Wist ik niet !! Leuk ... wil ik miss wel even heen met Mn zoon (als ik durfquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende: [..] Wat is daar wat de fuck aan?
![]()
dat is waar kan nog een hoop veranderen.. het weer was iig steeds lekker 20+ en daarna 12 gradenquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig jaar was best oke qua weer vond ik en zo ver naar voren kijken zijn de weersverwacthingen niet zo nauwkeurig.
Sinds moi vorig topic opende !quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
lol goede kijkwijzer, sinds wanneer is die?
Ik dacht al ... slaapt iequote:Op vrijdag 13 april 2018 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Had helemaal niet in de gaten dat ik lapo had
Ik dacht al wat is het stil opeens
heh?quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sinds moi vorig topic opende !
En daar heb je gelijk je antwoord waarom wij niet moeten sparren !
Heeft niks te maken met dat ik je niet laat winnen
ik dacht.. zal ik kapenquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
heb je leuke plannen voor koningsdagquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is waar kan nog een hoop veranderen.. het weer was iig steeds lekker 20+ en daarna 12 graden
Ja Exactly Bavaria-jurkje if niey..quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben altijd wat enthousiastmet dat soort dingen ga ik mentaal voorbereiden denken wat ga ik doen wat word het weer wat ga ik aandoen. maarja dat was wel een moodkill
![]()
let it gooooo
nee die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja Exactly Bavaria-jurkje if niey..
Hema FOEIquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
nacht in arnhem, dag in utrechtquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je leuke plannen voor koningsdag
Oh Haha je kan van alles van me lenen dozen vol oranje outfits!quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee die heb ik niet eens
heb wel een slinger met oranje dus dat word dan part of me outfit
heb geen plannenquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nacht in arnhem, dag in utrecht
hoop dat ik het overleef![]()
en jij?
Komt dat nog? Of ben je niet zo van deze dagenquote:
goed voorbereid jij iigquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh Haha je kan van alles van me lenen dozen vol oranje outfits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |