Druk en sociale controle vanuit de omgeving noem je een bewuste keuze? Ik heb er nooit voor gekozen om deze religie opgelegd te krijgen van kleins af aan Gianni.quote:
Het lullige is dat ik word geforceerd om mee te doen en vele anderen met mij.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:03 schreef Handleiding het volgende:
Je druk maken om iets waar je zelf niet aan meedoet
je kunt er zelf voor kiezen om die religie aan de kant te schuiven.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:07 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Druk en sociale controle vanuit de omgeving noem je een bewuste keuze? Ik heb er nooit voor gekozen om deze religie opgelegd te krijgen van kleins af aan Gianni.
onzinquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:08 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik word geforceerd om mee te doen en vele anderen met mij.
Ja duh. Dit is meer iets voor de afvalligen onder ons die nog wel te maken krijgen met ideologische verplichtingen vanuit de islam.quote:
Je wordt gedwongen ja?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:08 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik word geforceerd om mee te doen en vele anderen met mij.
Ik wou zeggen in be4 Maghrebijnse, maar ben al te laat zie ikquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:26 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ja duh. Dit is meer iets voor de afvalligen onder ons die nog wel te maken krijgen met ideologische verplichtingen vanuit de islam.
Niemand die hem verplicht mee te doen aan de ramadan.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik wou zeggen in be4 Maghrebijnse, maar ben al te laat zie ik
Ja, ik word gedwongen mee te doen aan die collectieve waanzin. Je kunt wel stiekem eten maar dat is zo hypocriet als de pest. Ik hou er niet van om me voor te doen als iemand die ik niet ben. Maar in hoeverre heb je een keuze als dit als verplicht wordt gezien vanuit je omgeving?quote:
Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen mee te doen aan die collectieve waanzin. Je kunt wel stiekem eten maar dat is zo hypocriet als de pest. Ik hou er niet van om me voor te doen als iemand die ik niet ben. Maar in hoeverre heb je een keuze als dit als verplicht wordt gezien vanuit je omgeving?
Oh maar vasten zonder er achter te staan is niet hypocriet wil je zeggen? Man man, kijk me zielig zijn. Stop er gewoon mee en vast gewoon niet, dan zeg je het maar niet aan jouw omgeving: het is immers een privé gelegenheid.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen mee te doen aan die collectieve waanzin. Je kunt wel stiekem eten maar dat is zo hypocriet als de pest. Ik hou er niet van om me voor te doen als iemand die ik niet ben. Maar in hoeverre heb je een keuze als dit als verplicht wordt gezien vanuit je omgeving?
Geloof je wel? Als je gelooft is ramadan easy.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef Logic91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:03 schreef Handleiding het volgende:
Je druk maken om iets waar je zelf niet aan meedoet
Is 91 je geboortejaar?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef Logic91 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |