Natuurlijk. Die laat geen moment onbenut om de bimbo uit te hangen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:11 schreef lorrie03 het volgende:
Baldr redt het limbo dansen niet meer....
Beau vindt dat hij het er gewoon moet ingooien
ach soquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
valse letter van de Pfarrer bekomen
Of die van Beu, dat mormel is nu eindelijk ff niet on streamquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:02 schreef Yaksa het volgende:
Baldr wordt wel erg veel gevolgd door de regie.
Zou dit zijn laatste feestje zijn?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:13 schreef Charmian het volgende:
pfff ik ben die rondrennende kale kabouter eigenlijk wel zat
ik zie geen truien die uit hun verband zijn geruktquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zit ze ook te zoeken......pics please
Baldr of Balder is een Asengod uit de Noordse mythologie. Hij werd bijgenaamd de Schone en de Goede.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
staat baldi en r bekommen, baldr is toch geen normal naam of wel?
achzoquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Baldr of Balder is een Asengod uit de Noordse mythologie. Hij werd bijgenaamd de Schone en de Goede.
me tooquote:
Ik vind er persoonlijk niks aan, maar de schuimpjes vinden het blijkbaar wel leukquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Je merkt gewoon heel duidelijk dat er allemaal mensen zijn die nog even voor het einde willen komen op dit terrein.
Wat een sfeerloos, saai feest.Gaat nergens meer over.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is helemaal niet gezellig. Wat een sfeerloos evenement. De zoveelste.
Kan Tiet niet wat pingpongballen uit d'r kut schieten voor entertainment?
Of biljartbaldrquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooi voor het bijnamentopic. Ik ga hem er direct inzetten.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooi voor het bijnamentopic. Ik ga hem er direct inzetten.
Ze gaan alleen nog maar voor het geld.. Wat nou samenleving,etc Have fun..quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Je merkt gewoon heel duidelijk dat er allemaal mensen zijn die nog even voor het einde willen komen op dit terrein.
Wat een sfeerloos, saai feest.Gaat nergens meer over.
En Billy gaat koken?quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef Charmian het volgende:
winnaar mag met die viezerikken gaan eten
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mefroi heeft een diner voor 2 gewonnen
leuk horr![]()
bord petat met mierenmayo
sate uit een zakkie
en door maar weer
de Avondklok,.... nog een half uurtje
Past niet bij hemquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Baldr of Balder is een Asengod uit de Noordse mythologie. Hij werd bijgenaamd de Schone en de Goede.
mooie snoetquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
Inwoonster voor Utopia 2.0 gespot.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 13 april 2018 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
Inwoonster voor Utopia 2.0 gespot.
[ afbeelding ]
Dat is hun bezoekers-wegjaag-bandje denk ik. Het loopt weer tegen tienen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Carribean Night met rare muziek
waarvan moet ik Martijn Dubbeldam kennen ?quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett verteld
relatie gehad 7 jaar met Martijn Dubbeldam
na haar is Martijn nooit meer een leukje tegen gekomen
misschien wrd het wel weer wat ,
Bats verteld aan een bezoekster
Van de hoevelen?quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:34 schreef lorrie03 het volgende:
martijn dubbeldam de ex van billy, haar grote liefde
hoe baldr er ook bij staat..quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef Yaksa het volgende:
Baldr is een beetje dom.
Gooi dat limbo dansen er nou in man, dan blijven de mensen hangen.
Na Bats had 'ie waarschijnlijk genoeg van vrouwen en koos er bewust voor om vrijgezel te blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett verteld
relatie gehad 7 jaar met Martijn Dubbeldam
na haar is Martijn nooit meer een leukje tegen gekomen
misschien wrd het wel weer wat ,
Bats verteld aan een bezoekster
Neef van de bekende springruiter.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef goldback het volgende:
[..]
waarvan moet ik Martijn Dubbeldam kennen ?
Ik heb zelf het idee dat ze het wil linken aan Jeroen Dubbeldam, die olympisch goud won als springruiter.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef goldback het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Een diner met utopianen. Ik zou een gat in de lucht springen.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neef van de bekende springruiter.
'Die runt nu een camping ergens in het oosten, samen met Floortje Dessing'quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ze het wil linken aan Jeroen Dubbeldam, die olympisch goud won als springruiter.
Martijn Dubbeldam is niks.
iets voor uto2 elke bewoner een eigen streamquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:38 schreef DaniqueV het volgende:
Jammer dat je de cam zelf niet meer kan bedienen
je moet niksquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef goldback het volgende:
[..]
en zak frittes en kaassoufflequote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Een diner met utopianen. Ik zou een gat in de lucht springen.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat is hun bezoekers-wegjaag-bandje denk ik. Het loopt weer tegen tienen natuurlijk
Jaaaaaa goed idee hahahaquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
iets voor uto2 elke bewoner een eigen stream
Of zoals Ruud zei: Floortje Dressingquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Die runt nu een camping ergens in het oosten, samen met Floortje Dessing'
En volumeregelaarquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
iets voor uto2 elke bewoner een eigen stream
Had hij niet al een camping waar alles kon en mocht.....flowerpower gebeuren en iets kunstzinnings .quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Die runt nu een camping ergens in het oosten, samen met Floortje Dessing'
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik erger mij kapot aan die grijze vrouw in het roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |