Gefeliciteerd Fazz! Foto's gemist helaas, maar veel plezier met de volgende fase.

Er komt met 3 jaar nog een drakenupdate ja? Oh.

Die van mij heeft de drakenupdate van 2 jaar zo'n 8 maanden verlaat geīnstalleerd. Ik hoop niet dat ze die van 3 jaar dan wel op tijd installeert.
Ik heb mijn voorheen altijd heel lieve en meegaande peuter zelfs een keer op de gang proberen te zetten. En ja, ik weet nog heel goed dat ik een tijdje geleden hier schreef dat nķķit te zullen doen. Eating my words, people.

Echt succes had het trouwens niet. "Wolk, ik wil graag dat je dit toch echt even opruimt, want je hebt het express op de grond gegooid"
"NEE! WIL NIET OPRUIMEN!"
"Je mag kiezen, je ruimt het op of je gaat even op de gang staan" (Jaja, geduld op

)
"IKKE GAAT WEL OP DE GANG! IKKE GAAT NIET OPRUIMEN! NIETTTTTTT!!!!!

"
Maar goed, gaat wel weer over toch?

Ik kwam hier met een ander vraagje: ze lijkt zo ontzettend moe altijd. Is dat echt een dingetje van deze leeftijd? Io meen dat eerder meegekregen te hebben hier. Ze wil voor 10 uur eigenlijk niet uit bed en het liefst hangt ze halve dagen voor de tv met speen en knuffel. Ik heb ook de indruk dat veel driftbuien voortkomen uit die vermoeidheid. Een dutje lukt trouwens niet meer in bed, wel slaapt ze soms een uurtje op de bank overdag.
Ik zit eraan te denken even bloed te gaan prikken maar dat is natuurlijk niet zo'n leuke ervaring voor haar.