Ben ik racistisch als ik speklappen oo de barbecue gooi?quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:39 schreef CaVaBien het volgende:
Ja wees eens niet zo racistisch.
Je moet wel beetje rekening houden met je buren.
Ja. Waarom geen halal vlees? Niets mis meequote:Op vrijdag 13 april 2018 20:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik racistisch als ik speklappen oo de barbecue gooi?
Waarom wel? Ik vind varken lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:47 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja. Waarom geen halal vlees? Niets mis mee
Omdat er geen halal speklappen zijn. Overigens is het een kul argument. Er staat niks in de koran over bbq'ende buren. En daarnaast geldt het Nederlands recht hier ipv een godsdienst.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:47 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja. Waarom geen halal vlees? Niets mis mee
Deze:quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:23 schreef greyfacenospace het volgende:
Ga gewoon verder met barbecueën en zet Israëlische muziek op
Veerboten?quote:Op zaterdag 14 april 2018 00:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Waren verzonnen topics niet verboten?
Het ging niet om conserveren, maar om het feit dat varkens alleseters zijn en daarmee ziektes konden verspreiden, daarom nam men het risico niet varkensvlees te eten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:57 schreef Taaladvies het volgende:
Moslims die geen varkensvlees eten omdat arabieren in de tijd van mohamed te incapable waren om varkensvlees in de woestijn te conserveren en het indertijd afraden te consumeren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |