wat is er dan nu met cemal aan de hand? loopt te zuchten en te steunen en roept een paar keer oh man?quote:Op donderdag 12 april 2018 10:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja gisteravond en vanochtend was alweer kusje knuffel en nu is het lieffie hou van je.
thanxquote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Last van zijn ballen.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wat is er dan nu met cemal aan de hand? loopt te zuchten en te steunen en roept een paar keer oh man?
Hij heeft te veel aan z'n ballen gezeten. Nee hij heeft na het sporten opeens last van zn ballen gekregenquote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wat is er dan nu met cemal aan de hand? loopt te zuchten en te steunen en roept een paar keer oh man?
Is denk ik 'n sporthemdje over haar bhquote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Een andere bh. Geen zwarte, maar met printje dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Urb op 12-04-2018 11:07:25 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 12 april 2018 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Was ik net mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
20.00quote:Op donderdag 12 april 2018 11:03 schreef yaello het volgende:
Hoe laat komt de gigolo van Linda vanavond?
Knipt ze zich in de vingerquote:Op donderdag 12 april 2018 11:11 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]I dont care zegt ze over ivan die niet tegen haar praat. Maar ondertussen
Anna!!quote:Op donderdag 12 april 2018 11:13 schreef espri het volgende:
Grappig, Baldr vindt dat Linda een mooie snee heeft..
Toch zijn ze verreweg de leukste inwoners van Utopia. Ik lig altijd in een dubbele stuip om die twee maffe mutsen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 11:13 schreef espri het volgende:
Grappig, Baldr vindt dat Linda een mooie snee heeft..
Echt hoor,dat hebben we laatst gezien toen ze uit de kruiwagen viel.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:15 schreef espri het volgende:
Linda is geen piepert, ze blijft er om lachen, Rooms zou alles bij elkaar gejankt en gepiept hebben denk ik.
Ja dat was toch dat ze de inhoud wilde aanstampen ofzo? Toen was het echt een baby met dr trillipje.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,dat hebben we laatst gezien toen ze uit de kruiwagen viel.
Dat ze uit de poppenkast was gevallen wist ik, maar een kruiwagen is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,dat hebben we laatst gezien toen ze uit de kruiwagen viel.
quote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat was toch dat ze de inhoud wilde aanstampen ofzo? Toen was het echt een baby met dr trillipje.
Check het gifje.Met dank aan Gizzy.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:19 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat ze uit de poppenkast was gevallen wist ik, maar een kruiwagen is nieuw voor mij.
Ze viel wel lelijk haha. D'r gemiep daarna was alleen veel te overdreven. Kon ze ook gewoon doen want iedereen behandelt haar als een kind van 3, wat ze schijnbaar heerlijk vindt. Ik zou iedereen een klap hebben verkocht als ze zo tegen mij zouden doen.quote:
Ze had wel een van de koeien kunnen verwonden!quote:
en het kan nooit geen kwaad er 1 of 2 om te doenquote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef schizolientje het volgende:
Rienk heeft wel gelijk, van de plakrand van een pleister kun je een hechtpleister/zwaluwstaart knippen
Wat is het ook een bemoeial. en die toon van hem......quote:Op donderdag 12 april 2018 11:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ze maken ook overal ruzie over. Nu weer over hechtpleister.
Rienk moet echt weg hoor
Dat piepen mocht zeker, wat dacht je van de schrik.....quote:Op donderdag 12 april 2018 11:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat was een harde klap. Dan mag je wel even piepen.
Maar wel met zn handen in zn.....quote:Op donderdag 12 april 2018 11:22 schreef Gooddeal het volgende:
Bald'r maakt er wel een hele show van. Blij dat hij wat te doen heeft zeker.
quote:Op donderdag 12 april 2018 11:24 schreef espri het volgende:
En Bill heeft weer in een slager gewerkt dus had ook een ongelukje,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |