SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Baldr spreekt Anna niet tegen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Hagenesie het volgende:
Ik zie Anna en Baldr ook zo in bed liggen.
?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
En wie zit er straks op te roken ROMY Je Badoo Moeder
Heeft de koop ongedaan gemaakt. Kees koopt nu een pilaar.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:48 schreef chufi het volgende:
Kees heeft het rokersbankje gekocht en Romy wil de koop ongedaan maken omdat zij opeens emotie heeft
ik wel van zn broersquote:Op woensdag 11 april 2018 22:48 schreef Bramenstruik het volgende:
heb al helemaal geen hoge pet op van Cemal en zn asofamilie
Dat hij voor geld gaat.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef yaello het volgende:
Ben ik de enige die ergens vind dat Romy wel een beetje gelijk heeft?
Ja hallo, het is Romy.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
Maar ze wil toch ook winnen ? aka GELD ?
geen ideequote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef yaello het volgende:
Omdat ie onder druk werd gezetdoor dit kutkind Romy ...quote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de koop ongedaan gemaakt. Kees koopt nu een pilaar.
Dat heb ik zojuist gedaan hahaquote:Op woensdag 11 april 2018 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
misschien als je een oproep doet
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
misschien als je een oproep doet
buiten valt ze je gewoon aan hoorquote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je haar opwind komt de tokkie er wel uit hoor
nee hoor, ik ook een beetjequote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef yaello het volgende:
wat ze zelf doetquote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef sjampoeh het volgende:
room: je moet niet t slachtofferrol gaan spelen
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja leuk voor Cees die nu zit te streamen dit
niet normaal veelquote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe vaak zegt die slome slet 'DJUMal' per minuut?
Maar zeker niet de manier waarop. Op eigen houtje Kees bellen over dat bankje. En pas toen Mehmet haar er op aansprak iets vertellen. Alles alleen voor eigen gewin.quote:
Bitch ze heeft totaal geen zelfreflectie kan alleen maar wijzen naar anderen in dit soort gevallen. Ondertussen is Cemal een ervaringsdeskundige en geeft hij steeds meer tegengas. En weer wat ze elke keer zegt je kent me niet.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy is echt een bitch als ze boos is
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef DeKenau het volgende:
Ze is echt vals als ze haar zin niet krijgt
Wat een kreng zeg.Had e de caravan uitgeschuptquote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy is echt een bitch als ze boos is
Echt 'n ordi straatmeidquote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef DeKenau het volgende:
een beetje dus, maar Cemal vind ik ook echt niet zuiver op de graat, lelijk mannetje hoor, lang niet zo onschuldigquote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar zeker niet de manier waarop. Op eigen houtje Kees bellen over dat bankje. En pas toen Mehmet haar er op aansprak iets vertellen. Alles alleen voor eigen gewin.![]()
![]()
Cemal: je kan wel gewoon met Mehmet en Linda praten en niet met mij.
Romy: whahaha meen je dat nou?
Cemal: ja, maar fak it. Ik ga slapen.
Romy: als je zo doet, praat ik morgen helemaal niet met je.
Ik herken dit niet gelukkig.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle vrouwen zijn wel vals als ze hun zin niet krijgen
*negeer*quote:Op woensdag 11 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kan altijd de kachel nog kopen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de koop ongedaan gemaakt. Kees koopt nu een pilaar.
Nietusquote:Op woensdag 11 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet na maanden en als het al verkocht is.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef yaello het volgende:
Nee, maar dit zijn nutteloze gesprekken, heb gewoon respect voor elkaars mening en laat elkaar in zijn of haar waarde.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zit jij nou iets te zeggen en dan te editten?
omdat ze die heeft gehad van Cemal LOLquote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is blut, hoe kan ze dan 30 euro terug geven![]()
Ja, vast.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Fok doet raar zeker ik ben onschuldig
nou dat geld heeft ze allang uitgegevenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omdat ze die heeft gehad van Cemal LOL
In de frikadellen van 'Le Luifel' zit meer brein dan in Romy.quote:
hij is alweer in aan het bindenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Loop naar buiten en sloop dat bankje NU Cemal
dan niemand dat bankjequote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Loop naar buiten en sloop dat bankje NU Cemal
wat betreft geile Kees, heeft ze wat mij betreft gelijkquote:Op woensdag 11 april 2018 22:57 schreef DeKenau het volgende:
Hoe zo ook over de kopers durft te praten
agressief mannetjequote:Op woensdag 11 april 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had dat bankje in de fik gestoken al
Piet Snot, Sjaak en Annie. Het wordt druk morgen op de schuimpjesservice.quote:
of lekker op dat rokersbankje slapenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:58 schreef chufi het volgende:
Cemal ga lekker op de bank in de loods liggen of op de vide in Mehms ouw bed
Souvenir van Waaifie.quote:
vanavond nogquote:Op woensdag 11 april 2018 22:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat moet ze eigenlijk met een rokersbankje? Ze rookt toch niet meer?
rechtop tegen de voordeurquote:Op woensdag 11 april 2018 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
Waar wil ze dat rokersbankje eigenlijk zetten op dat kamertje van 24 m2.
op haar balkon van 3² meterquote:Op woensdag 11 april 2018 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
Waar wil ze dat rokersbankje eigenlijk zetten op dat kamertje van 24 m2.
Die heeft een reet vol met splinters onderhandquote:Op woensdag 11 april 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Cees zijn bankje word al 10 x in reten gestoken
Lotje was niet voor niets gek op haar.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef DeKenau het volgende:
ziek tochquote:Op woensdag 11 april 2018 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe is het toch mogelijk. Die feeks heeft haar zinnen gezet op een bankje dat al verkocht is voor veel geld, heeft het lef om de koper op te bellen en die simpele ziel trapt er in, Romy weet het zo te draaien dat zij dat bankje nu gratis wil, Verwijt anderen die dat niet oke vinden nu voor geldwolven.
En dan trappen daar ook nog mensen( cossers) in.
ze gaat er niet meer in meequote:Op woensdag 11 april 2018 23:01 schreef rowan634 het volgende:
natuurlijk mag niemand deze kant van haar zien
morgen is ze weer de naïeve gekke onschuldige reums
want dat mag alleen slomyquote:Op woensdag 11 april 2018 23:00 schreef rowan634 het volgende:
romy: met wie heb je het daar over gehad? heb je het met iemand over mij gehad?
die Kees mag van mij ook opbokken met zn santjes, irritante vent, met zn gekoopquote:Op woensdag 11 april 2018 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe is het toch mogelijk. Die feeks heeft haar zinnen gezet op een bankje dat al verkocht is voor veel geld, heeft het lef om de koper op te bellen en die simpele ziel trapt er in, Romy weet het zo te draaien dat zij dat bankje nu gratis wil, Verwijt anderen die dat niet oke vinden nu voor geldwolven.
En dan trappen daar ook nog mensen( cossers) in.
Daar gaat het niet om. Kees, Piet, Jan, Lul.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die Kees mag van mij ook opbokken met zn santjes, irritante vent, met zn gekoop
it takes two to tangoquote:Op woensdag 11 april 2018 22:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een beetje dus, maar Cemal vind ik ook echt niet zuiver op de graat, lelijk mannetje hoor, lang niet zo onschuldig
ja, ik verloor ff het perspectiefquote:Op woensdag 11 april 2018 23:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Kees, Piet, Jan, Lul.
Het is het principe.
Houd hij niet volquote:Op woensdag 11 april 2018 23:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Djumal doet dit prima
ze was vreselijk tegen hem vandaag
Associatie met beau.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik verloor ff het perspectief
Dan zijn de rapen echt gaarquote:Op woensdag 11 april 2018 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Die broer van Cemal gaat op Romy stemmen straks
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Die broer van Cemal gaat op Romy stemmen straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2018 23:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
2-1
schetenstand
trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2-1
schetenstand
Lekker slapen Struis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2-1
schetenstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Romy moet weer even fijntjes laten doorschemeren dat buiten het niets wordt.![]()
slaap lekker ookquote:Op woensdag 11 april 2018 23:06 schreef Bramenstruik het volgende:
welterusten, ben kapot, veel geschreven vandaag (over Beu![]()
![]()
![]()
)
Lekker slapen dan.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:06 schreef Bramenstruik het volgende:
welterusten, ben kapot, veel geschreven vandaag (over Beu![]()
![]()
![]()
)
ze krijgt haar zin niehiet boehoe loeisnotterquote:Op woensdag 11 april 2018 23:08 schreef rowan634 het volgende:
romy heeft het niet meer naar haar zin![]()
wat een BULLSHIT
Wat laat.quote:
gewoon zoquote:Op woensdag 11 april 2018 23:10 schreef Urb het volgende:
Hoe moet dat nu toch met die meid in de echte wereld vraag ik me dan af.
Al langer.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:09 schreef Hagenesie het volgende:
Ik heb haar een paar maanden wel aardig gevonden maar de laatste 2 weken komt haar ware aard weer naar boven.
Met een ''ik lig op sterven stemmetjequote:Op woensdag 11 april 2018 23:08 schreef yvondenise het volgende:
Ahh ze gaat nu op de ik ga naar huis toer,
Echt sinds die positiviteitsstemmen gaat het keihard achteruitquote:Op woensdag 11 april 2018 23:09 schreef Hagenesie het volgende:
Ik heb haar een paar maanden wel aardig gevonden maar de laatste 2 weken komt haar ware aard weer naar boven.
Begeleid wonen en anders naar de kloten.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:10 schreef Urb het volgende:
zo was ze altijd al hoorquote:Op woensdag 11 april 2018 23:11 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Echt sinds die positiviteitsstemmen gaat het keihard achteruit
met de juiste begeleiding en sturing komt het goed.. plus de juiste medicatie.. die mist ze hier duidelijk...quote:Op woensdag 11 april 2018 23:10 schreef Urb het volgende:
Ze is heel vaak vreselijk tegen hem. En hij pikt het ook allemaal elke keer.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Djumal doet dit prima
ze was vreselijk tegen hem vandaag
Nou dan mag ze wel beginnen met Billy en de twins die niet oprecht zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 23:12 schreef Ranah het volgende:
wie niet oprecht is knikkert ze er keihard uit
vind je mij niet oprecht?
dat zeg ik toch niet? je kent me niet![]()
romy ik ken je door en door
Wat dacht je van haarzelfquote:Op woensdag 11 april 2018 23:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan mag ze wel beginnen met Billy en de twins die niet oprecht zijn
Zeker voor het stemmen zou contact verboden moeten zijn... Achteraf ook als ik eerdere vermeldingen van de Febo moet geloven .. Geen contact meer mogelijk met de achterban..quote:Op woensdag 11 april 2018 23:13 schreef Angel79 het volgende:
Ze gaat even goed met haar vader praten.Hij weet wie eerlijk en achterbaks is.Ooh ik hoop zo dat ze geen contact mogen hebben.Wat zal ze janken
Jaquote:Op woensdag 11 april 2018 23:15 schreef formule het volgende:
Romy en Cemal geven niet om geld, dus die hoeven niet te winnen
Daarom mag ze van mij ook weg.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:15 schreef Urb het volgende:
Net wilde ze nog weg, kan verkeren.
Tis net Billy zo.
Brullen, hysterisch haren uit d'r kop trekken, en daarna met d'r hoofd de klaagmuur headbengenquote:Op woensdag 11 april 2018 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vind het nu wel tijd voor tranen.
Onder andere jaquote:Op woensdag 11 april 2018 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Marjet Aka Billy heeft dat woord vooreeuwig besmet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |