Jsrf en SR 2002 kreeg ik er gratis bij
wie vind jsrf ook zwaar wreed? mooie graphics leuke gameplay, vette muziek, leuke missies
quote:waar dat dan? ik vind het trouwens een kut ding die XboX, heb er een 2 weken 2 leen, met dat jet set spel en sega gt 2002, nba inside 2003, fifa 2003 en splinter cel, wat eer bagger
Op dinsdag 24 december 2002 23:56 schreef FluxC5 het volgende:
Huh, je kan nu een xbox kopen met Halo, JSRF, Sega GT en een DVD-kit voor 259 euros, dus...
quote:299. En als je de Xbox met Splinter Cell erbij bagger vind, dan zijn consoles (of eigenlijk games in het algemeen) niet echt aan je besteed.
Op dinsdag 24 december 2002 23:56 schreef FluxC5 het volgende:
Huh, je kan nu een xbox kopen met Halo, JSRF, Sega GT en een DVD-kit voor 259 euros, dus...
quote:259 Bij bartsmit hier ik weet het heel zeker, ik zag trouwens wel dat ie bij alle andere winkels wel 299 is.
Op woensdag 25 december 2002 00:15 schreef twi het volgende:[..]
299. En als je de Xbox met Splinter Cell erbij bagger vind, dan zijn consoles (of eigenlijk games in het algemeen) niet echt aan je besteed.
quote:he sjit ik heb hem bij bart smit voor 299 gekocht
Op woensdag 25 december 2002 00:51 schreef FluxC5 het volgende:[..]
259 Bij bartsmit hier ik weet het heel zeker, ik zag trouwens wel dat ie bij alle andere winkels wel 299 is.
quote:Dan ben ik bang dat gamen niet je ding is.
Op woensdag 25 december 2002 00:09 schreef MC het volgende:[..]
waar dat dan? ik vind het trouwens een kut ding die XboX, heb er een 2 weken 2 leen, met dat jet set spel en sega gt 2002, nba inside 2003, fifa 2003 en splinter cel, wat eer bagger
quote:Fijn voor je; hij is daar gewoon €299,95
Op woensdag 25 december 2002 00:51 schreef FluxC5 het volgende:[..]
259 Bij bartsmit hier ik weet het heel zeker
V.
quote:Dus als je splinter cell niet leuk vindt moet je geen console kopen zeg je nu?
Op woensdag 25 december 2002 00:15 schreef twi het volgende:[..]
299. En als je de Xbox met Splinter Cell erbij bagger vind, dan zijn consoles (of eigenlijk games in het algemeen) niet echt aan je besteed.
quote:jah dat had ik na effetjes spelen ook, maar toen speelde ik effe door, en er waren zo 12 uur voorbij
Op woensdag 25 december 2002 13:02 schreef Mastermaus het volgende:
jsrf hadk ergens gespeeld in een winkel ofzo... maar ik vond het echt drie keer nix, wel hele leuke graphix en muziek enzo maar de rest valt mij gewoon tegen, is ook nog es kut te bedienen (ok ik had em maar 2 keer gespeeld daar niet van)
DUS: nou allemaal kappe met mij tegen te spreken want het is gewoon zo!!!
quote:nietus!
Op zondag 29 december 2002 17:50 schreef FluxC5 het volgende:
GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dus gewoon 259 HIER, daar misschien 299 maar HIER dus 999999% zeker, een vriend van me heeft hem voor die prijs gekocht!!DUS: nou allemaal kappe met mij tegen te spreken want het is gewoon zo!!!
maareh, alle consoles zijn eigenlijk saai, ik heb alles verkocht en ga verder op de PC
quote:ja, want ik geloof er nix van, jij bent in de war met de aanbieding zonder HALO erbij.
Op maandag 30 december 2002 13:19 schreef FluxC5 het volgende:
WEL!!![]()
![]()
![]()
Moet ik soms nog bewijs leveren ook?!?!??!?!
![]()
![]()
![]()
quote:laat maar zien. maak maar een pic ervan
Op maandag 30 december 2002 15:39 schreef FluxC5 het volgende:
nee helemaaal niet, MET halo en MET dvdkit
quote:Dan hebben ze waarschijnlijk een fout gemaakt ofzo, het lijkt me sterk dat Bart Smit filialen ten eerste onder de prijs gaan zitten en ten 2e in verschillende vestigingen die pakketten voor verschillende prijzen gaan verkopen.
Op maandag 30 december 2002 15:39 schreef FluxC5 het volgende:
nee helemaaal niet, MET halo en MET dvdkit
quote:Laat dat zo zijn, dan NOG is de prijs 299,95, alleen heeft 'ie gemazzeld.
Op zondag 29 december 2002 17:50 schreef FluxC5 het volgende:
een vriend van me heeft hem voor die prijs gekocht!!
V.
quote:*blij is dat school maandag weer begint, kan je je nederlandse lessen weer volgen
Op vrijdag 3 januari 2003 23:43 schreef numero_uno het volgende:
BIJ DE BAARD VAN METHUSALEM IK HEB M VOOR 259 GEKOCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg zeer binnenkort een xbox (eerst "even" mijn Dreamcast weg mikken) en daarbij ook JSR-F, dat word JSR roeleerde namelijk op de Dreamcast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |