SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linda ziet heel veel goed en zegt het dan ook.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:12 schreef yvondenise het volgende:
Linda mag dan wel een ouwehoer zijn,maar ze ziet het goed over Beau.
Voordat mensen denken dat ik het verzin;ik heb het haar zelf horen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit het ff in te lezen
triest
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:13 schreef VitaSackville het volgende:
Beu kan zo in de vieze boekies en de twins zien er uit als bejaarden die gaan overwinteren in Marbella
Blote billen versus blote poten.quote:
omdat het kanquote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef Charmian het volgende:
maar wat is de reden van die snollenoutfit van die vlaai ineens?
er is gald te wannen ?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef Charmian het volgende:
en dat eeuwige zwarte topje overal onderquote:
Beau had Madi en Linda ook gevraagd of ze haar wilde laten weten als ze zulk gedrag als dit had en het zelf niet in de gaten had om haar te waarschuwen ..dit hebben Linda en Madi een aantal keren gedaan waaronder haar gedrag toen met Johan ...maar schijnbaar wil Beau het niet maar horen ...quote:Op woensdag 11 april 2018 19:12 schreef krabje het volgende:
[..]
linda ziet heel veel goed en zegt het dan ook.
hoorde het haar nu ook weer zeggenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voordat mensen denken dat ik het verzin;ik heb het haar zelf horen zeggen.
ja echt hequote:Op woensdag 11 april 2018 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat eeuwige zwarte topje overal onder
Bas of Baldr verleiden....quote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef Charmian het volgende:
Loenatik was grappig,Utopia verre van.quote:
ja dat klopt ook wel het is meer tragisch aan het worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Loenatik was grappig,Utopia verre van.
Mannen zijn viessss.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jah, aftikken, kom op, Sjlemiel en Mehh nu Geil dansje...waarom nou alleen vrouwen weer
[ afbeelding ]
loenatikquote:Op woensdag 11 april 2018 19:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Loenatik was grappig,Utopia verre van.
Dat zal toch niet?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:22 schreef Copycat het volgende:
Baldr op z’n sloffen.
En hier gaat het schuimpjeslegioen ook weer grof geld voor neerleggen?
baldr op z'n sloffen en in korte broek....als ik straks maar kan slapenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:22 schreef Copycat het volgende:
Baldr op z’n sloffen.
En hier gaat het schuimpjeslegioen ook weer grof geld voor neerleggen?
Ik dacht heel even dat die natte tosti weer terug was.quote:
quote:
noe Beau gaat met de dag lager hoor...wat zal mama trots zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jaahhh "Hoe laag kun je.." Aldus Jet ...Een uitspraak die al jaren in een Marjet-Tegeltje kan![]()
[ afbeelding ]
haha jaquote:Op woensdag 11 april 2018 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat die natte tosti weer terug was.
nee, maar wel van de twins aannemen dat linda en madi over haar roddelenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Beau had Madi en Linda ook gevraagd of ze haar wilde laten weten als ze zulk gedrag als dit had en het zelf niet in de gaten had om haar te waarschuwen ..dit hebben Linda en Madi een aantal keren gedaan waaronder haar gedrag toen met Johan ...maar schijnbaar wil Beau het niet maar horen ...
lekker in z'n water- en winddichte slaapzakkiequote:Op woensdag 11 april 2018 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
LeeuukkHéééRieeennk... blért Reumsie debielig tegen onze innemende HuisZwerver.....
Jaahh.. die gaat zich vanavond helemaal een delirium trekken![]()
[ afbeelding ]
Oh oh beau en dan al weken zeiken over het commentaar van Linda 2 maanden gelden. En dan er zo bij gaan zitten en je zo kleden. Goedkoop mens dat het is.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef Charmian het volgende:
ze komt niet als Baldr opgegeild wordt..alleen afgezeken...quote:
Ik dacht ook 1 sec dat het Jessie was. Alleen wat dikkere kop.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat die natte tosti weer terug was.
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw ohw, Geile kan haast niet meer...Zou zomaar een Japanse playdoll op batterijen kunnen zijn
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onwijs duur. Zeker voor wat er geboden wordt. Niks.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel.
En voor het eindfeest kosten kaarten 63 euro.Ook al kaarten verkocht.Ik wild gaan ,maar voor de ze prijs kunnen ze de rambam krijgen.
Ja die houding van haar vroeg erom héquote:
Ja kheb er weer zin in en tijd voorquote:Op woensdag 11 april 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je photoshop game is strong girl de laatste tijd
Jij bent wel goud he? Hulde voor allesquote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel goud he? Hulde voor alles
Heel helder gesprek vind ik en ze praten op gewone toon en niet dat gesmispel van de drieling in dat hutje.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:37 schreef Ranah het volgende:
mehemet en linda praten nog even na over het graaigedrag van vandaag
Romy verwijt andere van geldwolf te zijn, maar zelf is ze ook inhalig.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel helder gesprek vind ik en ze praten op gewone toon en niet dat gesmispel van de drieling in dat hutje.
Dat mag gezegd worden,compliment voor jou.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
FANTASTISCH...doorsturen naar inwoners@utopia.nl ter attente van Madame Beau
Die lafkut was ook gestopt met finance , altijd leuk achteraf natrappen via de zijlijnquote:Op woensdag 11 april 2018 19:40 schreef kkka3 het volgende:
Het werd me niet in dank afgenomen
Linda, je gezeik en geroddel heeft je niet populair gemaakt onder de inwoners. Ga je nou niet achter de finance verschuilen
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag gezegd worden,compliment voor jou.![]()
logica ja...quote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef DKUp het volgende:
Rienk kan niet met Demi dansen, want ze heeft wat met Senna_!
Puur zielig doenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lafkut was ook gestopt met finance , altijd leuk achteraf natrappen via de zijlijn
We laten ons graag verrassenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Fok doet raar bij mij, ik moet steeds vernieuwen wil ik de nieuwe reacties zien?
Ja maar dit gaat knudde, ik denk steeds niemand zegt meer wat en dan vernieuw ik staat er ineens meerdere reacties bijquote:
Bijna.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:43 schreef VitaSackville het volgende:
Wat dansen de twins ook geil zeg...ik word er bijna opgewonden van
Daar is het wel mee begonnen omdat ze jacco tegenhield met zijn bestellen en maar doen met evenementen. Die begon toen met roddelen.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:40 schreef kkka3 het volgende:
Het werd me niet in dank afgenomen
Linda, je gezeik en geroddel heeft je niet populair gemaakt onder de inwoners. Ga je nou niet achter de finance verschuilen
omgquote:
Jacco's schuld dat Linda 24/7 liep te zeikenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar is het wel mee begonnen omdat ze jacco tegenhield met zijn bestellen en maar doen met evenementen. Die begon toen met roddelen.
Geile Feeksje wil tijdens het "dansje" dolgraag weten wat Rienk wil met Geile Bootje , GluipFeeksje wil alles altijd en overal wetenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:43 schreef DKUp het volgende:
Rienk wil heel graag dansen met Booooooo. We zijn gewoon vrienden volgens Rienk.
Twin: Was er een spanning tussen jullie dan?
Geile Booooooo duikt in haar geile outfitje samen met Rooms de ZK in
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Linda ; en Ivan
toen zij Ivan en Ivan toen met Ivan
hij was zo Bitchy HAHAHA
en Toen Ivan
.. Ivan had en heeft pijn in zn smoel
kut!!!!!!!
Cemal had het verhaal nog niet gehoord waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 april 2018 19:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom gaat Linda nu die ruzie weer overnieuw vertellen.
Nee ze liep te zeiken dat klopt maar dan niet aardig gevonden worden is door het gestook van jacco begonnen. Vooral achter haar rug om in het cordwood de lafaard.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jacco's schuld dat Linda 24/7 liep te zeiken
Onbekendquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wanneer komt linda's prijs?
bas zegt nu '' je gaat heel blij zijn met de prijs ''
Ik denk dat Mehmet en Cemal wel jaloers zullen zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wanneer komt linda's prijs?
bas zegt nu '' je gaat heel blij zijn met de prijs ''
Ja dus maakt ze zich niet schuldig aan roddelen want ze dempt haar stem niet.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Cemal had het verhaal nog niet gehoord waarschijnlijk![]()
Als ie wakker is, kan Ivan haar letterlijk verstaan
Ja je zei het al, Jacco's schuld dusquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze liep te zeiken dat klopt maar dan niet aardig gevonden worden is door het gestook van jacco begonnen. Vooral achter haar rug om in het cordwood de lafaard.
Noem ik dit roddelen??quote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dus maakt ze zich niet schuldig aan roddelen want ze dempt haar stem niet.
superirritant is dat!quote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
linda zegt niet ivan maar ''iwan''
billy ookquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat Mehmet en Cemal wel jaloers zullen zijn
Iwan Iwan Iwanquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja wat de fuckquote:Op woensdag 11 april 2018 19:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
superirritant is dat!
meerdere mensen doen dat
dat is nog een understatementquote:Op woensdag 11 april 2018 19:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Iwan Iwan Iwan
Iwan Iwan Iwan
Iwan Iwan Iwan
Obsessed
Die zou 500 euro bij moeten betalen.quote:
Linda maakt elke dag haar eigen "Soap" met de dagelijkse "Waarheden" ingevuld op haar eigen Konkelteefse manierquote:Op woensdag 11 april 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
in jaar 1 deden ze dat ookquote:Op woensdag 11 april 2018 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja wat de fuck
is zijn naam toch niet
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Iwan Iwan Iwan
Iwan Iwan Iwan
Iwan Iwan Iwan
Obsessed
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die zou 500 euro bij moeten betalen.
Voor gevarengeld ivm de ziektes die zij bij zich draagt.
verwarrendquote:Op woensdag 11 april 2018 19:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in jaar 1 deden ze dat ook
omdat ze dachten dat je het uit moest spreken als iwan
maar ivan spreekt de v altijd gewoon uit als een vw
spoort toch ook niet...in her dreamsquote:Op woensdag 11 april 2018 19:49 schreef kkka3 het volgende:
Linda: hij is echt zooo fucked-up dat ie verloren heeft HAHAHA
ze kan wel grappig zijnquote:
Voor?quote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:54 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
spoort toch ook niet...in her dreams
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo wel kut zijn voor Baldr
als die Japanse doll op zn tenen gaat staan
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Die smerige Rienk komt klaar zonder te rukken.............Smerig ventje.......
Wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja is bar en boos met die slquote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Kan verdomme weer geen hele zin volgen met die SL's
tis gewoon sneu...quote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Echt hoor.
Alsof alles om haar draait
KingTiran rust uit, van zijn briljante Ik Koop Alles Op Act... Mooie Show, velverdiende rust...ook Regie Trollen moeten af en toe rustenquote:
als ze echt een aandenken aan utopia wil hebben neem dan een stuk hout van de luifel of zoquote:Op woensdag 11 april 2018 19:57 schreef kkka3 het volgende:
Slomy en Mehmet in gesprek
Slomy: het raakt me
Slomy: maar goed, het is gewoon een kwestie van euh
Slomy: dan denk ik, ik woon hier al zo lang
handig...maar ik hoef t niet te weten.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Mehhmehh, ik verbaas mij echt over hem vandaag. Hij lijkt wel een diesel die warm moest lopen of zie/merk ik het nu pas van hemquote:Op woensdag 11 april 2018 19:58 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: pffffffff ja euh ik zie niet eens de waarde, dat is hoe ik het zie, ja euh
Gaat teveel met Beu om
Mehmet: ik vind je gewoon een emotioneel wrak en ik ben een rationele klootzak
En een mietje wasquote:Op woensdag 11 april 2018 19:52 schreef kkka3 het volgende:
Over het op de ton staan toen, Cemal had niet verwacht dat Jessie toen zo snel af zou stappen
Kwam omdat ie schijtziek van Batsbak werd
Hij zal wel auwie hebben zijn kies is getrokkenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KingTiran rust uit, van zijn briljante Ik Koop Alles Op Act... Mooie Show, velverdiende rust...ook Regie Trollen moeten af en toe rusten
Beau is ook de enige die ook precies bij der tietspleet der micro propt héquote:Op woensdag 11 april 2018 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Playdolls.. Duracell's leeg?![]()
[ afbeelding ]
Mehmet isquote:Op woensdag 11 april 2018 20:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die Mehhmehh, ik verbaas mij echt over hem vandaag. Hij lijkt wel een diesel die warm moest lopen of zie/merk ik het nu pas van hem
Dat is niet goedquote:
Wat een hoerige outfit heeft ViesTiet aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Playdolls.. Duracell's leeg?![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik kan dat wel waarderen, dat flikte hij ook wel eens over Billyquote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mehmet sneaky wel zo
geeft steeds een sneer onder het mom van een grapje
nou hij heeft altijd wel zulke directe opmerkingen hoor...moet regelmatig om hem lachen..en verder is t ook een rare kwast natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2018 20:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die Mehhmehh, ik verbaas mij echt over hem vandaag. Hij lijkt wel een diesel die warm moest lopen of zie/merk ik het nu pas van hem
Er is daar wel zát ruimtequote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Beau is ook de enige die ook precies bij der tietspleet der micro propt hé
Yep, geil moet ze zijn , geil moet ze zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een hoerige outfit heeft ViesTiet aan.
toch vind ik het best nepquote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat wel waarderen, dat flikte hij ook wel eens over Billy
Het is een spaarvarken met 5 gleuven.quote:
Ja jammer dat de febo er geen stroomstoten doorheen kan gevenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:02 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou hij heeft altijd wel zulke directe opmerkingen hoor...moet regelmatig om hem lachen..en verder is t ook een rare kwast natuurlijk
de productie zegt vast tegen haar: dit is wat de consument wilquote:Op woensdag 11 april 2018 20:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, geil moet ze zijn , geil moet ze zijn
Hij heeft denk ik net als Ivan de boel wel goed doorquote:Op woensdag 11 april 2018 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch vind ik het best nepok ja hij zegt indirect de waarheid tegen haar maar praat ook mee
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is een spaarvarken met 5 gleuven.
ja maar zij sprak t uit als Aiwanquote:Op woensdag 11 april 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze riep ook altijd: IWAN.
Ja en madam maar zeggen, ik moet netjes naar de buitenwereld zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
de productie zegt vast tegen haar: dit is wat de consument wil
dat sws jaquote:Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik net als Ivan de boel wel goed door
AIWUNquote:Op woensdag 11 april 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze riep ook altijd: IWAN.
Posiroast.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:06 schreef Charmian het volgende:
Oh ja die roast van bo...die trut begrijpt niet dat het om de 'burn' van de roast gaat. Noem het dan wat anders domme kuttekop
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja maar zij sprak t uit als Aiwan
mama met haar hoertjes, een echte hoerenmadam 👍👌quote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat zou het zijn, gelul natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Een madam zal ze nooit worden, ze mist allure.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:06 schreef goldback het volgende:
[..]
mama met haar hoertjes, een echte hoerenmadam 👍👌
int middeh ..quote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Beau is ook de enige die ook precies bij der tietspleet der micro propt hé
Tssss,Xaviera had ook geen allure en Karin ook niet.En toch.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een madam zal ze nooit worden, ze mist allure.
Geilll moet ze zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
maar daarin inbreekt weer de creativiteit van Beu...wordt t meteen weer zoetsappig,de posiroastquote:Op woensdag 11 april 2018 20:06 schreef Charmian het volgende:
Oh ja die roast van bo...die trut begrijpt niet dat het om de 'burn' van de roast gaat. Noem het dan wat anders domme kuttekop
Allemaal monopolygeld.Dit kan nooit.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:08 schreef DaniqueV het volgende:
Hoe komen ze nu aan 60.000 euro als ze pas geleden leuke rekening voor de boot en de verstopping hebben gehad?
Ik doe toch iets verkeerds geloof ik, bij mij gaat mijn saldo omlaag dan
een lust voor het Oogquote:Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
int middeh ..
zit een ritsje
roets kan de batterij in
tis geen echt mensje he
jekenmenie skreeuweh alles een dollequote:Op woensdag 11 april 2018 20:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja maar zij sprak t uit als Aiwan
Nee, snap er echt niets vanquote:Op woensdag 11 april 2018 20:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Allemaal monopolygeld.Dit kan nooit.
Eng die gozer en dat wordt hij steeds meer. Ik ga steeds meer geloven dat hij een rijtje hersencellen mist.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee, snap er echt niets van
Rienk wilt weten of de twins samen douchen
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
een lycra hemdquote:Op woensdag 11 april 2018 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die beau sexy vind. Dat is toch een giga afknapper een vrouw met zo een lycra hemd aan om de boel op te binden. Trek dan mooi lingerie aan ipv een opbindtop
Ik denk dat er weer anderen zijn die balen dat beau nooit mee doet met schoonmaken.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
Beau baalt dat iedereen altijd een smoes heeft om niet mee te doen.
Misschien omdat je spelletjes kut zijn?
Vertelde hij dat?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nee joh....................quote:
Weet wel zeker dat hij niet alles op een rijtje heeft, anders vertoon je niet zulk gedrag en leef je normaal gesproken ook niet zo in de buitenwereld. Iets klopt er niet aan die engnekquote:Op woensdag 11 april 2018 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eng die gozer en dat wordt hij steeds meer. Ik ga steeds meer geloven dat hij een rijtje hersencellen mist.
Zeg alsjeblieft dat dit een grapje isquote:Op woensdag 11 april 2018 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand nog mee gekregen
wanneer die Hoer voor Linda aan komt waaien ?
.Dudly neemt ook mensen mee vrijdag ..
is de bedoeling zeg maar
Rienk geniet vanaf de Bank .
Linda , Memh receptie.. tokkeh
over financ..wat mensen uit de loods willen
voor zichzelf .. uit de uto loods
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jekenmenie skreeuweh alles een dolle
EIFAN
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Je zie bij beau onder die makeup allemaal bultjes zitten net zoals met die naomi toendertijd.
geen idee, maar t klinkt reuze kinkyquote:Op woensdag 11 april 2018 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heet dat anders weet ik veel haha
Nee hoor, maar als het wel zo zou zijn, hoor ik er dan niet meer bij................?quote:Op woensdag 11 april 2018 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is ut jouw Sjattepoemel ?
zeriejeus
oef dat was inderdaad erg toendertijd.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo erg zal het toch niet zijn/
Bas heeft gebeld voor een gigolo.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een grapje is
Dacht even dat het een zoom in van de maankraters was..quote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bas heeft een Gidolo geregeldquote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een grapje is
dit valt in de lijn van 'heb jij je borsten getraind' of iets van Jeroenquote:Op woensdag 11 april 2018 20:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee, snap er echt niets van
Rienk wilt weten of de twins samen douchen
Mwa,schijnt een knappe man te zijn.De COS is verdacht rustig nu.quote:
Wat een gekquote:Op woensdag 11 april 2018 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bas heeft een Gidolo geregeld
voor Linda
Uto Spelen hoofdprijs
Pikk op afroep
2uurtjes 470,-![]()
tis nog een geheim
klopt ze heeft veel plekjes e.d.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Je zie bij beau onder die makeup allemaal bultjes zitten net zoals met die naomi toendertijd.
Te duur? Jij regelt ze goedkoper?quote:Op woensdag 11 april 2018 20:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wat een geken wat een kloteprijs
Dat dat gilwijf Naomi nog niet heeft staan schreeuwen aan het hek dat ze er ook in wil.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fixedquote:Op woensdag 11 april 2018 20:14 schreef pullup het volgende:
Anna!! dat rkoetwijf is weer bezig met je vent.
[ afbeelding ]
Bij Madi had je meer kind en vader idee....quote:Op woensdag 11 april 2018 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
De jongere mannen geilen niet meer op beau dus moet ze wel met baldr en rienk beginnen. Ik vind haar en baldr samen erger flirten dan met madi toen.
Knap of niet, vind het een achterlijke 'prijs',genant ook.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa,schijnt een knappe man te zijn.De COS is verdacht rustig nu.
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te duur? Jij regelt ze goedkoper?
maakt ut uit van wie je fan bentquote:Op woensdag 11 april 2018 20:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het wel zo zou zijn, hoor ik er dan niet meer bij................?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er had voor die prijs zoveel leukers te bedenken geweest voor haar.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wat een geken wat een kloteprijs
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er had voor die prijs zoveel leukers te bedenken geweest voor haar.
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
maakt ut uit van wie je fan bent
tis Cos voor iedereen
tipIk vind de haat jegens Beau hier ziekelijk worden.........Roedeldieren die achter elkaar aanlopen om één persoon zo te haten......Ik heb niets met die vlaai, maar ik kan moeilijk tegen kuddedieren..........Dat dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik heb al een hekel aan beau vanaf het begin.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de haat jegens Beau hier ziekelijk worden.........Roedeldieren die achter elkaar aanlopen om één persoon zo te haten......Ik heb niets met die vlaai, maar ik kan moeilijk tegen kuddedieren..........Dat dus.......
Bas denkt dat hij grappig is, maar integendeel................quote:Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
Bas weer met zijn achterlijke plannetjes. Beledigend voor Linda.
Wat een onzinquote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de haat jegens Beau hier ziekelijk worden.........Roedeldieren die achter elkaar aanlopen om één persoon zo te haten......Ik heb niets met die vlaai, maar ik kan moeilijk tegen kuddedieren..........Dat dus.......
Ja, het is de laatste dagen wel heel erg alle pijlen op Beau. Billy is bijna vergeten.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dit mag wel van de bv?quote:Op woensdag 11 april 2018 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bas heeft een Gidolo geregeld
voor Linda
Uto Spelen hoofdprijs
Pikk op afroep
2uurtjes 470,-![]()
tis nog een geheim
Als je niet anti Beau bent, krijg je een lading over je heen en ontken het niet.........quote:Op woensdag 11 april 2018 20:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan beau vanaf het begin.
Ik vind haar sneaky en vals, niks met roedel te maken.
Dat vind jij en is een aanname............quote:
Nee dat anderen hier achter elkaar aanlopen, dat is een aannamequote:Op woensdag 11 april 2018 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat vind jij en is een aanname............
Dat geldt voor iedere bewoner, en iedere "fan" .quote:Op woensdag 11 april 2018 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je niet anti Beau bent, krijg je een lading over je heen en ontken het niet.........
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terwijl dat de grootste rat is........Wat dacht je van Bas?................Maar nee alle pijlen op Beau.......quote:Op woensdag 11 april 2018 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is de laatste dagen wel heel erg alle pijlen op Beau. Billy is bijna vergeten.
ja dat moet niet gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2018 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is de laatste dagen wel heel erg alle pijlen op Beau. Billy is bijna vergeten.
ze krijgen allemaal een veegquote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij je punt, geen zin aan een discussie..............Beau is een kutwijf, een smerige hoer, haar borsten zijn vies, ze is een snol.............ZO BETER?........Hoor ik er nu ook bij?quote:Op woensdag 11 april 2018 20:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee dat anderen hier achter elkaar aanlopen, dat is een aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |