quote:Op maandag 9 april 2018 18:38 schreef Uberkullie het volgende:
Mooi, kunnen die mongolen die per ongeluk een vaste aanstelling kregen er eens uitgetrapt worden voor productieve mensen
Inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2018 18:38 schreef Uberkullie het volgende:
Mooi, kunnen die mongolen die per ongeluk een vaste aanstelling kregen er eens uitgetrapt worden voor productieve mensen
Zorg gewoon dat je skills leert waar een goede markt voor is.quote:Op maandag 9 april 2018 18:44 schreef Aristai het volgende:
Eerst was het na 3 jaar (g)een vast contact, daarna voor meer bescherming na 2 jaar, nu weer terug na 3 jaar, en nog wat extra mogelijkheden voor werkgever je eruit te gooien, ww verkort en ontslagvergoeding uitgekleed, en langer doorwerken zodat je als je met pensioen gaat - als je dat uberhaupt nog hebt of haalt - dichter bij je dood bent. Maar we houden wel van de mensen hoor, en de mensen stemmen dan wel, waar zijn de vakbonden?
Hoppa. Ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 9 april 2018 18:38 schreef Uberkullie het volgende:
werknemers als wegwerpartikelen zienquote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef richolio het volgende:
En gelijk hebben ze. Het ontslagrecht moet ook versoepeld worden
Het is trouwens helemaal niet soepel nu
de neoliberalenquote:
Dat weet ik, ik heb er op mijn werk ook regelmatig mee te maken. Met zo'n vaststellingsovereenkomst gaat het al wel makkelijker.quote:Op maandag 9 april 2018 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is helemaal niet soepel of eenvoudig een werknemer te ontslaan
Je bedoelt skills die een werkgever over een jaar weer overboord gooit omdat hij weer zonodig achter weer een nieuwe hype aan wil rennen??quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je skills leert waar een goede markt voor is.
Helaas snapt Piet dat nog niet helemaal, of hij heeft er gewoon schijt aan. We weten allemaal dat werknemerswelzijn niet bepaald op de eerste plaats staat van de werkgevers.quote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
Werknemers zijn geen wegwerpmateriaal Piet.
Het is juist vooruit kijken.quote:Op maandag 9 april 2018 20:04 schreef greyfacenospace het volgende:
Linkse paupers die zeuren over liberaal beleid
Dus je stelling dat het nog verder versoepeld zou worden is niet correct. Je kan hooguit stellen dat D’66 ontslagbescherming wil aanpakkenquote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb er op mijn werk ook regelmatig mee te maken. Met zo'n vaststellingsovereenkomst gaat het al wel makkelijker.
Maar ik vind het juist goed. Juist omdat je iemand niet eenvoudig kan ontslaan, investeer je in verbetertrajecten. Dit is enerzijds nodig voor dossieropbouw, maar soms slaat het ook wel aan. Werknemers zijn geen wegwerpmateriaal Piet.
Ik ben ook voor verbetertrajecten, echter er zijn ook mensen die echt niet beter verdienen.quote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb er op mijn werk ook regelmatig mee te maken. Met zo'n vaststellingsovereenkomst gaat het al wel makkelijker.
Maar ik vind het juist goed. Juist omdat je iemand niet eenvoudig kan ontslaan, investeer je in verbetertrajecten. Dit is enerzijds nodig voor dossieropbouw, maar soms slaat het ook wel aan. Werknemers zijn geen wegwerpmateriaal Piet.
Zoals een oud spreekwoord zegt, ik gun je veel personeelquote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar een vaste aanstelling is tegelijkertijd ook veel en veel minder waard.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:57 schreef DeAfgeleide het volgende:
Goede zaak, bedrijven durven mensen geen vaste aanstelling meer te geven, waar nu dus verandering in gaat komen
jellymadquote:Op maandag 9 april 2018 18:38 schreef Uberkullie het volgende:
Onterechte klacht want D66 is een partij die op zichzelf staat en de VVD ook waarbij de laatste nog wel iets van 'fatsoen' heeft jegens de burger en diens grondrechten daar waar D66 al de boel besodemietert waar je bij staat.quote:Op maandag 9 april 2018 18:35 schreef Hamzoef het volgende:
Klacht: zie TT.
Mochten mensen nog twijfelen, D66 is net zo'n verachtelijke partij als de VVD.
Zum kotzen.
Jawel, want het is de afgelopen jaren al wel makkelijker geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je stelling dat het nog verder versoepeld zou worden is niet correct. Je kan hooguit stellen dat D’66 ontslagbescherming wil aanpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |