was zo ontiegelijk jarig he, wat een geweldige dag. Het kind was zo blij met alle aandacht, cadeaus, chips/taart/ koekjes/patat.
We hebben de hele dag buiten gezeten, het was zo heerlijk.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |