Wel gehad, maar het is niet de meest ideale plek om seks te hebben.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:22 schreef ladyy__ het volgende:
Hallo fokkers,
Hebben jullie nog wel eens seks in de auto? Zo ja, doe je dit dan op de achterbank of gewoon voorin? Ben ook wel benieuwd op welke verschillende plekken de auto hiervoor geparkeerd wordt. Of is seks in de auto verleden tijd?
Ik heb geen recent topic gevonden over dit onderwerp dus daarom open ik hier een nieuw topic over.
Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen hierover
Wauw in de wasstraat nog wel haha dat lijkt me wel een beetje scaryquote:Op woensdag 11 april 2018 16:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wel gehad, maar het is niet de meest ideale plek om seks te hebben.
Voorin tijdens een autowasstraatritje.. wel lachen.
ja hoorquote:Op woensdag 11 april 2018 19:00 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik trek me wel eens af op de achterbank in de stadsbus, telt dat ook?
Niet scary, vooral leukquote:Op woensdag 11 april 2018 17:09 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Wauw in de wasstraat nog wel haha dat lijkt me wel een beetje scary
En toen reed je tegen de Naald aan. Bedankt he!quote:Op woensdag 11 april 2018 17:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ja
Had een cabrio dus genoeg hoofd ruimte .
Ook een keer geprobeerd met de dak dicht .
Dat was geen succes trouwens.
Was een suzuki swift cabrio 1990.
vooral voor de medewerker die achter de monitor zat.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wel gehad, maar het is niet de meest ideale plek om seks te hebben.
Voorin tijdens een autowasstraatritje.. wel lachen.
Waar? Ik woon hier al m'n hele leven verdomme.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef GM78 het volgende:
Paar keer gedaan, maar het blijft behelpen. Neem haar liever op de motorkap![]()
Hier in de noordoostpolder heb je ook een stuk bos waar veel stellen komen om te neuken in of op de auto.
Leuk voor de mensen die van een liveshow houden
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:06 schreef Ridocar het volgende:
Pijpen gepepen/gepijpt/gepopen worden gaat wel, alle andere dingen zijn ronduit irritant.
Je hebt pbquote:Op vrijdag 13 april 2018 06:43 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Waar? Ik woon hier al m'n hele leven verdomme.
In niet. Erop welquote:Op woensdag 11 april 2018 16:22 schreef ladyy__ het volgende:
Hallo fokkers,
Hebben jullie nog wel eens seks in de auto? Zo ja, doe je dit dan op de achterbank of gewoon voorin? Ben ook wel benieuwd op welke verschillende plekken de auto hiervoor geparkeerd wordt. Of is seks in de auto verleden tijd?
Ik heb geen recent topic gevonden over dit onderwerp dus daarom open ik hier een nieuw topic over.
Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen hierover
Ik snap het avontuur niet zo eigenlijk, de kick om betrapt te worden. Als ik geil zou zijn met een lekker wijf dan heb ik het liefst een hotelkamer waarin we ons helemaal kunnen uitlevenquote:Op donderdag 12 april 2018 18:44 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb heel vaak in de auto geneukt, in het begin in donkere hoekjes van een verlaten parking. Maar al snel vervaagde dat 'geniepig gedoe'.
We deden het in de vroege vooravond op een parking van Ikea waar af en toe iemand passeerde. Aan zee op een overvolle parking waar gewoon volk voorbijliep (dat was in die van mijn toenmalige vriendin en ze had verduisterde ramen).
Gewoon langs de weg terwijl elke 5 seconden iemand passeert. Parking van de vroegere school (lekker overdag ff batsen).
En in 90% van de gevallen gewoon zonder verduisterde ramen.
Eén keer bijna betrapt, politie passeerde heel traag voorbij. Wij onmiddellijk onze kleren aan maar ze reden gewoon verder. Gedaan met de seks.
Wel ook eens een malloot gehad die door het raam kwam kijken, ik heb eens gezwaaid. Die kerel liep meteen weg.
Sex in een parkquote:Op maandag 23 april 2018 23:18 schreef CaVaBien het volgende:
Vanwege drukke schema's konden ex en ik niet vaak afspreken. Toevallig werkte hij in de buurt van mijn stage (was heel dicht bij een park), dus 1 a 2 keer in de week spraken we af tijdens onze pauzes en haalde hij me op met de auto. Toen werd de achterbank goed benut
Nooit betrapt trouwens. Of het in ieder geval nooit gemerkt
Hmmmm. Je moet eens weten wat een vrachtwagenchauffeur onderweg allemaal ziet, DANKZIJ de hoogte. Je voorruit loopt schuin, als je met je klabanus zit te spelen dan zie je dat echt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Was random ergens op een parkeerplaats bij een bedrijven gebied, relatief rustig daar op vrachtwagens na maar die zien toch niks vanuit de hoogte en geblindeerde ramen.
Achterbank, geblindeerde ramen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:59 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Hmmmm. Je moet eens weten wat een vrachtwagenchauffeur onderweg allemaal ziet, DANKZIJ de hoogte. Je voorruit loopt schuin, als je met je klabanus zit te spelen dan zie je dat echt.
De meeste ongelukken gebeuren door afleiding. Waarom denk je dat er zo veel vrachtwagens gekantelt langs de weg liggen?
Zo zielig.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:12 schreef Obivion het volgende:
Lijkt me wel leuk eens te proberen. Het gebrek aan een leuke vrouw die het ook nog eens ziet zitten ontbreekt momenteel helaas.
Het is een beetje zoiets als seks op een Dixie toilet. Leuk voor het verhaal, maar daar blijft het wel bij.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:12 schreef Obivion het volgende:
Lijkt me wel leuk eens te proberen. Het gebrek aan een leuke vrouw die het ook nog eens ziet zitten ontbreekt momenteel helaas.
Dit dus...quote:Op zondag 17 juni 2018 02:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is een beetje zoiets als seks op een Dixie toilet. Leuk voor het verhaal, maar daar blijft het wel bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |