Nee ik ben vandaag ingeroosterd voor de nachtdienst op FOK!quote:Op donderdag 12 april 2018 22:40 schreef Plompzakker het volgende:
Ga nou eens slapen. Dan kan ik weer lemmings openen
nein mangquote:
Dan staat Haags over het algemeen net op, dus dat is zijn probleem.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het schijnt dat er vannacht klokslag 4 uur een baggeraanval op klb komt dus wordt weer een kort nachtje voor je
Morgenvroeg vrij spelquote:Op donderdag 12 april 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik ben vandaag ingeroosterd voor de nachtdienst op FOK!
[..]
nein mang
die is eerst drie kwartier aan het tellenquote:Op donderdag 12 april 2018 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan staat Haags over het algemeen net op, dus dat is zijn probleem.
Dan telt ie maar wat rapper.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die is eerst drie kwartier aan het tellen
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 april 2018 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
En je kunt het ook niet opwarmen
homoquote:Op donderdag 12 april 2018 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik ben dan wel graag het kleine lepeltje
Niks mis met homo'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal man, als dit luktquote:![]()
vroegah deed je dat voor de lulzquote:Op vrijdag 13 april 2018 07:52 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik haalde vroeger wel eens een nacht door, dat lukt mij ook niet meer zo makkelijk (ben 26) maar deels is dat ook omdat ik de noodzaak niet meer zo zie...
Dat is geen vraag die je aan een dame zoals ik kan stellen hoor.quote:
pff wil ik inhoudelijk op de OP ingaan is het niet goedquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is geen vraag die je aan een dame zoals ik kan stellen hoor.
31quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pff wil ik inhoudelijk op de OP ingaan is het niet goed
haha ik ben ouder. En de oudste is altijd de baas.quote:
RIP mijn leven.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik ben ouder. En de oudste is altijd de baas.
Oja inhoudelijk...
Vanaf 30 idd om dat tijdstip moe. Vanaf 32 jaar al om 22.00 rip
Jup, nu denk ik: "Ik ga maar niet naar de kroeg, want morgen moet ik vroeg op". Vroeger was het: "Ik ga wel, maar op tijd naar huis".quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
vroegah deed je dat voor de lulz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |