abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2002 @ 17:31:46 #51
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7582819
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:54 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vind FF juist zo verschrikkelijk linear tegenover morrowind. Mijn kamergenoot was/is ook echt die-hard FF fanaat gewoon, tot dat ie Morrowind ging spelen. Het ging zelfs zo ver dat ie naast z'n baan 8 uur per dag die game speelde, achter elkaar!! Ik ben niet zo'n RPG-er maar een RPG als morrowind lijkt me gewoon veel leuker omdat je wereld zo verschrikkelijk groot is, en je hebt totale vrijheid.

Goed punt alleen vergeet je wat. Linear zijn is niet meteen slecht. Sterker nog,......het kan heel cool zijn. FFX is toevallig een stuk meer linear dan de rest, maar tis een fantastische Final. FFVII is naar mijn mening nog steeds de beste van de reeks, maar mijn punt is hopelijk duidelijk.

Zelf heb ik zo'n 8 uur Morrowind gespeeld en vond het niet echt bepaald cool. Gelukkig verschilt iedereen van mening

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 28 december 2002 @ 17:42:21 #52
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7582947
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Goed punt alleen vergeet je wat. Linear zijn is niet meteen slecht. Sterker nog,......het kan heel cool zijn. FFX is toevallig een stuk meer linear dan de rest, maar tis een fantastische Final. FFVII is naar mijn mening nog steeds de beste van de reeks, maar mijn punt is hopelijk duidelijk.

jazeker, FFVII idd de beste uit de reeks, en al beelden van FFX deel 2 gezien??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 28 december 2002 @ 17:49:05 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7583026
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:42 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

jazeker, FFVII idd de beste uit de reeks, en al beelden van FFX deel 2 gezien??

Nu gaan we zwaar offtopic, maar ja....FFX-2 ziet er goed uit

*Terug ontopic*

zaterdag 28 december 2002 @ 19:53:57 #54
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7585332
Hm misschien heb ik het ook niet helemaal begrepen maar ik vind Splinter Cell voorlopig nog zeker niet het beste spel tot nu toe. Misschien moet het allemaal nog komen maar tot nu toe ben ik een beetje teleurgesteld in de hele uitvoering van het spel. Controls vind ik slecht uitgevoerd. Bijv. je moet je echt goed positioneren wil je met je rug tegen de muur gaan staan. Sta je dan tegen de muur kom je niet bij de rand om om de hoek te kijken omdat een flauw plantje je kennelijk tegen houdt. Gevolg, voelt niet natuurlijk aan is frustrerend om te doen dus doe ik die hele beweging vermijden. Zelfde gebeurt als je een bewaker van achteren wilt besluipen. In de training gaat het prima, maar in het spel zelf moet ik me ten eerste kennelijk precies potitioneren om uberhaupt de optie te krijgen en ten tweede mijn wapen niet getrokken hebben (huh?). En zo zijn er meer dingen die frustrerend of teleurstellend zijn. De zeer matige humor die af en toe voorbijkomt, de AI die simpelweg zeer slecht is, het menu waar helemaal niet over is nagedacht, burgers die veldvulling zijn, bewakers die het ene moment oost-indisch doof zijn en het andere moment beter horen dan een hond, de setting van het spel die niet echt aanspreekt.

Het enige waar ik echt over te spreken ben is de graphics. Het zal dan wel aan mijn game capacitieiten liggen, maar ik heb hem maar aan de kant gegooid en ben Blinx gaan spelen.

I don't even know what I'm doing here.
  zaterdag 28 december 2002 @ 21:05:17 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7586583
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:53 schreef Skull het volgende:
Hm misschien heb ik het ook niet helemaal begrepen maar ik vind Splinter Cell voorlopig nog zeker niet het beste spel tot nu toe. Misschien moet het allemaal nog komen maar tot nu toe ben ik een beetje teleurgesteld in de hele uitvoering van het spel. Controls vind ik slecht uitgevoerd. Bijv. je moet je echt goed positioneren wil je met je rug tegen de muur gaan staan. Sta je dan tegen de muur kom je niet bij de rand om om de hoek te kijken omdat een flauw plantje je kennelijk tegen houdt. Gevolg, voelt niet natuurlijk aan is frustrerend om te doen dus doe ik die hele beweging vermijden. Zelfde gebeurt als je een bewaker van achteren wilt besluipen. In de training gaat het prima, maar in het spel zelf moet ik me ten eerste kennelijk precies potitioneren om uberhaupt de optie te krijgen en ten tweede mijn wapen niet getrokken hebben (huh?). En zo zijn er meer dingen die frustrerend of teleurstellend zijn. De zeer matige humor die af en toe voorbijkomt, de AI die simpelweg zeer slecht is, het menu waar helemaal niet over is nagedacht, burgers die veldvulling zijn, bewakers die het ene moment oost-indisch doof zijn en het andere moment beter horen dan een hond, de setting van het spel die niet echt aanspreekt.

Het enige waar ik echt over te spreken ben is de graphics. Het zal dan wel aan mijn game capacitieiten liggen, maar ik heb hem maar aan de kant gegooid en ben Blinx gaan spelen.

Ehhhhhhhhh,...spelen wij hetzelfde spel ?
pi_7589738
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 21:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ehhhhhhhhh,...spelen wij hetzelfde spel ?

Skull heeft gedeeltelijk wel gelijk. De AI is wel erg slecht. Je kan ongeveer 2meter vn een lantarenpaal afzitten, en ze kunnen je niet zien omdat je 'zogenaamt' niet in het licht zit Ik vind het jammer, maar andesr was het spel ook niet te doen
Wat ik ook een minpunt vind, is als je met je rug aan de muur staat, niet recht voor je kan kijken wtf? Ook ik gebruik deze move niet in het spel.

Dit zijn alleen zulk kleine puntjes (imo) tegenover de reeks van plus-punten, dat ik de game echt nog wel super vind

Deze games vind ik echt 200x leuker dan dat dino-crisis hierboven Ok, het ziet er leuk uit, maar het is zoooo nep.. Niet de games waar ik een XboX voor heb aangeschaft iig. Ben blij dat jullie het wel supersuper blijken te vinden........ (alhoewel, anders hadden ze die games niet meer gemaakt, en waren er meer games in mijn smaak )

zondag 29 december 2002 @ 10:39:57 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7594088
quote:
Op zondag 29 december 2002 00:02 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Skull heeft gedeeltelijk wel gelijk. De AI is wel erg slecht. Je kan ongeveer 2meter vn een lantarenpaal afzitten, en ze kunnen je niet zien omdat je 'zogenaamt' niet in het licht zit Ik vind het jammer, maar andesr was het spel ook niet te doen
Wat ik ook een minpunt vind, is als je met je rug aan de muur staat, niet recht voor je kan kijken wtf? Ook ik gebruik deze move niet in het spel.

Dit zijn alleen zulk kleine puntjes (imo) tegenover de reeks van plus-punten, dat ik de game echt nog wel super vind

Deze games vind ik echt 200x leuker dan dat dino-crisis hierboven Ok, het ziet er leuk uit, maar het is zoooo nep.. Niet de games waar ik een XboX voor heb aangeschaft iig. Ben blij dat jullie het wel supersuper blijken te vinden........ (alhoewel, anders hadden ze die games niet meer gemaakt, en waren er meer games in mijn smaak )

Tja,..dat iemand je niet ziet als jij in het donker zit is uiteraard niet altijd realistisch maar cool voor de gameplay. Ik kijk niet zo serieus naar Splinter Cell denk ik. Ik geniet er denk ik gewoon van. Heb het spel met plezier gespeeld. En met alle respect hoor Neejoh, maar je zit pas in level 3. Je hebt nog geen idee hoe cool het nog allemaal gaat worden.

Ik vind SC persoonlijk een ontzettend cool tactical espionage spel. Veel en veel beter dan MGS2, maar das mijn mening. Ben ook erg blij met het leveldesign. Het verveelt voor geen moment en het blijft je verrassen. Je punt over de A.I. vind ik moeilijk. Ik heb af en toe ontzettende spannende en coole situaties meegemaakt waarbij het zweet me in de handpalmen stond. Zoiets kan niet met slechte A.I. denk ik dan.

De levels na missie 4 zijn fucking fantastisch. Daar heb ik toch zo genoten. Helemaal als je straks aan de slag kan met je nieuwe wapens en gadgets.....Ik vind dat als je het spel hebt uitgespeeld nog maar eens met een mening moet komen.

Dat geld ook voor Skull, maar ik ben bang dat jij het spel sowieso niet cool vind aangezien je een waslijst aan negatieve punten hebt . Geeft niks natuurlijk, ieder zijn mening, maar ik ben het absoluut niet met je eens. SC is voor mij een hels gameplay avontuur !

zondag 29 december 2002 @ 19:01:25 #58
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7601978
Ik zal SC zeker nog een kans geven nadat ik Blinx heb uitgespeeld. Je opmerkingen over dat het verder in het spel beter wordt geven me weer een beetje hoop.
  zondag 29 december 2002 @ 20:25:04 #59
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7603731
quote:
Op zondag 29 december 2002 19:01 schreef Skull het volgende:
Ik zal SC zeker nog een kans geven
Weet je hoe raar dit voor mij klinkt!!
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 29 december 2002 @ 21:51:12 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7605558
quote:
Op zondag 29 december 2002 20:25 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Weet je hoe raar dit voor mij klinkt!!

Ja,.... hahahaha een kans geven. Spel scoort alleen maar 9-ens en 10-en !
  zondag 29 december 2002 @ 22:00:12 #61
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7605804
Dus daarom moet ik het spel goed vinden?
Wat dom van mij zeg.
  zondag 29 december 2002 @ 22:02:00 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7605857
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:00 schreef Skull het volgende:
Dus daarom moet ik het spel goed vinden?
Wat dom van mij zeg.
Nee, nee,...absoluut niet vriend No offence hier !

Sterker nog,.....ben het ook niet altijd eens met reviews..... Ik noem een Super Mario Sunshine ! Ieder zijn mening idd....maar tis funny om te lezen dat iemand het spel een kans geeft terwijl een ander erbij zweert. Das alles !

pi_7605923
*eens is met Skull *
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7605952
Heeft iemand al Xbox media player 2.0 kunnen signaleren???
  zondag 29 december 2002 @ 22:08:08 #65
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7606039
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:05 schreef Henk-E het volgende:
Heeft iemand al Xbox media player 2.0 kunnen signaleren???
Have fun:

http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/info_howto.htm

pi_7607735
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Have fun:

http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/info_howto.htm

Thnx , maar deze had ik zelf ook al gevonden ,hier staan slechts de source files die je moet compilen.

Ik wil graag de *.zip file.

Alvast bedankt

pi_7616766
Wat zijn eigenlijk de topspellen die je MOET hebben?

Ik heb al
- Halo (uiteraard)
- DoA3 (uiteraard)
- Splinter Cell (uiteraard)
- TimeSplitters2
- Fuzion Frenzy
- Deathrow
- MechAssault
- F1 2002
- Need For Speed HP2 (die kregen we bij Xbox Mag. abbo kado, komt nog)

BTW: Ik wil geen games (meer) die ook op de PC verkrijgbaar zijn (racegames mogen wel).

pi_7617911
Misschien is dit hier al heel erg besproken enzo hoor en ben ik nu een ontzettende spuit 11, maar ik heb even geen tijd om alles door te lezen. Maar klopt het dat er nu weer een nieuwe Xbox-actie komt waarbij je voor ¤299 een Xbox met dvd-afstandsbediening, Sega GT JSRF én Halo krijgt? Las ik in de Veronica. Dat zou wel ongekend zijn, is volgens mij nog nooit voorgekomen zo'n pakket.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7618009
het is dan wel geen spel, maar ik wil de naki X-pak of de naki G-pak (zelfde) kopen, das een goeie draagtas, maar ik kan nergens een site vinden die hem naar NL wil sturen, kan iemand me helpen?

voor meer info zie hier

maandag 30 december 2002 @ 15:17:54 #70
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7618033
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:12 schreef SmashBro het volgende:
Misschien is dit hier al heel erg besproken enzo hoor en ben ik nu een ontzettende spuit 11, maar ik heb even geen tijd om alles door te lezen. Maar klopt het dat er nu weer een nieuwe Xbox-actie komt waarbij je voor ¤299 een Xbox met dvd-afstandsbediening, Sega GT JSRF én Halo krijgt?
Klopt, volgens mij is die aanbieding er al
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7618089
je loopt idd heel erg achter: Jet set radio future
pi_7618146
ik heb ff mijn signature bijgewerkt
  maandag 30 december 2002 @ 15:34:50 #73
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7618412
quote:
Op maandag 30 december 2002 14:15 schreef =HellFire= het volgende:

BTW: Ik wil geen games (meer) die ook op de PC verkrijgbaar zijn (racegames mogen wel).

waarom niet??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7621348
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

waarom niet??

Tsja, ben toch voornamelijk een PC gamer, en eerlijk gezegd wil ik bij een Xbox consolegames en geen games die ook best op de PC speelbaar zijn. Snap je?

En een spel als Unreal Championships, hoe mooi het ook is op de Box, niet veel anders is dan Ut2k3. Die kan je nu al gewoon op de PC spelen, met internet, patches, mods, etc etc. Met UC moet je tot maart wachten met Xbox Live. Ik zoek liever een spel wat ECHT een consolegame is, zoiets als Dead or Alive3. Zou ik dus ook nooit op de PC halen, mocht t ooit uitkome (wat niet gebeurd).

Zo'n game als Splinter Cell, ben ik eerder geneigd te kopen voor de Box, lijkt me meer de game ervoor. Bovendien heb je hem al eerder , dus hoef je hem niet te halen voor de PC.

Kweenie, maar ik heb ook gewoon liever Xbox exclusive games, of gewoon console exclusive games. Of games die eerst voor de Box komen, en pas daarna voor de pc (zie Halo )).

dinsdag 31 december 2002 @ 09:56:56 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7634030
Al iets bekend over Fable ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')