quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
pics?!quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ochtendhoop was weer wat vroeger vandaag.
omdat ik net boodschappen halen was.quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Waarom sta ik nog midden in de nacht op als het ook zo kan?
ergens ben je in dat eerste stuk van die zin wel wanhopig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Devs
Ik heb mezelf aangeboden, maar dat ging als een kaarsje uit
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ergens ben je in dat eerste stuk van die zin wel wanhopig.
Ik heb ook de nacht doorgeslapenquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom. Ik moet vannacht dus weer echt aan de bak i.p.v. vroeg gaan slapen.
Dus vannacht krijgen we echt een strijd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook de nacht doorgeslapen
Wekker om 5:15 om een post te plaatsen, en om 6:45 nogmaals. Was zeer efficient
Onee, toen ik ging F5'en om 6:45 was internet kut aan het doen en dacht ik dat er geen post was bijgekomen
Mijn powernapritme is naar de tering gegaan dit weekend, dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 10 april 2018 11:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dus vannacht krijgen we echt een strijd.
Die powernap doe ik vanmiddag wel als er meer aan het posten zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn powernapritme is naar de tering gegaan dit weekend, dus ik vrees het ergste
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wil je over een paar uur de hoop controleren?quote:
Nehquote:Op dinsdag 10 april 2018 12:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wil je over een paar uur de hoop controleren?
quote:Op dinsdag 10 april 2018 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[error]Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.[/error]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:
wat nemmen ze over zijn al jaren altijd turken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:19 schreef _--_ het volgende:
Turken nemen dominos pizza over!
Ik presenteer jullie....
Pizza köfte
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-kfte-PLFL
quote:
kpn heeft mensen ontslagen, je hebt geen verlof meer in de week van 16 april.quote:
Er zijn al 3 pemanente pizzas die turks zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat nemmen ze over zijn al jaren altijd turken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:44 schreef _--_ het volgende:
Ik bedoel hebben jullie ooit gehoord van pizza pap.
Of pizza met unox worst?
Dacht het al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |