gaat Max toch een beetje aftwitter:wbuxtonofficial twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 11:54:03😂 Classic. After Hulkenberg called BS on the 150hp burst, confirmation from Red Bull that it was, in the floweriest of terms, driver error. https://t.co/igWdmK8vzq reageer retweet
Niks mis mee om een fout te maken, maar geef dan niet de schuld aan de techniek.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
gaat Max toch een beetje aftwitter:wbuxtonofficial twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 11:54:03😂 Classic. After Hulkenberg called BS on the 150hp burst, confirmation from Red Bull that it was, in the floweriest of terms, driver error. https://t.co/igWdmK8vzq reageer retweet
dat bedoel ik, nu zet hij zichzelf voor lul, qua racepace zit het wel goed zegt hij dus misschien een podium zondag als hij niet te ver van de top 3 vandaan zit op zaterdagquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niks mis mee om een fout te maken, maar geef dan niet de schuld aan de techniek.
Hopelijk een beetje een goede race en kwalificatie van Verstappen/RBR. Ze hebben het nog niet echt kunnen laten zien.
Mja, wel vreemd dat zoals Max zegt: een monteur gelijk naar hem toe kwam en het vreemd vond dat er extra power kwam.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
Er gaan een Ferrari en een Mercedes uitvallen? Anders geen podium.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik, nu zet hij zichzelf voor lul, qua racepace zit het wel goed zegt hij dus misschien een podium zondag als hij niet te ver van de top 3 vandaan zit op zaterdag
Race pace van RBR was gelijk aan de Mercedes en Ferrari was langzamer dus waarom geen podium?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan een Ferrari en een Mercedes uitvallen? Anders geen podium.
Dit.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:28 schreef SnowOokami het volgende:
Snap even niet waarom iedereen hem nu uitmaakt voor leugenaar... hij gaf niemand de schuld (ja ook zichzelf niet), hij zei alleen wat hij voelde en daar is nu naar voren gekomen dat hij zelf het pedaal te diep in drukte.
Move on ppl....
je kan hier aardig inhalen en als de racepace goed is zou hij een podium moeten kunnen pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel even goede tactiek dan van RBR in tegenstelling tot Melbournequote:Op vrijdag 13 april 2018 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan hier aardig inhalen en als de racepace goed is zou hij een podium moeten kunnen pakken
Wantquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Want mensen denken dat de FPs per definitie iets zeggen over racepace.quote:
Snap het sowieso niet echt. Max kon Hamilton zonder DRS pakken in Bahrein en volgens hem moeten er ten minste een ferrari en een merc uitvallen wil RB een podium (waarmee hij dus derde plek impliceert) te kunnen pakken? Ik vind het maar frjemd.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want mensen denken dat de FPs per definitie iets zeggen over racepace.
Max is ingehaald door stokbrood zonder drs. Haas P1 confirned!quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet echt. Max kon Hamilton zonder DRS pakken in Bahrein en volgens hem moeten er ten minste een ferrari en een merc uitvallen wil RB een podium (waarmee hij dus derde plek impliceert) te kunnen pakken? Ik vind het maar frjemd.
Goed voor m'n manager welquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is ingehaald door stokbrood zonder drs. Haas P1 confirned!
Of gewoon bijtanken weer toestaan, dan hebben ze tijd zat voor die wielenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:02 schreef HerrFritz het volgende:
Kunnen ze met die wielmoeren geen loctite gebruiken, werkt prima, komen ze nooit meer los!
Krijgen we weer lichtontvlambare pitstopsquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of gewoon bijtanken weer toestaan, dan hebben ze tijd zat voor die wielen
Dat zou het wel weer mooier maken.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of gewoon bijtanken weer toestaan, dan hebben ze tijd zat voor die wielen
Zat vanmorgen ff de samenvatting van de Indycar in Phoenix te kijken, maar daar spuiten ze na met een brandblusser als ze wegrijden (en soms vloog idd even de fik erin).quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Krijgen we weer licht ontvlambare pitstops
?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Race pace van RBR was gelijk aan de Mercedes en Ferrari was langzamer dus waarom geen podium?
Hamilton reed op mediums en was dus langzamer + duurt langer voordat ze op de juiste temp zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet echt. Max kon Hamilton zonder DRS pakken in Bahrein en volgens hem moeten er ten minste een ferrari en een merc uitvallen wil RB een podium (waarmee hij dus derde plek impliceert) te kunnen pakken? Ik vind het maar frjemd.
En nauwelijks inhaalacties op de baan.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Krijgen we weer lichtontvlambare pitstops
Andere brandstof (ethanolmengsel) dat je niet ziet branden maar wel kunt blussen met water.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zat vanmorgen ff de samenvatting van de Indycar in Phoenix te kijken, maar daar spuiten ze na met een brandblusser als ze wegrijden (en soms vloog idd even de fik erin).
Je zag het soms wel brandenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Andere brandstof (ethanolmengsel) dat je niet ziet branden maar wel kunt blussen met water.
Vaak wordt er bij de raceklasse met ethanol wat door de brandstof gemengd om een zichtbare vlam te krijgen.quote:
Niet altijd. Dus daarom blussen ze altijd na.quote:
Vettel zal wel oppassen. Lewis daarentegenquote:Op vrijdag 13 april 2018 14:19 schreef khochner het volgende:
Ik voorspel een crash tussen VET en HAM eerste ronde. Daarna heeft max Bottas zo te pakken en Kimi later in de race. Lets go!!
Dat is op het moment in het voordeel van Vettel.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vettel zal wel oppassen. Lewis daarentegen
Deze positie komt Vettel wel enorm van pas met zijn temperament.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is op het moment in het voordeel van Vettel.
Maar, maar...iedereen hier vertelde ons dat het de auto was. Pijnlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
Niet alleen hier, Red Bull zelf vertelde eerst ook leugens, later werd het gecorrigeerd. Desalniettemin blijft het vervelend.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar, maar...iedereen hier vertelde ons dat het de auto was. Pijnlijk.
Een weekend zonder fouten lijkt mij nu inderdaad het minimum wat nodig is, zoals Red Bull ook al zei.
Max heeft een heel klein beetje met zijn voet bewogen zonder dit door te hebben waardoor het voor hem leek alsof de auto ineens extra vermogen had. Whoop whoop, big deal.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
Welke leugens dan?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet alleen hier, Red Bull zelf vertelde eerst ook leugens, later werd het gecorrigeerd. Desalniettemin blijft het vervelend.
Rare vogel.quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef SnowOokami het volgende:
Hartley heeft weer een botsing met een vogel gehad, frontwing weer kapot
Ik was idd niet helemaal wakker vanmorgenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
?
Ferrari was de snelste op de lange runs.
Mexico.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wordt tijd voor opname "laatste podium Verstappen" in de OP
Ik zou het niet meer weten zo uit mezelf,
Mexico lijkt mequote:Op vrijdag 13 april 2018 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wordt tijd voor opname "laatste podium Verstappen" in de OP
Ik zou het niet meer weten zo uit mezelf,
Dit gaat een lastig seizoen worden zo.quote:Op zaterdag 14 april 2018 05:37 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo motor plof in FP3. Dat beloofd weinig goeds.
Lekker dan, goed idee wel, zo'n betrouwbare motor nog wat opschroevenquote:Op zaterdag 14 april 2018 05:37 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo motor plof in FP3. Dat beloofd weinig goeds.
Ik hoop het niet. Er wordt trouwens geroepen dat het iets met de turbo te maken had, maar het gevolg lijkt toch echt een geplofte motor te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit gaat een lastig seizoen worden zo.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:33 schreef DeeBee het volgende:
Lol, Renault zegt dat teams extra peformance kunnen gebruiken: plof
Franse 'engineering'...not even once
Weet je niet, als die Honda wat wordt kan de RedBull best eens gaan domineren volgend jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:40 schreef Tinos85 het volgende:
Zo zal Ricciardo wel steeds minder hoeven na te denken over een contractverlenging
Ik zie Ricciardo sowieso niet zo goed bij Ferrari passen. Zeker niet als tweede rijder.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:48 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Weet je niet, als die Honda wat wordt kan de RedBull best eens gaan domineren volgend jaar.
Ricciardo zit sowieso in een lastig pakket, 2de rijder bij Ferrari of Mercedess of blijven bij RBR. Zou lekker bij RBR blijven, volgens mij laat Marko ze wel racen en doen ze niet aan 2de rijders.
Kans dat die Honda motor mid season erin ligt wordt steeds groterquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:30 schreef pmponer het volgende:
mooie poppenkast wel weer...
Zet maar open die motor...
Nee dit is een tussenjaar denk ik
Gewoon een red bull livery op die torrent rosso en gaanquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kans dat die Honda motor mid season erin ligt wordt steeds groter
okquote:Op zaterdag 14 april 2018 05:54 schreef ColtZ40 het volgende:
-0,6 sec sector 3 voor red bull....
P5 maximaal voor verstappen als er geen Ferrari of Mercedes uitvalt tijdens de race
8 uurquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:45 schreef Dven het volgende:
Hey, is die kwalificatie nu over een kwartier of over een uur en een kwartier? Weet het niet meer met al die verschillende tijdzones
zou ik niet blij van worden, gat achter de RB is gigantischquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gewoon een red bull livery op die torrent rosso en gaan
Nuquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:45 schreef Dven het volgende:
Hey, is die kwalificatie nu over een kwartier of over een uur en een kwartier? Weet het niet meer met al die verschillende tijdzones
Nederland dan, neem ik aan. Zit in een adnere tijdzone. Internet zegt dit, Nederlandstalige websites zeggen dat, en sommige passen het aan naar de tijdzone waarin je verblijft, anderen weer niet. Rotzooiquote:
Torrent Rosso?!quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gewoon een red bull livery op die torrent rosso en gaan
8 uur NL-tijd jaquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland dan, neem ik aan. Zit in een adnere tijdzone. Internet zegt dit, Nederlandstalige websites zeggen dat, en sommige passen het aan naar de tijdzone waarin je verblijft, anderen weer niet. Rotzooi
Ze scoren in ieder geval puntenquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zou ik niet blij van worden, gat achter de RB is gigantisch
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zou ik niet blij van worden, gat achter de RB is gigantisch
Denk dat ze die al lang hebben ontworpen en misschien zelfs al gebouwd... Ze zitten niet stilquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze scoren in ieder geval punten
Zou wel de move van het seizoen zijn als ze ineens een chassis met een Honda klaar hebben staan.
Ziggo maakt het ook nog lastig door alleen de uitzending aan te geven in de gids, ipv start Qual.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland dan, neem ik aan. Zit in een adnere tijdzone. Internet zegt dit, Nederlandstalige websites zeggen dat, en sommige passen het aan naar de tijdzone waarin je verblijft, anderen weer niet. Rotzooi
Ben benieuwd hoe dat zit qua regelgeving. Volgens mij mag je ook niet zomaar van chassis wisselen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk dat ze die al lang hebben ontworpen en misschien zelfs al gebouwd... Ze zitten niet stil
Moest eenquote:
De motor ophangpunten zijn hetzelfde dus in theorie is het gewoon switchen en gaanquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat zit qua regelgeving. Volgens mij mag je ook niet zomaar van chassis wisselen.
Zou wel een briljante zet zijn als na een paar races blijkt dat de Honda competitief blijkt. Dan zouden ze serieus mee kunnen doen met het WDC.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De motor ophangpunten zijn hetzelfde dus in theorie is het gewoon switchen en gaanmaar de Honda motor zit wat verder naar achteren meen ik... Maar een goede vraag Idd. Je mag in ieder geval van motor leverancier wisselen midden in het seizoen, zal eens kijken of ik iets over het chassis kan vinden.
Ik kan je garanderen van nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk hengelen ze een Honda in de auto van RIC
Pff voor Ricciardo zit het ook nog niet mee hoor dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
New engine RIC was not fully build up. Daarom lopen ze achter en is het de vraag of RIC de Q haalt.
RBR er erg pissig op Renault.
Bron: Ted op Sky
Ook een manier om ervoor te zorgen dat ze achter je kwalificerenquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
New engine RIC was not fully build up. Daarom lopen ze achter en is het de vraag of RIC de Q haalt.
RBR dus erg pissig op Renault.
Bron: Ted op Sky
Over Renault gesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2018 07:54 schreef S95Sedan het volgende:
Weer een Renault kapot, what else is new
Lullig voor Ricciardo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |