SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de kapper gaan
Ik zie dat hok vol bemoeial Utopianen nu...quote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Linda zelf mag weten wat ze met hem doet, ze kan het zo bont maken als ze zelf wil.
want ?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:08 schreef Gladiolio het volgende:
Marcus wilde eigenlijk naakt maar dat mag niet.
Daarom duurde het zo lang...quote:Op donderdag 12 april 2018 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht ik laat hem open voor 2.0...struis
kutzooiquote:Op donderdag 12 april 2018 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht ik laat hem open voor 2.0...struis
Vrouwen kunnen vaker het trucje doen, dus dat scheelt al.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Om hier heel FF op terug te komen, ik denk dat meer dames voor de "boyfriend experience" zouden gaan dan puur seks. Meen ooit gelezen te hebben dat het vrouwen vaak meer gaat om een stukje aandacht. Waarom dacht je dat de wallen vol zitten met dames en niet mannen?
Nee joh boeiequote:
Joh over 5 minuten is dit verledenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
En markus wordt straks in elkaar geslagen door zijn pooier, omdat hij te lang in utopia was.
quote:
Pas op met je kutmuisquote:
Ik ook niet, maar wel grappig dat ze dat doet. Is tot nu toch een soort van classy.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ik had het niet gedaan , was mooi gezellig op de bank blijven kletsen ahahah
Vind er niets stoers aan hoorquote:
Teringquote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel grappig dat ze dat doet. Is tot nu toch een soort van classy.
Het is wel gewoon een massage.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets stoers aan hoor
Ik had mezelf niet zo te kijk gezet in ieder geval
Prachtig toch................Ik vind dit oprecht leuk voor haar.......quote:
Hij zei net tegen Fay,begin met masseren, en dan ga je steeds iets verderquote:Op donderdag 12 april 2018 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou hij aan haar reet zitten zo?...............Hij gaat het wel proberen denk ik..........
Als je naar dit capje kijkt, denk je "Linda gaat voor de bijl".quote:
met happy end?quote:
ja fuck de camera's zou ik denken...beter deze gast dan een rienk die aan je zitquote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je naar dit capje kijkt, denk je "Linda gaat voor de bijl".
Ben benieuwd..................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij zei net tegen Fay,begin met masseren, en dan ga je steeds iets verder
Linda is een hoerenloperquote:Op donderdag 12 april 2018 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je naar dit capje kijkt, denk je "Linda gaat voor de bijl".
Ik toch ook wel hahahaquote:
ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben. Wel toevallig dat ze mooie lingerie aan heeft?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ik had het niet gedaan , was mooi gezellig op de bank blijven kletsen ahahah
Liever dit dan een Rienk.quote:
We gaan even afwachten of ze gaat betalen.quote:
Zij is wel stout hoorquote:Op donderdag 12 april 2018 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze er zo makkelijk mee omgaat......net alsof ze het vaker doet.....
Gek op de 'restjes'quote:Op donderdag 12 april 2018 21:14 schreef Alocanda het volgende:
Arme Billy, ze had zich zo verheugd op een avondje gigolo
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Lijkt me wel lekker zo'n massage heur
Maar 470 euroquote:Op donderdag 12 april 2018 21:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Lijkt me wel lekker zo'n massage heur
Nu LInda erop in is gegaan is de sfeer hier ineens helemaal omgeslagenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We gaan even afwachten of ze gaat betalen.
Dan verlengt ze toch... ze heeft de pinpasquote:Op donderdag 12 april 2018 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Niet veel tijd .. 2 uur is zó om...![]()
[ afbeelding ]
Ik zit met verbazing te kijken. Had dit niet verwachtquote:Op donderdag 12 april 2018 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu LInda erop in is gegaan is de sfeer hier ineens helemaal omgeslagen
Dacht ik ook aan. Misschien omdat ze, naar ik net begreep, ze zich moesten optutten, want leuke meidenavond bla bla bla. Tsja, aangezien er weinig aparte momenten zijn op je leuk aan te kleden van top tot teen, was dit wel een gelegenheid om je leuk aan te kleden.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben. Wel toevallig dat ze mooie lingerie aan heeft?
Ja en redactie is ook al een uur met hem bezig geweest......quote:Op donderdag 12 april 2018 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Niet veel tijd .. 2 uur is zó om...![]()
[ afbeelding ]
Ik zal je korting geven................quote:
Omgeslagen, van wat naar wat?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu LInda erop in is gegaan is de sfeer hier ineens helemaal omgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |