Dat kan je niet op die manier zeggen. Je moet zeggen, naar alle waarschijnlijkheid is secretpret viesdik of ik denk dat secretpret viesdik is.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 23:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Dat kan je niet op die manier zeggen. Je moet zeggen, naar alle waarschijnlijkheid is secretpret viesdik of ik denk dat secretpret viesdik is.
Jajajajajjajaja blijf maar grapjes maken over mijn uitkering, streepje zijn zwaarverdiende geld compenseert het en haalt dit soort brutale praatjes wel inquote:Op woensdag 11 april 2018 23:30 schreef epicbeardman het volgende:
Is de uitkering nu al weer gestort op je rekening? doet de gemeente snel!
Zelfde als kofte, allen zeggen wij het dus zo.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wat betekent kefta?
Eten gaat voor het meisje.quote:Op donderdag 12 april 2018 01:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik in die chicks van hierboven
Alle "Turkse" pizzavarianten zijn smerig, tenzij het Turkse pizza isquote:Op donderdag 12 april 2018 04:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pizza kofte lijkt mij echt heel erg smerig
Turkse pizzaquote:Op donderdag 12 april 2018 05:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Alle "Turkse" pizzavarianten zijn smerig, tenzij het Turkse pizza is(sowieso alle exotische toppings van een Italiaanse pizza
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |