Als je gewoon ff je tanden poetst HL dan ruik je jezelf niet en vind je het ook niet stinken tijdens je pijpen van mannen.quote:
3x gezien ze aan het roer staan van de EU. Alleen is die oorlog nog niet heet.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik maak mij vooral zorgen over de Duitsers: die zijn al 2x een wereldoorlog gestart!
Duitsland?quote:Op woensdag 11 april 2018 18:39 schreef Klepper272 het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten voor WW3 ?
sbs6 live vanaf de camping.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:39 schreef Klepper272 het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten voor WW3 ?
Balen zeg, telkens die reclame onderbrekeingen en om half elf het shownieuws er tussendoor.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sbs6 live vanaf de camping.
Is het dan een vrije dag?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Als wij lekker slapen en weer wakker worden is wereldoorlog 3 eindelijk losgebarsten
REMEMBER THIS
Ze zullen toch wel rekening houden met de uitzendtijden hoop ik, lijkt mij wel iets voor primetimequote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Als wij lekker slapen en weer wakker worden is wereldoorlog 3 eindelijk losgebarsten
REMEMBER THIS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |