Dit is niet verzonnen, ik ga geen heel verhaal verzinnen en typen om wat reacties van mensen op een verzonnen verhaal te krijgen.quote:
Beetje gay is oke toch?quote:Op maandag 9 april 2018 21:31 schreef Aristai het volgende:
[..]
Dit is niet verzonnen, ik ga geen heel verhaal verzinnen en typen om wat reacties van mensen op een verzonnen verhaal te krijgen.
Wel ga ik uiteraard nog eens terug naar die kroeg, en je mag mee als je wil (wel je handen van mij afhouden).
quote:Op maandag 9 april 2018 21:31 schreef Aristai het volgende:
[..]
Dit is niet verzonnen, ik ga geen heel verhaal verzinnen en typen om wat reacties van mensen op een verzonnen verhaal te krijgen.
Die had ik gezegd wat er aan de hand was en gevraagd hem te beoordelen ja, je kan haar vragen of ik dat afgelopen zaterdag 01.58 uur had gezegd en gevraagd ja, kom ook maar mee naar die kroeg dan, vraag ik haar ook en doen we FOK-excursie.quote:
Dat bedoelde die nietquote:Op maandag 9 april 2018 21:50 schreef Aristai het volgende:
[..]
Die had ik gezegd wat er aan de hand was en gevraagd hem te beoordelen ja, je kan haar vragen of ik dat afgelopen zaterdag 01.58 uur had gezegd en gevraagd ja, kom ook maar mee naar die kroeg dan, vraag ik haar ook en doen we FOK-excursie.
Thanx voor de aanwijzing!quote:Op maandag 9 april 2018 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
Geld en goeie manieren kan je niet neuken, lekkere wijven/mannen wel.
Ja als je eruit ziet als Zac Efron en een vlotte babbel hebt praat je 98% van de vrouwen mee naar bed (die daarvoor openstaan dan). Kan zijn dat iemand anders een appartement van een half miljoen heeft en leuke kleren, maar wanneer diegene eruit ziet als Steve Jobs... helaas. Sommige dingen in de kroeg kan je gewoon niet winnen dan, kan je het beter bij online daten proberen. Krijg je wel weer een hoop golddiggers over je heen, maar ja.quote:
Oh dat ik door haar ge-friendzoned zou zijn? Het is goed om als man ook vrouwen in je gewone vriendengroep te hebben, meer ga ik er niet over zeggen want anders heb ik straks ruzie met haar, vrouwen kunnen ook gevaarlijk zijn en zij al helemaal.quote:
Ja maar dat is juist de klacht, die vent was geen Zac Efron of het type waar zelfs een hetero-man van ziet dat 'ie knap is, dus hij verdiende het niet...quote:Op maandag 9 april 2018 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja als je eruit ziet als Zac Efron en een vlotte babbel hebt praat je 98% van de vrouwen mee naar bed (die daarvoor openstaan dan). Kan zijn dat iemand anders een appartement van een half miljoen heeft en leuke kleren, maar wanneer diegene eruit ziet als Steve Jobs... helaas. Sommige dingen in de kroeg kan je gewoon niet winnen dan, kan je het beter bij online daten proberen. Krijg je wel weer een hoop golddiggers over je heen, maar ja.
Hmm ja als je groot en grof gebouwd bent dan willen sommige chicks dat nog wel eens lekker vinden volgens mij, ook al is je face dan niet 9/10. Maar goed, tis pas een probleem als het vaker gebeurd, heb ook wel eens van die enorm knappe dames met nerdjes zien vertrekken en andersom, het blijven uitzonderingen.quote:Op maandag 9 april 2018 22:04 schreef Aristai het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist de klacht, die vent was geen Zac Efron of het type waar zelfs een hetero-man van ziet dat 'ie knap is, dus hij verdiende het niet...
Ha thanx, ik begrijp en frustratie ebt weg, dank!quote:Op maandag 9 april 2018 22:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hmm ja als je groot en grof gebouwd bent dan willen sommige chicks dat nog wel eens lekker vinden volgens mij, ook al is je face dan niet 9/10. Maar goed, tis pas een probleem als het vaker gebeurd, heb ook wel eens van die enorm knappe dames met nerdjes zien vertrekken en andersom, het blijven uitzonderingen.
En wat vindt je moeder daarvan?quote:Op maandag 9 april 2018 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
De jaloezie druipt van de OP af.
Gewoon naar 2 hoeren gaan en klaar, dan heb je je trio.
Heb ik vaak genoeg gedaan.
hahaha :-)quote:Op maandag 9 april 2018 22:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En wat vindt je moeder daarvan?
Trio niets voor mij, laatste ex wilde het wel (vvm) maar ik niet, als het je ding is ga je gang, als die vent gewoon een sympathieke vent of knappe vent was en geen patser met grote bek/vlotte babbel dan was er geen frustratie over.quote:Op maandag 9 april 2018 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
De jaloezie druipt van de OP af.
Gewoon naar 2 hoeren gaan en klaar, dan heb je je trio.
Heb ik vaak genoeg gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |