Kut verkeerde account.quote:
Broeder Trippincoin vergeten. Echt hèquote:
Geen sugar mommy hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
wie wil gran turismo voor de ps4 kopen voor mij?
ik?quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
Jij was wel behoorlijk ready in NWS weer
Waarom denk je anders dat een rookworst wordt gebogenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:32 schreef BoneThugss het volgende:
OF wou jij ook beweren dat je 55cm hebt, met je hemarookworst
Die UI van jou is echt geen 55 cm, eerder 35.quote:
ja waar is sabinequote:
Ja dat is mijn hoofd, zo groot is die nietquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die UI van jou is echt geen 55 cm, eerder 35.
Jaquote:
Geen lekkere milf hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n rijke kut van 65 die je dan uit moet likken 5 keer per week.
welk topic lolquote:
quote:
rukkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:39 schreef _--_ het volgende:
Reageren jullie vandaag ook eens op de het grote wat doe je nu-topic?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom rond middernacht wel terug
de 1000 al gehaald?quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hoi devquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar voor 4.000.000.000.000 euro en 95 cent.quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Neejjjj ....!!! het gaat je goed Haags fijn je gekend te hebben.
( je weet dat ze alleen enkele reis verkopen he)![]()
![]()
![]()
![]()
leuke dingen voor mij kopenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach mommy ben ik al zweer op...! Wat moet ik doen
even wachten op mijn zakgeldquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar voor 4.000.000.000.000 euro en 95 cent.
ohquote:
ja nou feminisme hoorquote:
Wist je niet dat Haags kapitaal krachtig is..!quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar voor 4.000.000.000.000 euro en 95 cent.
hoop dat jij wel goede bedskills heb in ruil voor aankopenquote:
sigaretten daddyquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wist je niet dat Haags kapitaal krachtig is..!
Flip je kunt beter Haags vragen als sigaretten daddy
Bedskills twijfel ik niet aan!quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop dat jij wel goede bedskills heb in ruil voor aankopen
neeeee ik ga alleen gezellig wat drinken hoorquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop dat jij wel goede bedskills heb in ruil voor aankopen
Nou ....!! nu niet zo verlegen doen hoor!!quote:
Ik had het over mijn bedskillsquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ervaring met de bedskills van flip
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ninja edit
Nee 34 wordt deze zomer 35
Wtf ! Nu moet ik terug naar school denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:08 schreef _--_ het volgende:
Deze post wordt mijn keyfile
Dit is de code die er voor moet zorgen dat deze post Geïndexeerd wordt in Google: AlleGymnasiastenZijnOngeachtHunGedragRedelijkIntelligent
![]()
Omdat je rijk bent en je flip betaalt met xbox spelletjes als hij jouw keuken schoonmaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Omdat dit ONZ is![]()
En dus niet waarmaar wel grappig!
mooie leeftijdquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ninja edit
Nee 34 wordt deze zomer 35
bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:08 schreef _--_ het volgende:
Deze post wordt mijn keyfile
Dit is de code die er voor moet zorgen dat deze post Geïndexeerd wordt in Google: AlleGymnasiastenZijnOngeachtHunGedragRedelijkIntelligent
![]()
Ho ho ik moest eten maken en afwassen je maakt er nu een zootje van!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je rijk bent en je flip betaalt met xbox spelletjes als hij jouw keuken schoonmaakt.
Oh wacht, dat maakt flip de hoer.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:15 schreef aloa het volgende:
Ik ken een die was zwanger op haar 14e![]()
Triest verhaal dat wel
Zal ik nu eens echt iets erotisch sturen??quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:14 schreef _--_ het volgende:
Ik heb geen zin om naar erotische dingen te kijken. Vooral niet als m'n moeder ook in de woonkamer is.
Ga je met voorbijgangers zoenen ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zal ik nu eens echt iets erotisch sturen??
Zoenende mensen op die manier is niet erotisch hoor... ik vrees dat die mini meet ook te erotisch voor je wordt dan!![]()
Ik ken een meisje vN 11 maar dat was niet vrijwillig ze heeft het kindje wel gehoudenquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:15 schreef aloa het volgende:
Ik ken een die was zwanger op haar 14e![]()
Triest verhaal dat wel
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ken een meisje vN 11 maar dat was niet vrijwillig ze heeft het kindje wel gehouden
deze ook..en meerdere, maar veel drugsmisbruik etc, waardoor kinderen uit huis geplaatstquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ken een meisje vN 11 maar dat was niet vrijwillig ze heeft het kindje wel gehouden
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat die kant wel op ja, maar nog geen 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je deed het toch hé hahaSweet but not that sweet !
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Streep niet klikkenNee, bedankt dat je het in een spoiler hebt gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je deed het toch hé hahaEn wtf die linkquote:kip-met-borsten
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Streep niet klikkendegene die dat gemaakt heeft heeft echt goed spul gesnoven of niet somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je deed het toch hé hahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dit meisje heeft haar kindje samen met haar ouders opgevoed.. topmoeder nu!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
deze ook..en meerdere, maar veel drugsmisbruik etc, waardoor kinderen uit huis geplaatst
Haha chickenbreastquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
degene die dat gemaakt heeft heeft echt goed spul gesnoven of niet soms
Streep niet klikkenWaarom mag streep daar niet op klikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je deed het toch hé haha"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Omdat streep zoenende mensen al erotisch vindtquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom mag streep daar niet op klikken?
is toch ook erotischquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat streep zoenende mensen al erotisch vindt
[ afbeelding ]
Kijk daar word jjj dus geil van !quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:26 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn master wachtwoord mer 82 karakters en 330 bits.
Met je knieën ??quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Sow ik heb net zonder handen de tafel opgetild
quote:
quote:Sweet but not that sweet !
Ik prefereer skinny jeans.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Liep een meid langs in een kort strak leren broekje
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Liep een meid langs in een kort strak leren broekje
Borreltjequote:Op vrijdag 13 april 2018 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet ik je beschermen?
wie moet ik aanpakkengot your back
[ afbeelding ]
LEAVE STREEP ALONE
Niet tatoeëren.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt helemaal!!
En binnenkort staat voor eeuwig op Mn lichaam
Waarom zou je huidkanker willen? Waarom zou je je lichaam niet natuurlijk willen laten?quote:
beter...quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dit meisje heeft haar kindje samen met haar ouders opgevoed.. topmoeder nu!
Ik kan gevaarlijk zijn ... maar dat bewaar ik voor andere fokkersquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik doe ook stoer nu
geen gevaar
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik kan gevaarlijk zijn ... maar dat bewaar ik voor andere fokkers![]()
raw
Hmmzzz feiten??quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom zou je huidkanker willen? Waarom zou je je lichaam niet natuurlijk willen laten?
Tattoo's zal ik nooit gaan waarderen. Hoe ze er ook uitzien.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmzzz feiten??
En ik heb ook al een tattoo
Het verschil tussen mensen die tattoo's hebben en mensen die geen tattoo's hebben is dat mensen met tattoo's nooit iemand zullen veroordelen omdat hij / zij geen tattoo's heeftquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmzzz feiten??
En ik heb ook al een tattoo
Er komt één die 1 kilometer lang gaat worden. Die wordt nu gebouwd.quote:
tsjaaquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen die tattoo's hebben en mensen die geen tattoo's hebben is dat mensen met tattoo's nooit iemand zullen veroordelen omdat hij / zij geen tattoo's heeft![]()
Dat is kwestie van smaak ik heb Mn eerste tattoo al 20 jaar bijna!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Tattoo's zal ik nooit gaan waarderen. Hoe ze er ook uitzien.
hahaquote:
Dat is de Burj Kalifa (hoogste gebouw) als die in Rotterdam wordt neergezet, afgezet tegen de tekomstige hoogste gebouw van Nederland (Zalmhaven)quote:
Het is maar zoenen tochquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat streep zoenende mensen al erotisch vindt
[ afbeelding ]
SPOILER: voor nattekat op werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psies !quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen die tattoo's hebben en mensen die geen tattoo's hebben is dat mensen met tattoo's nooit iemand zullen veroordelen omdat hij / zij geen tattoo's heeft![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar zoenen tochZow. En mooie stevige kwarktassen ookSPOILER: voor nattekat op werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Nee, het gaat niet om smaak. Het gaat mij erom dat desbetreffende persoon zijn lichaam ziet als versierpaal.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is kwestie van smaak ik heb Mn eerste tattoo al 20 jaar bijna!
Nog geen sec spijt van!
En ik doe geen onzinnige plaatjes
Achja, dat heb ik ook met je moeder.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Tattoo's zal ik nooit gaan waarderen. Hoe ze er ook uitzien.
Puhhquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha
[..]
Dat is de Burj Kalifa (hoogste gebouw) als die in Rotterdam wordt neergezet, afgezet tegen de tekomstige hoogste gebouw van Nederland (Zalmhaven)
Nou nog lafjes hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zow. En mooie stevige kwarktassen ook
Niet doenquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Achja, dat heb ik ook met je moeder.
Toch doe ik haar keihard!!11
dan kan je vanuit Rotterdam, Amsterdam zien liggenquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha
[..]
Dat is de Burj Kalifa (hoogste gebouw) als die in Rotterdam wordt neergezet, afgezet tegen de tekomstige hoogste gebouw van Nederland (Zalmhaven)
Rotterdam en Amsterdamquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
dan kan je vanuit Rotterdam, Amsterdam zien liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
De actie bedoelde ik..quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn niet xxl, maar prima formaat verder
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]Man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
Allebei mooie steden, inshallah.quote:
Geen pics?quote:
Dat is dus niet wat inshallah betekent autist.quote:
Dit kan ik niet ontkennen.quote:
Inshallah broer.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:46 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat inshallah betekent autist.
Groningen jongens, GRONINGEN!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks negatiefs over Rotterdam, maar vind Amsterdam toch 10 X mooier
Zonder boer geen voer!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Bonethugs is gewoon een blanke boerenjongen die allochtoons wil doen ofzo
Wowquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Snap
Ik... ik doe het nog liever zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Een beetje gay is okequote:Op vrijdag 13 april 2018 20:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Een beetje Bi is niet verkeerd toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je dat ook moet doen !!
+strafbaar
Het was maar een grapje, tuurlijk kan ik niet hacken.quote:
Computervredebreuk is wettelijk vastgelegd als strafbaar. Hacken is niet per definitie computervredebreukquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je dat ook moet doen !!
+strafbaar
Nee neequote:Op vrijdag 13 april 2018 21:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, tuurlijk kan ik niet hacken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |