Oke, ook wat te klagen;
Klacht: 2 knappe meiden doen trio met Alpha-aap.
Het verhaal: Afgelopen zaterdag staat Aristai (man) met een vriendin in een kroeg. Een kroeg voor mensen die pretenderen dat ze de iets betere banen hebben en zich ook zo gedragen; Geen studentenballen, geen nobele arbeiders, geen kunstenaars, geen alto's of krakers, geen ziel daarzo. Daar terecht gekomen door kroegentocht maar wel vrouwen daar anders dan in het alto-hol waar ik doorgaans zit.
Komen er 2 blonde fashion meiden binnen, niet fotomodel-knap maar wel bovengemiddeld knap, en naast mij staan. Een van de twee was stijlvol en zou je wel als vriendin willen, de ander misschien niet direct voor een relatie maar zeker we voor een romance met mogelijk meer. Ze stonden niet lang alleen, want Alpha-aap kwam uit de menigte in zijn eentje en sprak de stijlvolle aan. Hij was in zijn eentje, en het kan zijn dat hij ze buiten de kroeg al had gesproken maar dat weet ik niet zeker.
De stijlvolle moest er eigenlijk niet zoveel van hebben van zijn praatjes, dat zag je want ze zat hem een beetje te ontwijken, en ondertussen werd haar vriendin genegeerd. Die werd vervolgens jaloers en ging zichzelf erdoor aanprijzen bij Alpha-aap, en zelfs even naar de wc om vervolgens in een ander leuker truitje voor hem terug te komen. Vervolgens voelde de stijlvolle zich genegeerd en die ging zich ook aanprijzen omdat ze geen aandacht meer kreeg. Die meiden zaten dus met elkaar te concurreren, en bij degene die de aandacht van Alpha-aap kreeg zal Alpha ook nog even aan de kont om ze op te warmen.
En opeens was het, naar wiens huis zullen we gaan?, en zaten ze dat te bepraten. Tegen de vriendin die met mij was zei ik het en vroeg haar in ongeloof of zij ook wat in hem zag en ze zei 'mmmm ja' maar dat kan ook zijn geweest omdat die meiden hem al wilden.
Wij 2 gingen toen weg, Alpha ging drinken halen voor z'n chicks en of ze ook echt met z'n 3'en weg waren gegaan kan ik niet bevestigen.
Ik hoef geen trio (teveel gedoe) maar die stijlvolle had ik wel even mee willen praten want wie weet, dat het er niet van gekomen is is geen verlies (celibaat, uit problemen blijven).
Maar wat ik dus niet kan uitstaan is dat een, in mijn ogen, onwaardige man in bomber-fleecejack er wellicht met 2 meiden vandoor gaat. Een waardige sympathieke man, jou bijvoorbeeld, had ik het wel gegund.
Deze klacht ter jullie vermaak en kennisverrijking, reageer zoals u wilt :-)