Ja maar dan heb je nog de code van de reader nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Heeft de rabo geen app om je rekeningen mee te beheren? Veel handiger.
Je kunt tot een zelf in te stellen bedrag, zonder reader (maar met code/vingerafdruk) betalenquote:Op dinsdag 10 april 2018 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog de code van de reader nodig.
elke keer of alleen eenmalig om dat ding te installeren?quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je CC heeft toch ook een pincode?quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:33 schreef Yreal het volgende:
Wat een teringdingen zijn dat toch ook zeg. Je kan gewoon nergens geld overmaken als je dat ding niet hebt. Heb er nu zelf voor een CC eentje nodig...
En ze zijn niet eens gepersonaliseerd ofzo. Dus de enige extra stap die je nu hoeft te doen voor creditcard fraude is een randomreader aanvragen. Totaaaaal zinloos.
bij kbc vroegen ze in begin ook card reader voor creditcard te kunnen gebruiken. Nu kan alles met een app gewoon QR inscannen.grappige was dat ik op bol cardreader nodig had en sites als aliexpress niet.quote:
Je kan er gewoon een lenen van iemand, met een Reader van ING België kan ik ook inloggen bij de Nederlandse Rabobank. Het is net zoiets als dat je met de Google Authenticatie ook kan inloggen bij Facebook en Amazon.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:33 schreef Yreal het volgende:
Wat een teringdingen zijn dat toch ook zeg. Je kan gewoon nergens geld overmaken als je dat ding niet hebt. Heb er nu zelf voor een CC eentje nodig...
En ze zijn niet eens gepersonaliseerd ofzo. Dus de enige extra stap die je nu hoeft te doen voor creditcard fraude is een randomreader aanvragen. Totaaaaal zinloos.
Ga dan naar een andere bank.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juist. Wat een pleurisbank is dat zeg.
Ik zit ook bij de ING. Maar ik moest iemand anders zijn CC gebruiken om vliegtickets voor hem te boeken. Dan moet ik dus de foto van de kleurenplaatje naar hem sturen, die scant hij dan en stuurt de code weer terug.quote:
Ja, dus hij heeft en dat apparaatje EN zijn eigen CC, die CC gaat in dat apparaatje en daar moet ie dus een pincode voor ingeven.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de ING. Maar ik moest iemand anders zijn CC gebruiken om vliegtickets voor hem te boeken. Dan moet ik dus de foto van de kleurenplaatje naar hem sturen, die scant hij dan en stuurt de code weer terug.
FACKING zinloos.
Elke keer..quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
elke keer of alleen eenmalig om dat ding te installeren?
Godverdomme terechte klacht dan, wat is de toegevoegde waarde van zo'n app als je alsnog elke keer die reader nodig hebt.quote:
1 keer. Daarna kan het zonder Rabo Reader. Ik gebruik 'm nooit meer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tenzij je nooit geld naar die persoon hebt overgemaakt ...quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:03 schreef Krollie het volgende:
[..]
1 keer. Daarna kan het zonder Rabo Reader. Ik gebruik 'm nooit meer.
Ja en als ik iemand een klap voor zijn smoel geef en zijn CC jat. Wat is dan de meerwaarde van dat ding?quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dus hij heeft en dat apparaatje EN zijn eigen CC, die CC gaat in dat apparaatje en daar moet ie dus een pincode voor ingeven.
oftewel, gewoon een extra reader bestellen om te frauderen gaat dus niet werken.
Geloof niet wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 april 2018 14:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Godverdomme terechte klacht dan, wat is de toegevoegde waarde van zo'n app als je alsnog elke keer die reader nodig hebt.
Nou ik wel, de volgende keer eens wat grotere bedragen overmaken dan 5 euro naar mama.quote:
Leer een limiet instellenquote:Op dinsdag 10 april 2018 14:05 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou ik wel, de volgende keer eens wat grotere bedragen overmaken dan 5 euro naar mama.
https://www.rabobank.nl/p(...)zonder-rabo-scanner/quote:Naar een onbekende rekening
Standaard tot maximaal ¤ 100,- per week (afgelopen 7 dagen).
U kunt dit verhogen tot maximaal ¤ 1.000 per week (afgelopen 7 dagen), of verlagen. Zie hieronder hoe dit werkt.
Lees je eens inquote:Op dinsdag 10 april 2018 14:05 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou ik wel, de volgende keer eens wat grotere bedragen overmaken dan 5 euro naar mama.
Mja doet je bank er alles aan om het spul te beveiligen ga je zelf met minder beveiliging klooien.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Leer een limiet instellen
[..]
https://www.rabobank.nl/p(...)zonder-rabo-scanner/
Je vingerafdruk is behoorlijk veilig hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja doet je bank er alles aan om het spul te beveiligen ga je zelf met minder beveiliging klooien.
Ik laat het gewoon staan zoals het is.
Je bedoelt als je zijn pincode hebt afgekeken eerst? want anders weet je die pincode van die CC nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja en als ik iemand een klap voor zijn smoel geef en zijn CC jat. Wat is dan de meerwaarde van dat ding?
die heb ik online niet nodigquote:Op dinsdag 10 april 2018 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bedoelt als je zijn pincode hebt afgekeken eerst? want anders weet je die pincode van die CC nog steeds niet.
Als je die niet nodig hebt, waarom kon je die tickets dan niet gewoon boeken zonder dat hele plaatje te moeten fotograferen zodat hij het kon scannen?quote:
omdat je na invoeren dan tijdens de bevestiging weer onderbroken wordt voor het plaatjequote:Op dinsdag 10 april 2018 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je die niet nodig hebt, waarom kon je die tickets dan niet gewoon boeken zonder dat hele plaatje te moeten fotograferen zodat hij het kon scannen?
Nou nou, 1k per week dat schiet wel op ja.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Leer een limiet instellen
[..]
https://www.rabobank.nl/p(...)zonder-rabo-scanner/
Dus je hebt die CC + pincode & die reader dus wél nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat je na invoeren dan tijdens de bevestiging weer onderbroken wordt voor het plaatje
Kun je toch 200x 5 euro overmaken naar onbekende moeders. Dat schiet wel op ja.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou nou, 1k per week dat schiet wel op ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |