Openbaar maken DMquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet geheel toevallig want voedselbank
Ha fucking ha motherfucker.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet geheel toevallig want voedselbank
Fixedquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha fucking ha motherfucker.
In het verleden daar vrijwilligerswerk gedaan, omdat met behoud van uitkering
Lees de OP, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Help hem dan gewoon als je het zo goed weet allemaal..
Jij!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees de OP, zo moeilijk is het allemaal nietWie kan nou geen groepen en permissies instellen en zelfs nog geen printer delen
Nee want hij moet het zelf kunnen regelen zegt ie. Moet je je voorstellen dat hij niet eens weet wat het verschil is tussen een dhcp reservation en een exclusion rangequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef Joene het volgende:
Als je hem een beetje aardig vind zou je hem server 2016 leveren en een powershell script die het ding volledig inricht en in een desired state config oplevert.
Je oogt wat madquote:
Kansenparelmad!quote:
Jijquote:
En jijquote:
Ach ik kan jou wrs ook wel een paar termen voor de voeten gooien waarvan je het verschil niet weet. Maar juist de Noob moet je helpen en dus kant en klaar aftrappen , paar middagjes beheer voor doen , kusje op zn voorhoofd en jij kan lekker slapen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee want hij moet het zelf kunnen regelen zegt ie. Moet je je voorstellen dat hij niet eens weet wat het verschil is tussen een dhcp reservation en een exclusion range
quote:
quote:
En dat is dus niet zo. Die persoon die denkt kennis te hebben, en die meent het wel te kunnen, blijkt het in de praktijk maar al te vaak te verkloten. Nu is er op dit niveau daar niet zoveel te verkloten, maar ik heb in mijn ict begintijd ook wel eens een complete permissiestructuur naar beneden laten inheriten voor 200 users hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik kan jou wrs ook wel een paar termen voor de voeten gooien waarvan je het verschil niet weet. Maar juist de Noob moet je helpen en dus kant en klaar aftrappen , paar middagjes beheer voor doen , kusje op zn voorhoofd en jij kan lekker slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |