SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. test[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Zag ook dat linda het aan billy aan het uitleggen was. Die zag het ook niet met die cijferreeks.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:01 schreef yaello het volgende:
Ik vind dit sneu voor Cemal. Helpt niet echt voor z'n zelfvertrouwen
Je bent serieusquote:
De bijnamen Poep en Pies passen veel beter bij zequote:Op donderdag 12 april 2018 19:02 schreef yvondenise het volgende:
ik heb het woord ..poes..nog nooit zo vies horen klinken..word misselijk van die twins.
Hij was laatst in de caravan zichzelf al helemaal naar beneden aan het halen dat hij het niet zou halen etc. Dat Romy ook tegen hem zei dat hij dat niets moest gaan denken.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag ook dat linda het aan billy aan het uitleggen was. Die zag het ook niet met die cijferreeks.
Ik snap niet zo goed waarom Chemal dat doet. Hij heeft zich gelijk ingeschreven voor Utopia 2. Dan is dit toch ook onzinquote:Op donderdag 12 april 2018 19:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Hij was laatst in de caravan zichzelf al helemaal naar beneden aan het halen dat hij het niet zou halen etc. Dat Romy ook tegen hem zei dat hij dat niets moest gaan denken.
Talpa vind het blijkbaar allemaal prima.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:06 schreef xsaskiax het volgende:
GA, ik heb net even teruggelezen....
Te gek voor woorden die zwerver.....
Voor wat het waard is, ik ben in 5 jaar tijd 2 keer een man aan kanker verloren... en heb zelf borstkanker gehad..... dit gun je je ergste vijand niet.
Wie is hij om dergelijke dingen te mogen zeggen zonder ingrijpen van 'achter' ??
Maar ach, hij noemde Thomas Woolthuis, een gerespecteerd paragnost ook erger dan een IS strijder, had het over Hitler en mensen tegen een muur zetten.
Er is NOOIT ingegrepen als deze godsdienstwaanzinnige zijn vuil spuit......
of nu mails ervoor gaan zorgen dat dit wel gebeurt??? geen idee.........
ik hoop ook dat Linda hiervoor bedankt en die man weg stuurt of mee de loods in neemt voor een bakkie koffie.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:06 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ik vind t een platvloerse prijs voor Linda, helemaal niet leuk!
Die is echt niet goed hij zit al 2 jaar straks in dit utopia. Moeten we dan straks nog weer tegen hem aankijken. Hoop het niet dat er veel van deze inwoners mee gaanquote:Op donderdag 12 april 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Chemal dat doet. Hij heeft zich gelijk ingeschreven voor Utopia 2. Dan is dit toch ook onzin
Ik ook niet, maar denk dat linda er wel goed mee om kan gaan. Of ze zegt van rot op en gaan jullie je goddelijke gang. Of ze maakt er een leuke avond van.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:06 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ik vind t een platvloerse prijs voor Linda, helemaal niet leuk!
Geintje zou bij hun uitgehaald moeten worden. Denk dat ze dan niet zo lachen.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Echt hoe vals die meiden ook staan te lachen.
Ja heeft ze al ze zegt net ik heb een onderbuik gevoel.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:08 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Linda moet toch onderhand wel wat in de gaten hebben, lijkt me
Ik denk dat ze die gast gelijk meesleept en er bovenop gaatquote:Op donderdag 12 april 2018 19:07 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Linda hiervoor bedankt en die man weg stuurt of mee de loods in neemt voor een bakkie koffie.
quote:Op donderdag 12 april 2018 19:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Allemaal verkleden, lekker snollerig.![]()
Maar zeg er vooral niets van, want dan komen ze er op een bepaalde manier op te staan.
gewoon 2uur laten zitten negeren gaat die gast ook mooi af...win winquote:Op donderdag 12 april 2018 19:07 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Linda hiervoor bedankt en die man weg stuurt of mee de loods in neemt voor een bakkie koffie.
Nee ze gaat niet liggen wippen daar.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die gast gelijk meesleept en er bovenop gaat
om vervolgens zichzelf te kakken te zettenquote:Op donderdag 12 april 2018 19:08 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ik zou t echt tof van haar vinden als ze Markus overneemt...en Linda niet te kakken zet
ook mooiquote:Op donderdag 12 april 2018 19:09 schreef goldback het volgende:
[..]
gewoon 2uur laten zitten negeren en uitlachen gaat die gast ook mooi af.
SBS6quote:Op donderdag 12 april 2018 19:06 schreef xsaskiax het volgende:
GA, ik heb net even teruggelezen....
Te gek voor woorden die zwerver.....
Voor wat het waard is, ik ben in 5 jaar tijd 2 keer een man aan kanker verloren... en heb zelf borstkanker gehad..... dit gun je je ergste vijand niet.
Wie is hij om dergelijke dingen te mogen zeggen zonder ingrijpen van 'achter' ??
Maar ach, hij noemde Thomas Woolthuis, een gerespecteerd paragnost ook erger dan een IS strijder, had het over Hitler en mensen tegen een muur zetten.
Er is NOOIT ingegrepen als deze godsdienstwaanzinnige zijn vuil spuit......
of nu mails ervoor gaan zorgen dat dit wel gebeurt??? geen idee.........
dat doet ze iedere dag alquote:Op donderdag 12 april 2018 19:09 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
om vervolgens zichzelf te kakken te zetten
Ken je mij nog steeds nietquote:Op donderdag 12 april 2018 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze gaat niet liggen wippen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |