Wat?quote:
hoor schade.quote:
Kan je niet beter gewoon oordopjes gebruiken?quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoor schade.
Maar daar gaat het niet om.
(Zijn overpriced vitamine pillen waar ik duidelijk prettige effecten door ervaar en review komt nog)
doe ik ook zeker.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon oordopjes gebruiken?
Als ik google op "soundbites pills" is het meteen de eerste link bovenaan...quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
doe ik ook zeker.
Maar het werkt raar genoeg wel.
Klacht ik zit nu weer vast aan duckduck.go
bij mij dus niet.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als ik google op "soundbites pills" is het meteen de eerste link bovenaan...
quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik weet het dan ook niet, wat er aan de hand is.
[ afbeelding ]
Je zit op de Nederlandse google, zal er iets mee te maken hebben. Heb overigens, gezien het hoge kwakzalvers-gehalte (zie jouw eerste resultaatquote:
Hier heb je je peer reviewed study danquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zit op de Nederlandse google, zal er iets mee te maken hebben. Heb overigens, gezien het hoge kwakzalvers-gehalte (zie jouw eerste resultaat) de link uit je OP gehaald.
Ja dat ga ik dus echt niet doorlezen. Sowieso wordt een link naar een product/shop gezien als spam, dus link kan sowieso wel wegblijven. Mocht iemand na het lezen van deze studie interesse hebben, weten ze het product vast via Google te vindenquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hier heb je je peer reviewed study dan
https://www.nature.com/articles/srep22690
Tenzij ze tailfox zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus echt niet doorlezen. Sowieso wordt een link naar een product/shop gezien als spam, dus link kan sowieso wel wegblijven. Mocht iemand na het lezen van deze studie interesse hebben, weten ze het product vast via Google te vinden
Ja voor Tailfox is het knap kut ja.quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:45 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Tenzij ze tailfox zijn natuurlijk.
prima link stond erin om aan te tonen waar het omging.quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zit op de Nederlandse google, zal er iets mee te maken hebben. Heb overigens, gezien het hoge kwakzalvers-gehalte (zie jouw eerste resultaat) de link uit je OP gehaald.
maarja ik heb dus al 8 weken product liggen :pquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja voor Tailfox is het knap kut ja.
gaat over dat Google raar doet.quote:
Drugs are bad mmkayquote:Op vrijdag 13 april 2018 08:42 schreef tailfox het volgende:
Ik ben nu het product Sound bites aan het testen.
Dit zijn pilletjes tegen hoor schade.
Maar nu kon ik de website niet meer vinden.
Eerst kwam die link bovenaan bij Google maar nu vind ik de link gewoon niet meer.
Test het zelf.
Ziektekiemen misschien.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
denk dat er weinig doodgaan aan vitamine.
maar hoe ziet jou Google eruit als je zoekt?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ziektekiemen misschien.
THINK OF THE GERMS
quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar hoe ziet jou Google eruit als je zoekt?
JIj hebt je f.lux wel heel heftig ingesteldquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geel i.v.m. f.lux
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |