Koopje toch.quote:
Dat was dan ook het doel van dit topic, om dat even te vermeldenquote:
En jij hebt nog niet gemeld dat je net een bank van 10k besteld hebt?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was dan ook het doel van dit topic, om dat even te vermelden
of klacht.nlquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:18 schreef retuow82 het volgende:
Ik zou terug gaan naar Seats & Sofas en heul boos worden, desnoods laat je een bericht achter op hun Facebook pagina.
Bij een bank van 10k zou ik bang zijn om er op te gaan zittenquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En jij hebt nog niet gemeld dat je net een bank van 10k besteld hebt?
Je maakt vorderingen.
EDIT: je bent Blue_Note niet
He ouwe bal!quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bij een bank van 10k zou ik bang zijn om er op te gaan zittenDan geef ik dat geld wel uit aan andere dingen.
He ouwe schraper!quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:40 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
He ouwe bal!
JIj hebt toch geld genoeg? Ik bedoel jij bent zo'n succesvolle professional met zoveel zelfreflectie dat je al tien topfuncties bekleed op het moment?
Wij kijken niet op 10kquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En jij hebt nog niet gemeld dat je net een bank van 10k besteld hebt?
Je maakt vorderingen.
EDIT: je bent Blue_Note niet
quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Koopje toch.
ABN AMRO kostte de Nederlandse staat zo'n 22 miljard euro.
TS koopt banken bij Seats & Sofasquote:Op vrijdag 13 april 2018 11:51 schreef hoechst het volgende:
Zitting scheef, relax optie functioneert niet goed, onderkant laat nu al schuimpjes vallen op de grond...
Dit moet niet kunnen....
Natuzzi sorpresa
Ah shit, spuit11quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:18 schreef retuow82 het volgende:
Ik zou terug gaan naar Seats & Sofas en heul boos worden, desnoods laat je een bericht achter op hun Facebook pagina.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wij kijken niet op 10k![]()
Het zit je diep hè, ouwe?!
haha die jaloerze paupers. ik geef ook geen 10k voor een bank uit. wel 100k aan een auto. kwestie van prioriteiten stellen tochquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He ouwe schraper!
Ik heb geld genoeg ja. Maar dat betekent toch niet dat ik dan maar een bank van 10k moet kopen? Dat je iets kúnt betekent niet automatisch dat je het ook doét.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |