Het levenquote:
Ik ga een major volgen waarin dit bijna niet aanbod komt.quote:
kun je dat tenminste niet meer laten mislukkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Ik ga een major volgen waarin dit bijna niet aanbod komt.
Geen last van eigenlijk. Maarja ik draai ook geen out of date systeem.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Windows updates zijn wel echt matig ja.
Wie wil er nou stage lopen bij een bedrijf met autisten zoals jij?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef Terminuz het volgende:
U bent bij deze afgewezen om bij ons stage te gaan lopen. Succes prutser
Krijg gemiddeld 100 cvs per dag binnen.... dus genoeg lijkt mijquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Wie wil er nou stage lopen bij een bedrijf met autisten zoals jij?
Ik zou het een minor noemen dan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
... aan bod ...quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Software Engineeringquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
... aan bod ...
Aanbod is iets heel anders. Wat voor major ging je volgen?
Ik hoop dat je programmeertaalbeheersing beter is dan je taalbeheersing van het Nederlands.quote:
Ik had de rechten daar niet voorquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:14 schreef raptorix het volgende:
Dan enable je hem toch gewoon weer via de Azure Portal?
Ah ok dan word het lastig, weet je trouwens zeker dat RDP uit staat, en niet dat je machine niet gewoon is opgekomen? Overigens mag ik hopen dat je school die dingen wel scheduled uit zet als ze niet gebruikt hoeven te wordenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:01 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Ik had de rechten daar niet voor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |