Vind het meer een proleet.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist. Dat is die hypocrisie van Rienk. Hij is een profeet die brood eet.
Wat is dat as tag toch. Ik lees dat al een paar keer.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau weet je hoelang 1000 jaar is as tag Lang
Dat dus!quote:Op woensdag 11 april 2018 13:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
een beetje gristen is niet zo kleinzielig als Rienk...een beetje gristen doet iets voooooor een ander ipv alleen maar te profiteren van een ander...Rienk betekent helemaal niets en dat is tamelijk ongristelijk
Hashtag # op zijn Beau'squote:Op woensdag 11 april 2018 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is dat as tag toch. Ik lees dat al een paar keer.
As tag baard aan je muurquote:Op woensdag 11 april 2018 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wilde het ook al vragenquote:Op woensdag 11 april 2018 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Edit, snap het al.
En die kregen Kaïn en Abel...... en toen?? Incest met mams??quote:Op woensdag 11 april 2018 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
De eerste mensen waren Adam en Eva goh breaking news Rienk
Ik weet nog niks eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:57 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wilde het ook al vragendus dankje
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Vroeguh hadden ze niks, nou qua kleding zou je best meekunnen Beautje
volgens Rienk werd A'dam 920 jaar...hij is niet erg bijbelvast. ABraham werd 920... En ik ben niet eens een gristen...quote:Op woensdag 11 april 2018 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
De eerste mensen waren Adam en Eva goh breaking news Rienk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |