ABS voorkomt ook geen uitbreken. ABS zorgt er alleen voor dat bij een noodstop de wielen niet blokkeren, zodat je van de maximale remkracht gebruik kunt maken én de auto nog bestuurbaar blijft.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen. Hoewel ik wel eens een uitbreek van de achterkant heb gehad in een Aygo en dat vond ik toch best eng
jajaja, daar had een enter tussen gemoetenquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:14 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
ABS voorkomt ook geen uitbreken. ABS zorgt er alleen voor dat bij een noodstop de wielen niet blokkeren, zodat je van de maximale remkracht gebruik kunt maken én de auto nog bestuurbaar blijft.
Met geblokkeerde wielen remmen, wordt de remweg iets langer en als je dan stuurt raak je in een slip, zoals je net ook zag.
Ik denk dat, als je mensen meer de tijd geeft, ze juist zenuwachtiger wordenquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk is fileparkeren lastig als je het niet zo vaak doet. Zeker met een vreemde auto. Maar komop, een kwartier de tijd. Dat moet toch te doen zijn?
Normaal gesproken wel, maar als je geen idee hebt en doelloos aan je stuur draait, dan kom je geen steek verder.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk is fileparkeren lastig als je het niet zo vaak doet. Zeker met een vreemde auto. Maar komop, een kwartier de tijd. Dat moet toch te doen zijn?
Haha inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de kijkcijfers zouden ze het wel met een echte muur moeten doen.
en de auto daarna laten ontploffenquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kost zo veel auto's, en mogelijk ook kandidaten/bijrijders...quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
En veronicaquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:28 schreef Oscar. het volgende:
rijdt dennis in een dikke bmw. powned betaald kennelijk goed
Hij heeft zijn eigen programma moeten betalen.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:28 schreef Oscar. het volgende:
rijdt dennis in een dikke bmw. powned betaald kennelijk goed
duh, als ik morgen een laptop waarvan mijn baas het nut niet in ziet, dan zou ik de morgen ook zelf moeten betalen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen programma moeten betalen.....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |