Nou zegquote:Op donderdag 12 april 2018 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Onterechte klacht, VK is echt een debiel.
#topmodquote:Op donderdag 12 april 2018 14:06 schreef BlauweHoofd het volgende:
Vanillekwark heeft al 3 topics gesloten van mij
Zal vast terecht geweest zijn!quote:Op donderdag 12 april 2018 14:06 schreef BlauweHoofd het volgende:
Als ik aan het masturberen ben dan, trek ik jou dan ook af?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie aan VK komt, komt aan Haags.
Geen recensies?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik schrijf altijd referenties over zijn moeder
Dat weet jij toch niet? Op FOK! doe ik net alsof, dat ik een grote idioot ben. In werkelijkheid ben ik echter een rijk zakenmanquote:Op donderdag 12 april 2018 14:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoezo zou jij een referentie nodig hebben? Je werkt niet eens!
Goed verhaal, maar je bent gewoon een werkloze WAJONG'er.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet? Op FOK! doe ik net alsof, dat ik een grote idioot ben. In werkelijkheid ben ik echter een rijk zakenman
Bij mij is het net andersom.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet? Op FOK! doe ik net alsof, dat ik een grote idioot ben. In werkelijkheid ben ik echter een rijk zakenman
Oh echt? Nee ik ben in het echt bloedserieus: alleen KLB kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:
liever nietquote:Op donderdag 12 april 2018 14:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik aan het masturberen ben dan, trek ik jou dan ook af?
Bij mij nog veel meer maar ik vind het best en hij komt als mod heen plezierig over verder dus prima crewlid en onderdeel van KLB.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:06 schreef BlauweHoofd het volgende:
En hij hoeft vanaf vandaag geen pleepapier meer te kopen daar jij zijn reet schoon likt.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Waarom? Die beste man heeft toch niks verkeerd gedaan? Hij voert alleen beleid uit van onze grote leider! En dat doet hij prima
quote:Op donderdag 12 april 2018 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bij mij nog veel meer maar ik vind het best en hij komt als mod heen plezierig over verder dus prima crewlid en onderdeel van KLB.
Behoor je je reet dan überhaupt af te vegen?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
En hij hoeft vanaf vandaag geen pleepapier meer te kopen daar jij zijn reet schoon likt.
Tegenwoordig keilen ze er ook 30 vrachtwagens suiker, glucosestroop, druivensuiker, glucosestroop, suiker, rietsuiker, sacharine, aspartaam, acesulfaam k, sucralose, stevia met nog wat aspartaam erdoorheen gemengd zodat het steviahydenogwatweetikhetlangenaam mag heten en nog wat suiker bij.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:24 schreef Handleiding het volgende:
Vanillekwark is wel zoet, ik zou gewoon de naturel versie nemen.
Man man man, vanillekwark. Kun je even in je onderschrift als ingrediënt de extra proteïne vermeldenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik aan het masturberen ben dan, trek ik jou dan ook af?
Waarom heet je zo dan?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik eet ook geen kwark. Smerige zooi idd
Deze man weet. Respect.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik eet ook geen kwark. Smerige zooi idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |