Kan ik je nou helpen met die pasta?quote:Op donderdag 12 april 2018 15:32 schreef -river- het volgende:
Kom hier mee eten dan mag je aan tafel zitten bij VG
Krijg je niet eens bitterballen?quote:Op donderdag 12 april 2018 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan ik je nou helpen met die pasta?
Argo! Gewoon effe eten toch!quote:Op donderdag 12 april 2018 14:50 schreef Argo het volgende:
Heb veel honger mensjes...
Wat moet ik doen om de honger te stillen?
Ik wil langskomen!!!quote:Op donderdag 12 april 2018 15:32 schreef -river- het volgende:
Kom hier mee eten dan mag je aan tafel zitten bij VG
We zitten nu in de bioscoopquote:
Oi Leoquote:
AARRGGOOOO DE MAN DIE NOOIT HONGER HEEFT!quote:Op donderdag 12 april 2018 14:50 schreef Argo het volgende:
Heb veel honger mensjes...
Wat moet ik doen om de honger te stillen?
?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:33 schreef Logic91 het volgende:
Jouw situatie valt nog reuze mee. Wat dacht je van de jaarlijkse anorexiamaand? Ieder jaar weer keert het terug. Over een maandje begint het weer en dan word ik weer gedwongen om mee te doen door de druk vanuit mijn omgeving.![]()
Ramadan natuurlijk. Ik noem het zelf anorexiamaand. Ik zou er eigenlijk een topic over moeten maken maar het probleem is dat verreweg de meeste mensen hier niet mee te maken hebben.quote:
Klein topic is ook een topic.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:42 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ramadan natuurlijk. Ik noem het zelf anorexiamaand. Ik zou er eigenlijk een topic over moeten maken maar het probleem is dat verreweg de meeste mensen hier niet mee te maken hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |