Openbaar maken DMquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet geheel toevallig want voedselbank
Ha fucking ha motherfucker.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha fucking ha motherfucker.
In het verleden daar vrijwilligerswerk gedaan, omdat met behoud van uitkering
Lees de OP, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Help hem dan gewoon als je het zo goed weet allemaal..
Jij!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees de OP, zo moeilijk is het allemaal nietWie kan nou geen groepen en permissies instellen en zelfs nog geen printer delen
Nee want hij moet het zelf kunnen regelen zegt ie. Moet je je voorstellen dat hij niet eens weet wat het verschil is tussen een dhcp reservation en een exclusion rangequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef Joene het volgende:
Als je hem een beetje aardig vind zou je hem server 2016 leveren en een powershell script die het ding volledig inricht en in een desired state config oplevert.
Je oogt wat madquote:
Kansenparelmad!quote:
Jijquote:
En jijquote:
Ach ik kan jou wrs ook wel een paar termen voor de voeten gooien waarvan je het verschil niet weet. Maar juist de Noob moet je helpen en dus kant en klaar aftrappen , paar middagjes beheer voor doen , kusje op zn voorhoofd en jij kan lekker slapen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee want hij moet het zelf kunnen regelen zegt ie. Moet je je voorstellen dat hij niet eens weet wat het verschil is tussen een dhcp reservation en een exclusion range
quote:
quote:
En dat is dus niet zo. Die persoon die denkt kennis te hebben, en die meent het wel te kunnen, blijkt het in de praktijk maar al te vaak te verkloten. Nu is er op dit niveau daar niet zoveel te verkloten, maar ik heb in mijn ict begintijd ook wel eens een complete permissiestructuur naar beneden laten inheriten voor 200 users hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik kan jou wrs ook wel een paar termen voor de voeten gooien waarvan je het verschil niet weet. Maar juist de Noob moet je helpen en dus kant en klaar aftrappen , paar middagjes beheer voor doen , kusje op zn voorhoofd en jij kan lekker slapen.
maar waarom maak je je zo druk als je eigenlijk niet echt wilt helpen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo. Die persoon die denkt kennis te hebben, en die meent het wel te kunnen, blijkt het in de praktijk maar al te vaak te verkloten. Nu is er op dit niveau daar niet zoveel te verkloten, maar ik heb in mijn ict begintijd ook wel eens een complete permissiestructuur naar beneden laten inheriten voor 200 users hoor
Klopt. Maar eigenlijk wil ik ook niet verder gaan dan alleen maar advies geven. Ik stoor me alleen aan dat domme gedrag van hem. Ik weet bv niks van snoeien, terwijl ik dan zou vragen hoe ik een wilg van 6 meter zou moeten snoeien. Doe het niet of laat het aan iemand met verstand over, maar niets er tussenin denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
maar waarom maak je je zo druk als je eigenlijk niet echt wilt helpen.
En zonder fuck-ups ben je geen echte icter.
Hmm hou maar op , ik bezit 33 mcp’squote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk wil ik ook niet verder gaan dan alleen maar advies geven.
Ik kan me nog herinneren dat toen ik mijn eerste win 2000 mcp haalde iedereen mij ineens om advies kwam vragen
Dat was mijn eerste inderdaad, ik ben blijven steken op een stuk of 15 dacht ik. Gelukkig ben ik het directe beheer nu kwijtquote:
ik doe ook geen beheer , maar wil wel bijblijven en daarnaast ook graag weten waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste inderdaad, ik ben blijven steken op een stuk of 15 dacht ik. Gelukkig ben ik het directe beheer nu kwijt
Ik ben trots op je. Wil je een ballon?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe ook geen beheer , maar wil wel bijblijven en daarnaast ook graag weten waar ik het over heb.
Neuh, liever dat jij die jongen van die voedselbank ff helptquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Wil je een ballon?
Nee. Iemand die twee autorijlessen heeft gehad leen ik ook mijn auto niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh, liever dat jij die jongen van die voedselbank ff helpt
truequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Iemand die twee autorijlessen heeft gehad leen ik ook mijn auto niet.
nee wel nerdsquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:29 schreef Bitlord het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Zitten er alleen maar systeembeheerders hier? Het leven gaat verder dan rechten, serverd en dat soort shit
Klopt, je hebt ook nog policies.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:29 schreef Bitlord het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Zitten er alleen maar systeembeheerders hier? Het leven gaat verder dan rechten, serverd en dat soort shit
Wat heeft de politie ermee te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ook nog polities.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat heeft de politie ermee te maken?
Smaakpolitie?
Dat 'kunnen'quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees de OP, zo moeilijk is het allemaal nietWie kan nou geen groepen en permissies instellen en zelfs nog geen printer delen
Victor Reinier.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:49 schreef fathank het volgende:
Oh ja drop ff de naam van je kpn chef van 10 jaar geleden dan is de boel weer compleet
Lolquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij kan het dus niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat 'kunnen'
Beter had je een echt vak geleerd dan had je hier niet zo interessant hoeven doen
Als je denkt dat ik probeer te zeggen dat je ook echt iets daadwerkelijk interessants loopt te spuien is je begrijpend lezen een beetje kapot.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij kan het dus niet.
Maar grappig dat je aan de ene kant veronderstelt dat iedereen dat wel kan en aan de andere kant zegt dat dat interessant is. Spreekt elkaar een beetje tegen, vind je niet, fatso?
Ik weet wel hoe we van fathank een rip maken.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:45 schreef Plompzakker het volgende:
Vogeltjesdans, weet je toevallig ook hoe je een los van het internet staande dhcp op een rpi maakt?
Als een hansworst mij om advies vraagt, heel simpel advies, en hij doet het niet omdat hij het niet snapt, dan ligt de fout niet bij mij. Dat jij dat niet begrijpt is evenmin mijn fout.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik probeer te zeggen dat je ook echt iets daadwerkelijk interessants loopt te spuien is je begrijpend lezen een beetje kapot.
Echt niemand geeft een neuk om je systeembeheerstruggles. Laat staan als je dan ook nog gaat doen alsof het hogere wiskunde is terwijl het 15 jaar geleden al op het mbo onderwezen werd.
Het zit je wel hoog he?quote:Op woensdag 11 april 2018 10:50 schreef fathank het volgende:
en policies, nou nou nou zeg ik val bijna van mn stoel
Ik had hem eens mijn vmware omgeving laten zien. Stond hij als een visstick te kijken naar dat zwartgele schermquote:Op woensdag 11 april 2018 10:57 schreef Stratotanker het volgende:
Niet zelf de userspace boundaries in een exokernel implementeren.
LJMP GTWV
Volgt jouw gratis kruidenier dit topic ook?quote:Op woensdag 11 april 2018 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had hem eens mijn vmware omgeving laten zien. Stond hij als een visstick te kijken naar dat zwartgele scherm
Mijn wat?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Volgt jouw gratis kruidenier dit topic ook?![]()
(je mag wel bij mij komen eten als dat zo is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |