abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178414925
Oke, ook wat te klagen;

Klacht: 2 knappe meiden doen trio met Alpha-aap.

Het verhaal: Afgelopen zaterdag staat Aristai (man) met een vriendin in een kroeg. Een kroeg voor mensen die pretenderen dat ze de iets betere banen hebben en zich ook zo gedragen; Geen studentenballen, geen nobele arbeiders, geen kunstenaars, geen alto's of krakers, geen ziel daarzo. Daar terecht gekomen door kroegentocht maar wel vrouwen daar anders dan in het alto-hol waar ik doorgaans zit.

Komen er 2 blonde fashion meiden binnen, niet fotomodel-knap maar wel bovengemiddeld knap, en naast mij staan. Een van de twee was stijlvol en zou je wel als vriendin willen, de ander misschien niet direct voor een relatie maar zeker we voor een romance met mogelijk meer. Ze stonden niet lang alleen, want Alpha-aap kwam uit de menigte in zijn eentje en sprak de stijlvolle aan. Hij was in zijn eentje, en het kan zijn dat hij ze buiten de kroeg al had gesproken maar dat weet ik niet zeker.

De stijlvolle moest er eigenlijk niet zoveel van hebben van zijn praatjes, dat zag je want ze zat hem een beetje te ontwijken, en ondertussen werd haar vriendin genegeerd. Die werd vervolgens jaloers en ging zichzelf erdoor aanprijzen bij Alpha-aap, en zelfs even naar de wc om vervolgens in een ander leuker truitje voor hem terug te komen. Vervolgens voelde de stijlvolle zich genegeerd en die ging zich ook aanprijzen omdat ze geen aandacht meer kreeg. Die meiden zaten dus met elkaar te concurreren, en bij degene die de aandacht van Alpha-aap kreeg zal Alpha ook nog even aan de kont om ze op te warmen.

En opeens was het, naar wiens huis zullen we gaan?, en zaten ze dat te bepraten. Tegen de vriendin die met mij was zei ik het en vroeg haar in ongeloof of zij ook wat in hem zag en ze zei 'mmmm ja' maar dat kan ook zijn geweest omdat die meiden hem al wilden.

Wij 2 gingen toen weg, Alpha ging drinken halen voor z'n chicks en of ze ook echt met z'n 3'en weg waren gegaan kan ik niet bevestigen.

Ik hoef geen trio (teveel gedoe) maar die stijlvolle had ik wel even mee willen praten want wie weet, dat het er niet van gekomen is is geen verlies (celibaat, uit problemen blijven).

Maar wat ik dus niet kan uitstaan is dat een, in mijn ogen, onwaardige man in bomber-fleecejack er wellicht met 2 meiden vandoor gaat. Een waardige sympathieke man, jou bijvoorbeeld, had ik het wel gegund.

Deze klacht ter jullie vermaak en kennisverrijking, reageer zoals u wilt :-)
pi_178415021
Geld en goeie manieren kan je niet neuken, lekkere wijven/mannen wel.
pi_178415507
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:20 schreef Handleiding het volgende:
Verzonnen topics :')
Dit is niet verzonnen, ik ga geen heel verhaal verzinnen en typen om wat reacties van mensen op een verzonnen verhaal te krijgen.

Wel ga ik uiteraard nog eens terug naar die kroeg, en je mag mee als je wil (wel je handen van mij afhouden).
pi_178415567
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:31 schreef Aristai het volgende:

[..]

Dit is niet verzonnen, ik ga geen heel verhaal verzinnen en typen om wat reacties van mensen op een verzonnen verhaal te krijgen.

Wel ga ik uiteraard nog eens terug naar die kroeg, en je mag mee als je wil (wel je handen van mij afhouden).
Beetje gay is oke toch?
pi_178415688
En die vriendin die mee was dan?
.
pi_178415793
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:37 schreef Fer het volgende:
TS is keihard friendzoned, duh... Als je dit niet uit de OP...
pi_178415827
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:31 schreef Aristai het volgende:

[..]

:')
pi_178415937
Haha jaloerse beta-flikker
pi_178416063
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:37 schreef Fer het volgende:
Die had ik gezegd wat er aan de hand was en gevraagd hem te beoordelen ja, je kan haar vragen of ik dat afgelopen zaterdag 01.58 uur had gezegd en gevraagd ja, kom ook maar mee naar die kroeg dan, vraag ik haar ook en doen we FOK-excursie.
pi_178416093
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:50 schreef Aristai het volgende:

[..]

Die had ik gezegd wat er aan de hand was en gevraagd hem te beoordelen ja, je kan haar vragen of ik dat afgelopen zaterdag 01.58 uur had gezegd en gevraagd ja, kom ook maar mee naar die kroeg dan, vraag ik haar ook en doen we FOK-excursie.
Dat bedoelde die niet
pi_178416095
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
Geld en goeie manieren kan je niet neuken, lekkere wijven/mannen wel.
Thanx voor de aanwijzing!
pi_178416113
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Beetje gay is oke toch?
haha
pi_178416126
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:45 schreef FlesWater het volgende:
Haha jaloerse beta-flikker
Ja ik ga nu ook op power lifting haha
pi_178416201
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:51 schreef Aristai het volgende:

[..]

Thanx voor de aanwijzing!
Ja als je eruit ziet als Zac Efron en een vlotte babbel hebt praat je 98% van de vrouwen mee naar bed (die daarvoor openstaan dan). Kan zijn dat iemand anders een appartement van een half miljoen heeft en leuke kleren, maar wanneer diegene eruit ziet als Steve Jobs... helaas. Sommige dingen in de kroeg kan je gewoon niet winnen dan, kan je het beter bij online daten proberen. Krijg je wel weer een hoop golddiggers over je heen, maar ja.
pi_178416344
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat bedoelde die niet
Oh dat ik door haar ge-friendzoned zou zijn? Het is goed om als man ook vrouwen in je gewone vriendengroep te hebben, meer ga ik er niet over zeggen want anders heb ik straks ruzie met haar, vrouwen kunnen ook gevaarlijk zijn en zij al helemaal.
pi_178416382
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja als je eruit ziet als Zac Efron en een vlotte babbel hebt praat je 98% van de vrouwen mee naar bed (die daarvoor openstaan dan). Kan zijn dat iemand anders een appartement van een half miljoen heeft en leuke kleren, maar wanneer diegene eruit ziet als Steve Jobs... helaas. Sommige dingen in de kroeg kan je gewoon niet winnen dan, kan je het beter bij online daten proberen. Krijg je wel weer een hoop golddiggers over je heen, maar ja.
Ja maar dat is juist de klacht, die vent was geen Zac Efron of het type waar zelfs een hetero-man van ziet dat 'ie knap is, dus hij verdiende het niet...
pi_178416469
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 22:04 schreef Aristai het volgende:

[..]

Ja maar dat is juist de klacht, die vent was geen Zac Efron of het type waar zelfs een hetero-man van ziet dat 'ie knap is, dus hij verdiende het niet...
Hmm ja als je groot en grof gebouwd bent dan willen sommige chicks dat nog wel eens lekker vinden volgens mij, ook al is je face dan niet 9/10. Maar goed, tis pas een probleem als het vaker gebeurd, heb ook wel eens van die enorm knappe dames met nerdjes zien vertrekken en andersom, het blijven uitzonderingen.
pi_178416644
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hmm ja als je groot en grof gebouwd bent dan willen sommige chicks dat nog wel eens lekker vinden volgens mij, ook al is je face dan niet 9/10. Maar goed, tis pas een probleem als het vaker gebeurd, heb ook wel eens van die enorm knappe dames met nerdjes zien vertrekken en andersom, het blijven uitzonderingen.
Ha thanx, ik begrijp en frustratie ebt weg, dank!
  maandag 9 april 2018 @ 22:32:09 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178417014
De jaloezie druipt van de OP af.

Gewoon naar 2 hoeren gaan en klaar, dan heb je je trio.
Heb ik vaak genoeg gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178417045
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:32 schreef Harvest89 het volgende:

En wat vindt je moeder daarvan?
pi_178417393
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

En wat vindt je moeder daarvan?
hahaha :-)
pi_178417695
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:32 schreef Harvest89 het volgende:

Trio niets voor mij, laatste ex wilde het wel (vvm) maar ik niet, als het je ding is ga je gang, als die vent gewoon een sympathieke vent of knappe vent was en geen patser met grote bek/vlotte babbel dan was er geen frustratie over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')