Hij had ook een goed seizoenseinde. Leuk dat hij er weer bij isquote:Op zaterdag 14 april 2018 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Simon Ammann gaat in elk geval weer een jaartje door, zit ook volgend seizoen in het team![]()
https://www.swiss-ski.ch/(...)rdische-kombination/
Dit is zo'n beetje wel geheeld.....maar nu heeft hij een dijbeenblessure en dus is zijn comeback uitgesteld. Tande is ondertussen flink ziek geweest, Forfang en Stjernen hebben blessures opgelopen in de zomer. Kommer en kwel bij de Noren.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Kenneth Gangnes heeft zijn knieband afgescheurd, einde seizoen. Dat is al de vierde keer dat hem dat overkomt en ook al het vierde seizoen dat hij wegens zo'n blessure volledig moet laten schieten
http://www.fis-ski.com/sk(...)y-injured-again.html
Foeiquote:Op zaterdag 17 november 2018 06:59 schreef heywoodu het volgende:
Kasai komt niet door de kwalificatie voor de eerste World Cup in Wisla
Vanmiddag om 16.00 de teamwedstrijd, morgen om 15.00 de eerste individuele wedstrijdquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Foei![]()
Die is vanmiddag zeker? Ik zag iets over schansspringen in mijn TV-gids
Mooi, dan weet ik wat ik ga doen rond die tijdquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:57 schreef heywoodu het volgende:
Vanmiddag om 16.00 de teamwedstrijd, morgen om 15.00 de eerste individuele wedstrijd
Het is heywoodu enquote:Op zaterdag 17 november 2018 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien naar Peter en Heywoodu, we zijn weer klaar voor het nieuwe seizoen![]()
Schansspringers die geen Severin heten kunnen wel tegen een stootjequote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Schansspringers die geen Severin heten kunnen wel tegen een stootje
Waar is Peter als je hem nodig hebt?quote:Op zaterdag 17 november 2018 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt dat dan eigenlijk? Een pak is een pak zou je zeggen.
Die heeft een of andere schnabbel bij Eurosportquote:Op zaterdag 17 november 2018 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Waar is Peter als je hem nodig hebt?
Vandaag niet, in elk geval niet op TVquote:Op zaterdag 17 november 2018 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heeft een of andere schnabbel bij Eurosport
Bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag niet, in elk geval niet op TV
Daar is hier toch écht veldrijden op dit moment, niet eens live ook.quote:
Ik kijk via schotel, misschien maakt dat verschil.quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Daar is hier toch écht veldrijden op dit moment, niet eens live ook.
Zal straks wel weer door 30 man ingehaald worden bij het langlaufen.quote:Op zondag 18 november 2018 17:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Klimov is echt met zijn doorbraak bezig
quote:Op zondag 18 november 2018 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal straks wel weer door 30 man ingehaald worden bij het langlaufen.
Het is echt altijd hetzelfde verhaal daar in Finland.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:13 schreef heywoodu het volgende:
De kwalificatie is geannuleerd, de wedstrijd is van 16.30 maar in één klap uitgesteld naar 17.50 uur. Kijken of het dan wel door kan gaan.
Die brede lach van Wellinger toen hij dat zag was ook mooiquote:Op zondag 25 november 2018 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Die laatste sprong van Kobayashi, godskolere
Ah toch welquote:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 2 december 2018 16:50 schreef Stoner12 het volgende:
Wat houdt die 95 procent regel precies in?
Even aan de expert vragenquote:
Eet zequote:Op zondag 2 december 2018 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ik pak er een pannetje erwtensoep bij, uitstekend schansspringkijketen
Aha, ja de afstand had hij welquote:Op zondag 2 december 2018 17:00 schreef petervanhal het volgende:
Als je valt en je haalt 95% van de beste afstand mag je meedoen in de finale als 31e deelnemer. Regel 4.1 bij een val
Top, leuk dat u meeleest!quote:Op zondag 2 december 2018 17:00 schreef petervanhal het volgende:
Als je valt en je haalt 95% van de beste afstand mag je meedoen in de finale als 31e deelnemer. Regel 4.1 bij een val
Maar tóch geen ouwe lulquote:Op zondag 2 december 2018 17:04 schreef petervanhal het volgende:
Regel 4.2 by the way. Moest even de leesbril erbij opzetten
Kan ik tenminste ergens mijn afwijking voor skispringen delen. Hoef ik nl bij mn vrouw en puberdochter niet mee aan te komenquote:
Werelds, geniet al jaren van je commentaar. Keep up the good work!quote:Op zondag 2 december 2018 17:05 schreef petervanhal het volgende:
[..]
Kan ik tenminste ergens mijn afwijking voor skispringen delen. Hoef ik nl bij mn vrouw en puberdochter niet mee aan te komen
Welnee, vergeleken met mij ben je nog maar een broekiequote:Op zondag 2 december 2018 17:03 schreef petervanhal het volgende:
JIj ajb. Met 46 voel ik mij al zo'n ouwe lul
Dat was wel een dompertje ja.quote:
twitter:FISskijumping twitterde op dinsdag 04-12-2018 om 14:39:55The World Cup competitions for Ladies/Men in Titisee-Neustadt (GER), 08./09.12.2018 are canceled due to lots of rain and warm weather forecast with more rain!#skijumping #FISskijumping reageer retweet
Kasai heeft het wel degelijk gered, start als vijfde in de eerste rondequote:Op zaterdag 15 december 2018 00:40 schreef heywoodu het volgende:
Geen rare uitslagen in de kwalificatie, ook geen Kasai in Engelberg
Oh ik keek scheel inderdaad, 46e. Nou ja, hopen op wat beters vandaagquote:Op zaterdag 15 december 2018 07:34 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Kasai heeft het wel degelijk gered, start als vijfde in de eerste ronde
Peter Prevc zeer indrukwekkend na zn rentree, schrijven we op voor de vierschanzen.
Triest ja, zo jong. Is op 17 december al gebeurd lees ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:57 schreef heywoodu het volgende:
De 18-jarige Noorse Thea Kleven is overleden. Vorig seizoen één keer een World Cup gesprongen, verder was ze onderdeel van 'Project 2022'.
Niet verbazingwekkend, maar toch zondequote:Op donderdag 27 december 2018 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Gangnes stopt er na honderdmiljoen blessures mee, zo zonde
https://www.fis-ski.com/e(...)unces-his-retirement
Haalt Kasai de ploeg nog op basis van uitslagen of reputatie?quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Vierschansentournee: Japanse topfavoriet tegen Poolse uitdagers
Peter Prevc ook maar net 😲quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:32 schreef Stoner12 het volgende:
Denk toch nog wel uitslagen, Japan heeft niet veel concurrentie. Takeuchi is ook zwaar uit vorm, Tochimoto sprong goed in de continental cup voor kerst maar was voor de rest van dit seizoen ook nog niet indrukwekkend.
D. Prevc niet door de kwali, dat zag ik niet aankomen na 122 meter
Sloveniė in trouble, Oostenrijk op eens toch weer top. Diethart scenario kan zich gaan herhalen, al is Kraft natuurlijk wel een gewezen skispringer. Weinig mensen zagen hem de kwalificatie winnen denk ik zoquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:41 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Peter Prevc ook maar net 😲
Diethart was opzich wel een apart verhaal idd, buiten dat vierschanzentoernee wat hij won heeft hij individueel niets gewonnen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:52 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Sloveniė in trouble, Oostenrijk op eens toch weer top. Diethart scenario kan zich gaan herhalen, al is Kraft natuurlijk wel een gewezen skispringer. Weinig mensen zagen hem de kwalificatie winnen denk ik zo
Dé eendagsvliegquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Diethart was opzich wel een apart verhaal idd, buiten dat vierschanzentoernee wat hij won heeft hij individueel niets gewonnen.
Ik denk toch dat 1 van de Polen weer gaat winnen, Zyla misschien wel.
Ik ga toch maar voor Stoch, hoewel Zyla hogere pieken heeft kan hij ook zomaar op een schans door het ijs zakken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Diethart was opzich wel een apart verhaal idd, buiten dat vierschanzentoernee wat hij won heeft hij individueel niets gewonnen.
Die kwam ook in december van dat seizoen (op twee keer wildcards in eigen land jaren eerder na) ineens de World Cup in, ijzersterk (in Engelberg) en daarna die eindzege inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks meer. ANDY ANDY wat ben je nou toch aan het doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:22 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor Stoch, hoewel Zyla hogere pieken heeft kan hij ook zomaar op een schans door het ijs zakken.
Van de duitsers zie ik alleen Wellinger als titlelkandiaat, de anderen zijn of net terug van blessures ( freitag, freund) of zijn degelijk maar niet uitzonderlijk ( geiger, leyhe, eisenbichler)
Klasse apart die jongenquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 18:21 schreef Stoner12 het volgende:
Dit wordt wel erg makkelijk voor Koba op deze manier
Hij is erbij morgenquote:
Ik juichquote:
Die is nog niet terug op zijn oude niveauquote:
Hij is goed in vorm. En gelukkig zijn er nog wel een paar springers die lekker draaien momenteel. Maar Eisi en Kobayashi steken er wel bovenuit jaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:53 schreef zorro28 het volgende:
Nou, hopen dat Eisenbichler dit vol blijft houden, zit er tenminste nog iets van spanning in
Kobe in je jassiequote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef petervanhal het volgende:
Hoe zeg je: In de pocket in het Japans?
Tnx voor de info. Wordt wel leuk morgen dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Er kan niet worden gesprongen vandaagTe veel sneeuw
Morgen de kwalificatie om 14.15 uur en daarna de wedstrijd.
Ik heb het weer van Peter (van Hal) hoor, die vertelde dat op Eurosportquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:17 schreef northernlight81 het volgende:
Tnx voor de info. Wordt wel leuk morgen dan.
Ah OK, ik dacht al dat ik te laat was .quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Er kan niet worden gesprongen vandaagTe veel sneeuw
Morgen de kwalificatie om 14.15 uur en daarna de wedstrijd.
We zitten er weer klaar voorquote:Op zondag 6 januari 2019 16:30 schreef petervanhal het volgende:
Jawohl !!! Kom er meer in met die schans in Bhofen
Wederom niet live hier denk ikquote:
ZDF wel, om 18.10 uur. Heb je daar wat aan?quote:Op zondag 6 januari 2019 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Wederom niet live hier denk ik
Nou ja, het eerste deel nog wel, maar de finaleronde zeker niet.
Ik bedoel dat het probleem bij mij ligt, niet bij of het wel of niet op TV isquote:Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ZDF wel, om 18.10 uur. Heb je daar wat aan?
Ah, okee, da's pech voor jequote:Op zondag 6 januari 2019 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik bedoel dat het probleem bij mij ligt, niet bij of het wel of niet op TV is
Matig hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het probleem bij mij ligt, niet bij of het wel of niet op TV is
Bischofshofen is gezellig, dat kloptquote:
Peter in ieder geval welquote:Op zondag 6 januari 2019 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Hee, nu wel een lichtbalk, zouden ze meegelezen hebben?
Hij noemt het netquote:Op zondag 6 januari 2019 17:02 schreef Rewimo het volgende:
De commentator iig wel 😂quote:Op zondag 6 januari 2019 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Er is sowieso geen doorkomen aan in Oostenrijk momenteel.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bischofshofen is gezellig, dat klopt
Hoewel het dorp veel te klein is voor zo'n evenement, geen doorkomen aan als de boel straks leeg is gelopen in het stadion.
Ja, prachtig die beeldenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vind het er altijd mooi uitzien als het sneeuwt tijdens het springen. Jammer alleen dat er niet zo'n vol stadion is zoals in Innsbruck.
Tijdgebrek. Ze dragen ook nog de verkeerde nummers.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:32 schreef franklop het volgende:
Ik heb vast iets gemist, maar is de eerste ronde niet meer 1vs1?
Nah, ze dachten geen tijd te hebben, maar alles loopt boven verwachting vlot.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tijdgebrek. Ze dragen ook nog de verkeerde nummers.
Of de rest is beter gewordenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:40 schreef VoMy het volgende:
Finnen, Zwitsers, Oostenrijkers. Zowel in deze als in andere wintersporten is hun niveau afgelopen 10 jaar achteruit gehold voor mijn gevoel.
Innsbruck zat dit keer ook niet volquote:Op zondag 6 januari 2019 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vind het er altijd mooi uitzien als het sneeuwt tijdens het springen. Jammer alleen dat er niet zo'n vol stadion is zoals in Innsbruck.
Finland is wel mooi op de weg terug, vooral met Aaltoquote:Op zondag 6 januari 2019 17:40 schreef VoMy het volgende:
Finnen, Zwitsers, Oostenrijkers. Zowel in deze als in andere wintersporten is hun niveau afgelopen 10 jaar achteruit gehold voor mijn gevoel.
Ik zie gewoon tribunes hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Innsbruck zat dit keer ook niet vol
Bischofshofen zit ook zeker wel krap op elkaar allemaal, het ziet er alleen iets minder imposant uit wegens een gebrek aan tribunes
Kari kettei = vorentscheidungquote:Op zondag 6 januari 2019 16:30 schreef petervanhal het volgende:
Jawohl !!! Kom er meer in met die schans in Bhofen
quote:Op zondag 6 januari 2019 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Kari kettei = vorentscheidung
Aldus Google
Ook voor de uitleg over de pakkenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2019 18:44 schreef sasquatsch het volgende:
Fok!ken en commentaar geven tegelijkertijd. Respect!
Het is uniek dat het twee jaar op rij is.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:54 schreef TheArt het volgende:
Meh, nu wel twee jaar op rij. Het moet wel uniek blijven.
DE eerste blijft toch de mooiste.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:54 schreef TheArt het volgende:
Niks vergeleken met Bergisel of Oberstdorf, het is vooral een soort 'gat' in het weiland met laagjesquote:
quote:Op zondag 6 januari 2019 18:58 schreef petervanhal het volgende:
Wat een koning pikkebaas die Kobayashi
Tribune is tribunequote:Op zondag 6 januari 2019 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks vergeleken met Bergisel of Oberstdorf, het is vooral een soort 'gat' in het weiland met laagjes
Rechts:
[ afbeelding ]
Maar dat komt misschien ook door het weer. Ik las ergens dat ze hier onder normale omstandigheden toch zo'n 20.000 toeschouwers verwachten.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tribune is tribune
Was sowieso niet echt nodig aan de drukte te zien.
Die moet je erin houden hoorquote:
Tsja, hoe vaker het gebeurt hoe minder magisch het wordt. Zelfde met negendarters gooien.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:54 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2019 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat je die adelaar zo mooi vindt, Peter
En jij ook bedankt, dat je tussen het commentaar geven door ook tijd voor ons maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:GracenoteGold twitterde op zaterdag 12-01-2019 om 18:21:29Ski Jumpers to claim an all-time record 6 individual World Cup events in a row: Janne Ahonen (2004-2005)Matti Hautamäki (2005) Thomas Morgenstern (2007) Gregor Schlierenzauer (2009) RYOYU KOBAYASHI (2018-2019)#FISskijumping reageer retweet
Waarom niet?quote:Op zondag 13 januari 2019 18:13 schreef petervanhal het volgende:
Maar of ik mn geld op Kubacki zou zetten..................Nee
Ja, voorsprong foetsie, logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |